Nouja, als het dan toch moet, dan dat maar......quote:Op zondag 29 januari 2023 13:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ze hebben al vaker geroepen dat de UK er als eerste aan zou gaan, ik zie het nog wel gebeuren, eiland weinig nevenschade en de rest is gewaarschuwd.
Toen hadden ze nog de mogelijkheid te vluchten. Ik hoop voor ze dat ze die kans hebben gepakt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja jongens, Putin en iets beloven. Je had beter moeten weten.
Welnee. Ze mogen gewoon sterven voor de tsaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog de mogelijkheid te vluchten. Ik hoop voor ze dat ze die kans hebben gepakt.
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welnee. Ze mogen gewoon sterven voor de tsaar.
[ afbeelding ]
Of Biden een gevaar voor de EU is, hangt er helemaal vanaf of we halsstarrig vasthouden aan het kiezen voor China of dat we de kant van de Amerikanen kiezen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet dat je een Biden fan bent, maar hij kon weleens gelijk hebben.
Biden is gevaatlijk voor de EU
Waarom zou je moeten kiezen, zowel beiden hebben ons veel goeds gebracht.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Of Biden een gevaar voor de EU is, hangt er helemaal vanaf of we halsstarrig vasthouden aan het kiezen voor China of dat we de kant van de Amerikanen kiezen.
Heb je nog antwoord op de eerdere vragen?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
Als putin wint, is er ook een andere man schuldig: Joe Biden. Wegens toelaten van de invasie, en vervolgens amper iets doen. Wat is de invloed van het Kremlin op Biden en de Democratische partij? Een onderzoek waard. Staat iets in die verborgen geheime documenten van Biden wat hier op wijst?
Maar laten we hopen dat Oekraïne stand houdt. Aan Biden hebben ze niks. De EU moet helpen, maar heeft weinig materieel en is intern verdeeld. Putin buit dat uit.
Jij bent niet goed snik.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
Als putin wint, is er ook een andere man schuldig: Joe Biden. Wegens toelaten van de invasie, en vervolgens amper iets doen. Wat is de invloed van het Kremlin op Biden en de Democratische partij? Een onderzoek waard. Staat iets in die verborgen geheime documenten van Biden wat hier op wijst?
Maar laten we hopen dat Oekraïne stand houdt. Aan Biden hebben ze niks. De EU moet helpen, maar heeft weinig materieel en is intern verdeeld. Putin buit dat uit.
In eigen land willen de Putinverstehende Trumpknuffelaars in ieder geval niet meewerken:quote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
Huh?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
Nee, op mijn eerdere vragen heb ik nog geen antwoord gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Heb je nog antwoord op de eerdere vragen?
Omdat China een strategisch gevaar begint te worden voor Amerika. En Amerika wil logischerwijs zoveel mogelijk allianties. En als ik zou mogen kiezen, zou ik ook aanhaken bij Amerika. Qua normen, waarden en cultuur staan zij veel dichter bij ons. Daarnaast hebben we nogal wat te danken aan de Amerikanen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:54 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kiezen, zowel beiden hebben ons veel goeds gebracht.
Lees eens Chinese kranten, bijna niets over de oorlog eigenlijk alleen maar gericht op economische resultaten. Chinezen kiezen geen partij.
Heb je vragen gesteld aan mij?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:21 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee, op mijn eerdere vragen heb ik nog geen antwoord gekregen.
Clown… echt, groei opquote:Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
ze zijn onderdeel van her rusland narratief. het gaat erom angst voor rusland in te wrijven. Niet logisch nadenken.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is echt te stupide voor woorden.
Ik vraag me af wat etui-vogel denkt; het VK krijgt zo'n wapen te verduren, en gaat daarna stilletjes in een hoekje zitten sippen ofzo?
Hoe verzin je het?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:40 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ze zijn onderdeel van her rusland narratief. het gaat erom angst voor rusland in te wrijven. Niet logisch nadenken.
Nog erger dat zulke figuren gewoon bij BNR een programma hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:40 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ze zijn onderdeel van her rusland narratief. het gaat erom angst voor rusland in te wrijven. Niet logisch nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |