abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 13:57:18 #26
146299 crew  laforest
Pandenverhuurder
pi_207764466
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ja, de linkse partijen die van Nederland een groot AZC willen maken gaan alles oplossen!
Het beleid van het afgelopen decennium is VVD rechts. ^O^
...the understanding is itself the source of the laws of nature Kant A127
  zondag 29 januari 2023 @ 13:58:33 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207764496
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ja, de linkse partijen die van Nederland een groot AZC willen maken gaan alles oplossen!
Willen ze niet.

En als je van plan bent om op rechtse partijen te stemmem zou je gewoon je bek dicht moeten houden over het gebrek aan sociale huurwoningen. Dat moet je juist toejuichen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:04:20 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_207764633
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bovenstaande is allemaal onderbuik hoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen enkel bewijs dat statushouders invloed hebben op de beschikbaarheid van sociale huurwoningen. Is hysterie.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:05:43 #29
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207764661
quote:
8s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Er is geen enkel bewijs dat statushouders invloed hebben op de beschikbaarheid van sociale huurwoningen. Is hysterie.
en zelfs dan zijn ze niet in geslaagd om die te huisvesten dus ook de statushouders komen niet aan geen woning
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207764705
Stef Blok lijkt me wel een geschikt persoon om deze crisis op te lossen, ik denk dat ik maar eens VVD ga stemmen.
#freeWillemM
  zondag 29 januari 2023 @ 14:12:14 #31
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_207764763
Wel mooi dat ik in 2011 nog relatief gemakkelijk een sociale huurwoning heb weten te bemachtigen en er nu nog woon. 500 euro huur per maand in deze tijd is een regelrechte prijsknaller. OK, eigenaren van een koopwoning zonder al te zware hypotheeklasten zijn nog beter af, maar op Zuid-Limburg en Groningen na zijn de huizenprijzen voor mij praktisch onbetaalbaar en de particuliere huurmarkt raak ik nog niet met een bezemsteel aan. 8-)
pi_207764768
VVD gaat de EU buitengrenzen sluiten las ik. Allemaal op hun stemmen dus!!
pi_207764788
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Nober het volgende:
Als VVD iets zegt, dan moet je altijd van het tegenovergestelde uitgaan. :P
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 29 januari 2023 @ 14:15:35 #34
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_207764813
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Nober het volgende:
En een hek in de Balkan en alle belastingen omlaag en we gaan ook praten over de teruggave van het kwartje van Kok. Na de formatie, ja nee dat was wisselgeld helaas. Min Pres Kaag zal dat verder toelichten.
pi_207764861
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Willen ze niet.

En als je van plan bent om op rechtse partijen te stemmem zou je gewoon je bek dicht moeten houden over het gebrek aan sociale huurwoningen. Dat moet je juist toejuichen.
Ah, vandaar dat ze dus geen ene klote aan de instroom van asielzoekers willen doen en het liefst het kleine beetje regulering wat Nederland nu nog heeft volledig overboord willen kieperen en nog meer de grenzen open willen zetten voor zielige mensen.

Als je ieder jaar 100.000en migranten naar Nederland haalt kun je per jaar nog zoveel huurwoningen bouwen, alles raakt toch verstopt. Maar dit zou met links beleid nog veel erger zijn.

Tijd dus voor een echt rechts kabinet die een asielstop invoert en massaal verblijfsvergunningen ongedaan gaat maken. Dan komen er weer genoeg woningen vrij en is er geen woningnood meer.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_207764961
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ah, vandaar dat ze dus geen ene klote aan de instroom van asielzoekers willen doen en het liefst het kleine beetje regulering wat Nederland nu nog heeft volledig overboord willen kieperen en nog meer de grenzen open willen zetten voor zielige mensen.

Als je ieder jaar 100.000en migranten naar Nederland haalt kun je per jaar nog zoveel huurwoningen bouwen, alles raakt toch verstopt. Maar dit zou met links beleid nog veel erger zijn.

Tijd dus voor een echt rechts kabinet die een asielstop invoert en massaal verblijfsvergunningen ongedaan gaat maken. Dan komen er weer genoeg woningen vrij en is er geen woningnood meer.
Het beleid is toch echt rechts? Steunpakketten van miljarden naar bedrijven. Energietoeslagen voor iedereen die verkeerd gegokt heeft.
pi_207764972
quote:

[..]

Ja maar dat gaat met deze VVD niet gebeuren, deze VVD lijkt als gegijzeld door D66. Als je rechts wil stemmen, dan op een andere partij. Ik hoop dat ook de SP weer eens ballen krijgt.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:31:59 #38
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_207765074
quote:
8s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Uuuh, elke statushouder die een woning krijgt is er een die invloed heeft op de sociale woningmarkt.
pi_207765098
quote:

[..]

Leef jij echt in de illusie dat zonder statushouders de woningcrisis opgelost zou zijn?
Sicker than your average.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:39:05 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_207765181
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Uuuh, elke statushouder die een woning krijgt is er een die invloed heeft op de sociale woningmarkt.
/s
  zondag 29 januari 2023 @ 14:42:43 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207765240
quote:

[..]

"Echte rechtse" kabinetten gaan geen sociale huurwoningen bouwen. Ook op het vlak van zorg, sociale zekerheid, arbeidsrechten, millieu en natuurbehoud zullen ze het laten afweten.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:55:35 #42
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_207765451
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Twiitch het volgende:

[..]
/s
Ja hoor, die woning had ook naar de 25 jarige Gerard gekund. Iemand wiens familie al generaties lang bijdraagt aan Nederland.

Maar nee nu gaat de woning naar de 36 jarige Eritreeer Jemal. Die na 3 jaar AZC nog geen Nederlands spreekt, 0 motivatie heeft dit ook maar te gaan leren want werken is niet echt zijn ding. Nu naast zijn uitkering ook nog eens huurtoeslag gaat ontvangen. Tevens nu hij een woning heeft kan hij zijn vrouw en 5 kinderen naar Nederland halen. Dat kon wel even wachten, zo eng bleek Eritrea toch niet. En zo is de vicieuze cirkel wat de maatschappelijk uitputting heet weer rond :)
pi_207765577
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:46 schreef Heph844 het volgende:
Zou ook eens kijken naar de urgentieregelingen. Woningen gaan (te) vaak naar mensen die het systeem goed weten te bespelen.
Of simpelweg de juiste ambtenaar omkopen.
pi_207765629
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Nadat je je pasgeboren kind hebt ingeschreven bij de basisregistratie meteen even doorlopen naar de woningbouw om hem ook daar in te schrijven, heeft hij op zijn 25e misschien een woning van de woningbouw.
Inschrijven kan pas vanaf je 18e
pi_207765815
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:33 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Leef jij echt in de illusie dat zonder statushouders de woningcrisis opgelost zou zijn?
Het zou zo al 20-30 procent van de woningen schelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207765854
quote:
6s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel mooi dat ik in 2011 nog relatief gemakkelijk een sociale huurwoning heb weten te bemachtigen en er nu nog woon. 500 euro huur per maand in deze tijd is een regelrechte prijsknaller. OK, eigenaren van een koopwoning zonder al te zware hypotheeklasten zijn nog beter af, maar op Zuid-Limburg en Groningen na zijn de huizenprijzen voor mij praktisch onbetaalbaar en de particuliere huurmarkt raak ik nog niet met een bezemsteel aan. 8-)
Als je wat harder werkt kun je gewoon kopen en met je kut die woning beschikbaar stellen aan iemand die het harder nodig hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207765981
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:22 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is dat toch voor debiel iets dat private woningbouwverenigingen maar overheidsproblemen op moeten lossen ten kosten van hun bestaande leden :{
Ik heb me nog niet zo ingelezen maar volgens mij is de truc dat woningbouwverenigingen in hun statuten hebben gezet dat de doelstelling is uitvoering te geven aan de taak in een wet. Hoe dan ook, het is private eigendom en de urgentieverklaring wegens uit een AZC gezet worden deugde ten tijde van de Bosniërs al niet.

Hoog tijd dat een WBV eens gewoon nee zegt en/of naar de rechter stapt. Dit is gewoon staatsroof van woningen privaat met een ander doel gebouwd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207766021
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het zou zo al 20-30 procent van de woningen schelen.
Nu ja, minder dan 10% volgens de cijfers in de OP. ;)
  zondag 29 januari 2023 @ 15:29:53 #49
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207766064
quote:
Netjes. Ik gun het je. En er moet nog meer bijgebouwd worden. Alle huur sociale huur.
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 15:44:35 #50
146299 crew  laforest
Pandenverhuurder
pi_207766325
quote:
Dit is het echte probleem. Mensen wonen decennia lang in sociale huurwoningen. Daarom komt niks vrij.
...the understanding is itself the source of the laws of nature Kant A127
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')