Ja dat is ze zeker.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het was sarcasme....
ze staat er helemaaaaaaaaal niet boven, ze is compleet obsessed en jaloers
Wanda is snel jaloersquote:Op zondag 29 januari 2023 13:35 schreef engine het volgende:
Jappie heeft toch vijf minuten bij Wendy in bed gelegen....om zijn kussen te pakken![]()
Is ook niet leuk als je vriendje bij dat kut wijf in bed gaat liggenquote:
Denk het ook niet, en Marciano ligt vanavond en anders morgen gewoon weer achter d'r kont in dat hoekje, wat hij nu ook zegtquote:
Jaloers dusquote:Op zondag 29 januari 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
Jasper weer even uitleg geven waarom hij 5min bij Wendy heeft gelegen aan Wanda.
Wanda: Je pakt je kussen en je gaat je bed in dan blijf je niet ligggen.
En die praten haar wel weer om.quote:
Pas maar op straks komen de argumenten weer dat ze een slechte moeder is, daar gaan sommige users hier goed opquote:Op zondag 29 januari 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook niet leuk als je vriendje bij dat kut wijf in bed gaat liggen
en toen ze na afloop op de bank vanalles tegen hem zei over 'hierna' kapte hij dit niet afquote:Op zondag 29 januari 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ze zeker.
En wat ik hier las heefet JW haar nog even gevoed heeft in haar gevoelden door met haar te dansen en te zeggen dat het een goed of fijn mens was![]()
Hij roept wat over zich af op deze manier
Knap mannetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
O ook edat nogquote:Op zondag 29 januari 2023 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en toen ze na afloop op de bank vanalles tegen hem zei over 'hierna' kapte hij dit niet af
Ja is t een mannetje, ik zie verschil nooit zo snelquote:
Dit is toch idioot.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
Jasper weer even uitleg geven waarom hij 5min bij Wendy heeft gelegen aan Wanda.
Wanda: Je pakt je kussen en je gaat je bed in dan blijf je niet ligggen.
Zijn mooierquote:Op zondag 29 januari 2023 13:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja is t een mannetje, ik zie verschil nooit zo snel
Denk het niet hij was ladderzatquote:Op zondag 29 januari 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook edat nogzou hij dat allemaal nog weten denk je?
Ik weet het niet maar dat dacht Jasper. Hij zei dat in de dierenwereld mannetjes altijd knap zijn en vrouwtjes lelijkquote:Op zondag 29 januari 2023 13:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja is t een mannetje, ik zie verschil nooit zo snel
Is over het algemeen ook zoquote:Op zondag 29 januari 2023 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar dat dacht Jasper. Hij zei dat in de dierenwereld mannetjes altijd knap zijn en vrouwtjes lelijk
Omdat t Wendy is.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is toch idioot.
Ze zouden niets met elkaar hebben, maar hij bij andere in bed ziet ze als vreemdgaan.
Mooi mooierquote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah vind vrouwtjes mussen ook wel mooi
Nou zeg, wat stom zeg van Jasquote:Op zondag 29 januari 2023 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar dat dacht Jasper. Hij zei dat in de dierenwereld mannetjes altijd knap zijn en vrouwtjes lelijk
Hij zei ook dat het bij mensen andersom isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet alleen Wendy, de bekende druppel was dat hij samen met Babette had geslapen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat t Wendy is.
En daarstraks zei wanda dat ze nooit iemand zo kan haten zoals Kim Wendy haat.... maar ik heb daar m'n twijfels over
Daar ben ik t ook niet mee eensquote:Op zondag 29 januari 2023 13:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het bij mensen andersom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |