Het beleid van het afgelopen decennium is VVD rechts.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja, de linkse partijen die van Nederland een groot AZC willen maken gaan alles oplossen!
Willen ze niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja, de linkse partijen die van Nederland een groot AZC willen maken gaan alles oplossen!
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaande is allemaal onderbuik hoorEr is geen enkel bewijs dat statushouders invloed hebben op de beschikbaarheid van sociale huurwoningen. Is hysterie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zelfs dan zijn ze niet in geslaagd om die te huisvesten dus ook de statushouders komen niet aan geen woningquote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat statushouders invloed hebben op de beschikbaarheid van sociale huurwoningen. Is hysterie.
Als VVD iets zegt, dan moet je altijd van het tegenovergestelde uitgaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Nober het volgende:
VVD gaat de EU buitengrenzen sluiten las ik. Allemaal op hun stemmen dus!!
En een hek in de Balkan en alle belastingen omlaag en we gaan ook praten over de teruggave van het kwartje van Kok. Na de formatie, ja nee dat was wisselgeld helaas. Min Pres Kaag zal dat verder toelichten.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef Nober het volgende:
VVD gaat de EU buitengrenzen sluiten las ik. Allemaal op hun stemmen dus!!
Ah, vandaar dat ze dus geen ene klote aan de instroom van asielzoekers willen doen en het liefst het kleine beetje regulering wat Nederland nu nog heeft volledig overboord willen kieperen en nog meer de grenzen open willen zetten voor zielige mensen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Willen ze niet.
En als je van plan bent om op rechtse partijen te stemmem zou je gewoon je bek dicht moeten houden over het gebrek aan sociale huurwoningen. Dat moet je juist toejuichen.
Het beleid is toch echt rechts? Steunpakketten van miljarden naar bedrijven. Energietoeslagen voor iedereen die verkeerd gegokt heeft.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze dus geen ene klote aan de instroom van asielzoekers willen doen en het liefst het kleine beetje regulering wat Nederland nu nog heeft volledig overboord willen kieperen en nog meer de grenzen open willen zetten voor zielige mensen.
Als je ieder jaar 100.000en migranten naar Nederland haalt kun je per jaar nog zoveel huurwoningen bouwen, alles raakt toch verstopt. Maar dit zou met links beleid nog veel erger zijn.
Tijd dus voor een echt rechts kabinet die een asielstop invoert en massaal verblijfsvergunningen ongedaan gaat maken. Dan komen er weer genoeg woningen vrij en is er geen woningnood meer.
Ja maar dat gaat met deze VVD niet gebeuren, deze VVD lijkt als gegijzeld door D66. Als je rechts wil stemmen, dan op een andere partij. Ik hoop dat ook de SP weer eens ballen krijgt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze dus geen ene klote aan de instroom van asielzoekers willen doen en het liefst het kleine beetje regulering wat Nederland nu nog heeft volledig overboord willen kieperen en nog meer de grenzen open willen zetten voor zielige mensen.
Als je ieder jaar 100.000en migranten naar Nederland haalt kun je per jaar nog zoveel huurwoningen bouwen, alles raakt toch verstopt. Maar dit zou met links beleid nog veel erger zijn.
Tijd dus voor een echt rechts kabinet die een asielstop invoert en massaal verblijfsvergunningen ongedaan gaat maken. Dan komen er weer genoeg woningen vrij en is er geen woningnood meer.
Uuuh, elke statushouder die een woning krijgt is er een die invloed heeft op de sociale woningmarkt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat statushouders invloed hebben op de beschikbaarheid van sociale huurwoningen. Is hysterie.
Leef jij echt in de illusie dat zonder statushouders de woningcrisis opgelost zou zijn?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
/squote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uuuh, elke statushouder die een woning krijgt is er een die invloed heeft op de sociale woningmarkt.
"Echte rechtse" kabinetten gaan geen sociale huurwoningen bouwen. Ook op het vlak van zorg, sociale zekerheid, arbeidsrechten, millieu en natuurbehoud zullen ze het laten afweten.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja hoor, die woning had ook naar de 25 jarige Gerard gekund. Iemand wiens familie al generaties lang bijdraagt aan Nederland.quote:
Of simpelweg de juiste ambtenaar omkopen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:46 schreef Heph844 het volgende:
Zou ook eens kijken naar de urgentieregelingen. Woningen gaan (te) vaak naar mensen die het systeem goed weten te bespelen.
Inschrijven kan pas vanaf je 18equote:Op zondag 29 januari 2023 12:04 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nadat je je pasgeboren kind hebt ingeschreven bij de basisregistratie meteen even doorlopen naar de woningbouw om hem ook daar in te schrijven, heeft hij op zijn 25e misschien een woning van de woningbouw.
Het zou zo al 20-30 procent van de woningen schelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Leef jij echt in de illusie dat zonder statushouders de woningcrisis opgelost zou zijn?
Als je wat harder werkt kun je gewoon kopen en met je kut die woning beschikbaar stellen aan iemand die het harder nodig hebt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel mooi dat ik in 2011 nog relatief gemakkelijk een sociale huurwoning heb weten te bemachtigen en er nu nog woon. 500 euro huur per maand in deze tijd is een regelrechte prijsknaller. OK, eigenaren van een koopwoning zonder al te zware hypotheeklasten zijn nog beter af, maar op Zuid-Limburg en Groningen na zijn de huizenprijzen voor mij praktisch onbetaalbaar en de particuliere huurmarkt raak ik nog niet met een bezemsteel aan.
Ik heb me nog niet zo ingelezen maar volgens mij is de truc dat woningbouwverenigingen in hun statuten hebben gezet dat de doelstelling is uitvoering te geven aan de taak in een wet. Hoe dan ook, het is private eigendom en de urgentieverklaring wegens uit een AZC gezet worden deugde ten tijde van de Bosniërs al niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:22 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is dat toch voor debiel iets dat private woningbouwverenigingen maar overheidsproblemen op moeten lossen ten kosten van hun bestaande leden
Nu ja, minder dan 10% volgens de cijfers in de OP.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou zo al 20-30 procent van de woningen schelen.
Netjes. Ik gun het je. En er moet nog meer bijgebouwd worden. Alle huur sociale huur.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel mooi dat ik in 2011 nog relatief gemakkelijk een sociale huurwoning heb weten te bemachtigen en er nu nog woon. 500 euro huur per maand in deze tijd is een regelrechte prijsknaller. OK, eigenaren van een koopwoning zonder al te zware hypotheeklasten zijn nog beter af, maar op Zuid-Limburg en Groningen na zijn de huizenprijzen voor mij praktisch onbetaalbaar en de particuliere huurmarkt raak ik nog niet met een bezemsteel aan.
Dit is het echte probleem. Mensen wonen decennia lang in sociale huurwoningen. Daarom komt niks vrij.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |