abonnement Unibet Coolblue
pi_207760981
Tegenwoordig hoef je nl niet meer onwijs verplicht naar de kerk (moest ik wel vroeger)

En nog als muzikant doe ik er wel in mee. Maar heb helemaal die behoefte niet zo om een Elle lang saai verhaal te horen weer in de kerkbanken.
Nu is het makkelijk, kan ff via YouTube het live kijken

Moet zeggen en dat is persoonlijk voor mij, soms helpt het.
Do what you love, love what you do!
pi_207761519
Nee
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_207761553
Nee
  zondag 29 januari 2023 @ 10:59:20 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207761624
Nee
pi_207761636
Waarom? Het duurde miljarden jaren om de mens en aarde te vormen zoals die nu is
En een of andere tovenaar zou dat binnen 7 dagen geflikt hebben _O- _O-
  zondag 29 januari 2023 @ 11:23:44 #7
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_207761998
Ik heb er persoonlijk niks meer mee, maar mijn vader kijkt er wel naar online.
Vaak de tijden waarop ik niet meer bij hem langs ga.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_207762155
Via youtube kijk ik wel vaker afscheidsdiensten van onbekende mensen, zijn vaak gewoon te vinden. Vind het wel wat hebben. Ik zit dan ook netjes achter de laptop in pak. Ook zijn veel diensten terug te kijken.

Afscheidsdienst livestream is het keyword. Op dinsdagmorgen en middag, en op donderdag is het 100% raak.

Misschien vreemde hobby, maarja.
  zondag 29 januari 2023 @ 11:40:35 #9
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207762334
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:31 schreef streamjohan het volgende:
Via youtube kijk ik wel vaker afscheidsdiensten van onbekende mensen, zijn vaak gewoon te vinden. Vind het wel wat hebben. Ik zit dan ook netjes achter de laptop in pak. Ook zijn veel diensten terug te kijken.

Afscheidsdienst livestream is het keyword. Op dinsdagmorgen en middag, en op donderdag is het 100% raak.

Misschien vreemde hobby, maarja.
Macabere hobby vooral :')
pi_207762787
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:31 schreef streamjohan het volgende:
Via youtube kijk ik wel vaker afscheidsdiensten van onbekende mensen, zijn vaak gewoon te vinden. Vind het wel wat hebben. Ik zit dan ook netjes achter de laptop in pak. Ook zijn veel diensten terug te kijken.

Afscheidsdienst livestream is het keyword. Op dinsdagmorgen en middag, en op donderdag is het 100% raak.

Misschien vreemde hobby, maarja.
Jezus _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207762819
Nee
Just say hi!
  zondag 29 januari 2023 @ 12:15:06 #12
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_207762871
Ik kijk nog wel eens naar de diensten van verschillende meer exotische geloofjes, zoals die zondag op een aantal commerciele zenders langskomen, en op een lokale zender. Op het hysterische af de boodschap opdringen vind ik soms wel amusant.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zondag 29 januari 2023 @ 12:41:39 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207763225
Zelden.

Voor m'n ouders heb ik, met name in in coronatijd, nog weleens de lokale kerkmis aan gezet (via YouTube). En dan is meteen weer bevestigd dat het niks voor me is.

Ik moest vroeger altijd mee en ben ook in zo'n kinderkoortje geduwd.
pi_207763982
Nee.
pi_207764984
Als ik sprookjes wil horen kijk ik wel efteling tv
hardcoholic
pi_207765491
Nee
pi_207765509
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:31 schreef streamjohan het volgende:
Via youtube kijk ik wel vaker afscheidsdiensten van onbekende mensen, zijn vaak gewoon te vinden. Vind het wel wat hebben. Ik zit dan ook netjes achter de laptop in pak. Ook zijn veel diensten terug te kijken.

Afscheidsdienst livestream is het keyword. Op dinsdagmorgen en middag, en op donderdag is het 100% raak.

Misschien vreemde hobby, maarja.
Link?
pi_207765535
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:58 schreef laforest het volgende:

[..]
Link?
dmmed
pi_207765573
hmmm het gaat me er in dit topic niet zo zeer over of je nou gelovig ben of niet?

Ik kijk ze wel eens en er zit soms wel eens een waarheid in van "geven om elkaar" met name enzo.
En weet ik best dat het christelijke geloof niet altijd zo heel mooi is geweest.

maar nu, en hangt af van welke richting ook weer. Weet niet het geeft een soort van troost en je medemens helpen.

Moet eerlijk zeggen, heb niet zoveel meer met het "oude" geloof of het idee erover (gereformeerd)
Maar ben nu meer beetje richting de pinkstergemeentes of baptisten. Vaak een mooier verhaal en uit het leven gegrepen door iemand anders als die geleerd heeft een saai verhaal uit de bijbel te vertellen.
Do what you love, love what you do!
pi_207765847
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:00 schreef streamjohan het volgende:

[..]
dmmed
^O^
  zondag 29 januari 2023 @ 15:38:44 #21
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_207766227
Niet alleen kijken, maar bijwonen zelfs O-)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_207766779
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Macabere hobby vooral :')
Ach, er zijn er ook nog steeds zat die meteen naar de rouwpagina in het lokale/regionale HaH krantje bladeren, om te kijken wie er nu weer dood is.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_207767069
Ik moest vroeger ook weleens mee naar de kerk en dat was supersaai.
Je had dan van die houten bankjes en staken van die houten pieletjes uit aan de achterkant, ik probeerde daar altijd de lussen van mijn schoenveters overheen te manoeuvreren weet ik nog, om de tijd een beetje te doden.

Je had dan ook van die momenten dat iedereen ineens moest gaan staan en dan weer zitten hmmkay :')
Er ging ook altijd een muf oranje bakje rond, dan kreeg ik van mijn oma een muntje die ik daarin moest mikken.

En 1x moest je ook in de rij gaan staan voor een hosti op te halen uit zo'n prijzenbeker zoals bij de voetbal, een schijfje snoeppapier maar ook dan weer met een supermuffe smaak. Ohja en iedereen begon zo ineens te mompelen over dat 'heilige geest naam vader amen' dat sloeg ook als een lul op een drumstel. Compleet achterlijk dat ik daar naartoe moest nu ik erover nadenk. Misschien was dat fase 1 waarin ik werd afgestompt want ik zat daar echt als een zombie de tijd uit.

Stilzitten terwijl die vent dom aan het lullen was, geen idee waarover want ik luisterde niet eens.
Terwijl nu blijkt het één groot pedonetwerk te zijn, ik wist toen al dat het één grote bullshit bende was.

[ Bericht 29% gewijzigd door Centenbak op 29-01-2023 16:53:16 ]
pi_207767465
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waarom? Het duurde miljarden jaren om de mens en aarde te vormen zoals die nu is
En een of andere tovenaar zou dat binnen 7 dagen geflikt hebben _O- _O-
Dit is maar een heel klein aspect van het geloof en trouwens, verreweg de meeste christenen geloven allang niet meer in die zeven dagen.
pi_207767475
Antwoord op de OP: jazeker! Maar ik ga ook nog af en toe fysiek naar de kerk. Maar sinds corona is thuisblijven en de kerkdienst achter het scherm volgen echt een uitkomst. Daarvoor ging ik allang niet elke zondag hoor.
pi_207767515
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:15 schreef -Sigaartje het volgende:
Antwoord op de OP: jazeker! Maar ik ga ook nog af en toe fysiek naar de kerk. Maar sinds corona is thuisblijven en de kerkdienst achter het scherm volgen echt een uitkomst. Daarvoor ging ik allang niet elke zondag hoor.
Wat voor nut heeft het om naar de kerk te gaan?
pi_207767611
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:17 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Wat voor nut heeft het om naar de kerk te gaan?
Mensen zien en andere meningen horen. De PKN is vol in ontwikkeling. Het strenge gereformeerde is helemaal weg, ook bij het gereformeerde Bondgedeelte. De kerk is veel meer maatschappelijk gericht en iedereen moet denken wat hij wil. Heel vroeger waren discussies over het geloof echt pijnlijk, dat is allang niet meer zo.
Het is nu veel meer sociaal, koffie drinken na de dienst en andere mensen spreken.

Daarnaast organiseert de kerk veel om mensen in nood te helpen, daar kun je aan mee doen. Altijd leuk.
pi_207767696
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Mensen zien en andere meningen horen. De PKN is vol in ontwikkeling. Het strenge gereformeerde is helemaal weg, ook bij het gereformeerde Bondgedeelte. De kerk is veel meer maatschappelijk gericht en iedereen moet denken wat hij wil. Heel vroeger waren discussies over het geloof echt pijnlijk, dat is allang niet meer zo.
Het is nu veel meer sociaal, koffie drinken na de dienst en andere mensen spreken.

Daarnaast organiseert de kerk veel om mensen in nood te helpen, daar kun je aan mee doen. Altijd leuk.
Bedankt voor uw antwoord. Het is dus meer een club waar je mensen kunt ontmoeten en een praatje maken.
Ik ben een beetje mensenschuw dus dat zou soberso niks voor mij zijn.
pi_207767783
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:30 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Bedankt voor uw antwoord. Het is dus meer een club waar je mensen kunt ontmoeten en een praatje maken.
Ik ben een beetje mensenschuw dus dat zou soberso niks voor mij zijn.
Het is hoe je het bekijkt. Wel belangrijk om te weten dat er een enorm verschil is tussen bevindelijk gereformeerden (type Staphorst) en de PKN. Daar zit een wereld van verschil tussen. Bij de bevindelijk gereformeerden "moet" je naar de kerk, zoals bij de gewone gereformeerden heel vroeger ook. Bij de PKN is alles gewoon vrij, ook je opvattingen. De bevindelijk gereformeerden vormen maar een paar procent van de christenen, een vrij kleine groep. Gewone gelovigen kijken daar ook een beetje raar naar.

Wat me opvalt in dit forum is dat veel leden het verschil niet kennen en dat ze denken dat alle christenen letterlijk de bijbel nemen, wat allang niet meer zo is. En, echte orthodoxen ken je in je buurt helemaal niet, of je moet in dorpen als Barneveld, Barendrecht of Staphorst wonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Sigaartje op 29-01-2023 17:40:18 ]
pi_207767801
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:30 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Bedankt voor uw antwoord. Het is dus meer een club waar je mensen kunt ontmoeten en een praatje maken.
Ik ben een beetje mensenschuw dus dat zou soberso niks voor mij zijn.
Als je mensenschuw bent, wat doe je dan hier? Zijn wij geen mensen of zo?
Het is trouwens geen soberso, het is in ieder geval. Soberso is een niet-bestaand woord.
pi_207767889
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:36 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Als je mensenschuw bent, wat doe je dan hier? Zijn wij geen mensen of zo?
Het is trouwens geen soberso, het is in ieder geval. Soberso is een niet-bestaand woord.
Sinds wanneer is het geen soberso meer op fok, wat is het dan?
En online kan ik prima omgaan met mensen, maar ze in het echt ontmoeten vind ik best wel eng.
pi_207767890
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef kree het volgende:
Tegenwoordig hoef je nl niet meer onwijs verplicht naar de kerk (moest ik wel vroeger)

En nog als muzikant doe ik er wel in mee. Maar heb helemaal die behoefte niet zo om een Elle lang saai verhaal te horen weer in de kerkbanken.
Nu is het makkelijk, kan ff via YouTube het live kijken

Moet zeggen en dat is persoonlijk voor mij, soms helpt het.
Op de zondagochtend om 8 uur thuiskomen van een knetterharde DnB rave, helemaal gaar, moe, koud en vies maar nog geen zin om te slapen, om dan het RTL het programma 'House of God' op te zetten. Bwoah, dat was vroeger wel echt een guilty pleasure van me _O_
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207767907
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:42 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Sinds wanneer is het geen soberso meer op fok, wat is het dan?
En online kan ik prima omgaan met mensen, maar ze in het echt ontmoeten vind ik best wel eng.
Dat is raar, want in de kerk zijn mensen een stuk vriendelijker dan hier op het forum. Het gescheld en gerachel dat je hier allemaal leest, heb je in een kerk niet.
Maar als je mensenschuw bent, zou ik gewoon lekker binnen de deur blijven als ik jou was. Ook niet naar de supermarkt en zo.
pi_207767913
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:42 schreef Centenbak het volgende:
Sinds wanneer is het geen soberso meer op fok, wat is het dan?
In ieder geval.
pi_207767922
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:42 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Sinds wanneer is het geen soberso meer op fok, wat is het dan?
En online kan ik prima omgaan met mensen, maar ze in het echt ontmoeten vind ik best wel eng.
Ik kan het me wel voorstellen met zo'n Habsburgse kinnebak, dan zou ik ook de deur niet uitgaan.
pi_207767931
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:43 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat is raar, want in de kerk zijn mensen een stuk vriendelijker dan hier op het forum. Het gescheld en gerachel dat je hier allemaal leest, heb je in een kerk niet.
Maar als je mensenschuw bent, zou ik gewoon lekker binnen de deur blijven als ik jou was. Ook niet naar de supermarkt en zo.
Na de supermarkt ga ik wel uit noodzaak, maar daar hoef ik gelukkig ook geen sociale praatjes met mensen te houden.
pi_207767939
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:45 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Na de supermarkt ga ik wel uit noodzaak, maar daar hoef ik gelukkig ook geen sociale praatjes met mensen te houden.
Het is naar de supermarkt gaan, niet na de supermarkt gaan. Na is een tijdsaanduiding.
pi_207767944
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:44 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik kan het me wel voorstellen met zo'n Habsburgse kinnebak, dan zou ik ook de deur niet uitgaan.
Waarom doe je nu zo gemeen tegen me ;(
pi_207767958
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:46 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het is naar de supermarkt gaan, niet na de supermarkt gaan. Na is een tijdsaanduiding.
Sorry papa dat was een typfout. Of is het typefout? Maar het is geen type aanduiding die ik bedoel.
pi_207767961
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:46 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Waarom doe je nu zo gemeen tegen me ;(
Ik leef alleen met je mee. Maar je moet wel iets aan je Nederlands doen.
pi_207767978
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik leef alleen met je mee. Maar je moet wel iets aan je Nederlands doen.
Mijn Nederlands is beter dan dat van jou en heel je familie.
pi_207768026
Die schreeuwende lui op tv waren vroeger wel geestig. Hour of power ofzo. Wat een goden _O_
pi_207768099
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:15 schreef mvdejong het volgende:
Ik kijk nog wel eens naar de diensten van verschillende meer exotische geloofjes, zoals die zondag op een aantal commerciele zenders langskomen, en op een lokale zender. Op het hysterische af de boodschap opdringen vind ik soms wel amusant.
PRAY TO JEZUS, ATONE YOUR SINS TO HIM, BEFORE WE ALL ARE HUMAN.

WE ALL NEED GUIDANCE IN THIS MODERN WORLD, THIS MODERN WORLD FILLED WITH TEMPTATION AND LUST, SIN AND GREED, SUFFERING AND FAILING. WE ARE ALL PRONE TO STEER OFF THE PATH OF RIGHTEOUSNESS, WE ALL HAVE BEEN TEMPTED BY LUST AND GREED, WE ALL HAVE OUR SINS MET TROUGH EASY SENSATIONS.

BUT IF WE LET JEZUS IN YOUR HEART, HE WILL GUIDE US THROUGH THESE DARK AND DIFFICULT TIMES. IF WE OPEN OUR HEARTS, PRAY FOR FORGIVENESS AND DO OUR UTMOST BEST NOT TO FALL INTO TEMPTATIONS, HE WILL LISTEN, AND HE WILL BE GOOD FOR US, HE WILL FORGIVE US.

PRAY TO THE LORD, HALLELUJAH!
HALLELUJAH!
HALLELUJAH!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207768450
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:45 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Na de supermarkt ga ik wel uit noodzaak, maar daar hoef ik gelukkig ook geen sociale praatjes met mensen te houden.
Het is niet alleen het aanhoren van natuurlijk. Althans niet voor mij wat me naar "een" kerk laat gaan.
Het is meer als dat, bv mensen die om je denken, vragen hoe het met je gaat. Heb je hulp nodig enzo?

Weet niet ik ben ook niet van elke week naar de kerk gaan, en kijk het ook gewoon online wel.
Maar over het algemeen is het een gemeente en samen zijn die je toch willen helpen, ook als alles tegen zit.

Ik ben nu een soort van "kerk loos" om maar zo te noemen. Nu kom ik er nog omdat ik speel in christelijk bandje.
Weet niet het is niet hetzelfde als in een vaste gemeente.

Als ik zie bv in mijn oude gemeente wat er allemaal gedaan wordt om mensen te helpen, noem open door de weeks dat mensen een bakje kunnen doen etc. Dat is toch best wel ok. Hoe je het ook bekijkt. En zonder voorwaarden ervoor te stellen ook. Je mag komen maar hoeft niet, niemand die daar een probleem van zal maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 29-01-2023 18:27:31 ]
Do what you love, love what you do!
pi_207769286
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Mensen zien en andere meningen horen. De PKN is vol in ontwikkeling. Het strenge gereformeerde is helemaal weg, ook bij het gereformeerde Bondgedeelte. De kerk is veel meer maatschappelijk gericht en iedereen moet denken wat hij wil. Heel vroeger waren discussies over het geloof echt pijnlijk, dat is allang niet meer zo.
Het is nu veel meer sociaal, koffie drinken na de dienst en andere mensen spreken.

Daarnaast organiseert de kerk veel om mensen in nood te helpen, daar kun je aan mee doen. Altijd leuk.
Kan ik wel beamen, ja (no pun).
Mijn laatste werkgever was zwaar gelovig. Diaken en alles.
Toen hij een keer zei dat ik ook welkom was om eens in hun kerk te komen kijken, was ik nog heel diplomatiek om te zeggen dat dat mijn gedachtengoed niet was.
Nou ja, dat was toen goed, hè.

Een collega was iets minder diplomatiek. Die gooide eruit dat hij zichzelf niet wilde belazeren, door in de kerk te gaan zitten.
Het was even stil en de normale gang van zaken werd hervat.

We hebben nog bijna 19 jaar met elkaar gewerkt.
Hij is zelfs nog een poosje plaatsvervangend bedrijfsleider geweest, totdat de zoon die taak overnam.

Duidelijk andere ideeën hebben aangaande het geloof, hoefde iig geen belemmering te zijn voor een goede samenwerking.
Wij hadden respect voor hun geloof. Zij hadden er respect voor dat wij dat niet hadden.

Verder deden ze ook mee aan markten en verkopingen voor 'de missie', leverden ze paprikas voor goede doelen en stonden ze hele middagen oliebollen, hamburgers en friet te bakken, bij evenementen van/voor de kerk.
Zijn vrouw werkte een aantal uren bij een sociale werkplaats voor geestelijk gehandicapten.
Zijn moeder verkocht ondergoed voor de missie en zijn vader zat weleens bij de receptie van het verzorgingshuis en reed taxidiensten voor de ouderen en gehandicapten die daar zaten.
Ook gingen ze weleens vanuit de kerk praten, met leden die problemen hadden.

Sociaal; zeker weten.

[ Bericht 20% gewijzigd door marc0871 op 30-01-2023 14:16:27 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 29 januari 2023 @ 20:09:19 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207769757
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:38 schreef Centenbak het volgende:
Ik moest vroeger ook weleens mee naar de kerk en dat was supersaai.
Je had dan van die houten bankjes en staken van die houten pieletjes uit aan de achterkant, ik probeerde daar altijd de lussen van mijn schoenveters overheen te manoeuvreren weet ik nog, om de tijd een beetje te doden.

Je had dan ook van die momenten dat iedereen ineens moest gaan staan en dan weer zitten hmmkay :')
Er ging ook altijd een muf oranje bakje rond, dan kreeg ik van mijn oma een muntje die ik daarin moest mikken.

En 1x moest je ook in de rij gaan staan voor een hosti op te halen uit zo'n prijzenbeker zoals bij de voetbal, een schijfje snoeppapier maar ook dan weer met een supermuffe smaak. Ohja en iedereen begon zo ineens te mompelen over dat 'heilige geest naam vader amen' dat sloeg ook als een lul op een drumstel. Compleet achterlijk dat ik daar naartoe moest nu ik erover nadenk. Misschien was dat fase 1 waarin ik werd afgestompt want ik zat daar echt als een zombie de tijd uit.

Stilzitten terwijl die vent dom aan het lullen was, geen idee waarover want ik luisterde niet eens.
Terwijl nu blijkt het één groot pedonetwerk te zijn, ik wist toen al dat het één grote bullshit bende was.
Leuk omschreven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 30-01-2023 19:44:04 ]
  maandag 30 januari 2023 @ 04:19:50 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207773192
Vind die op youtube altijd wel lachten, toch iets moois overgehouden aan corona.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207774479
Vroeger was er "Christal Cathedral", van de dominee's Schuller.

Dan zat een hele kerk vol aandacht te luiseteren naar die preken. Nooit gesnapt wat er nou aan was.

Daarna was er dan een interview door Jan van den Bosch, die allemaal schijnheilige vragen aan een bezoeker stelde aan een internetmiljonair, zo van: "Jezus heeft je bedrijf wel gezegend zeker".....Ja hoor.

Blijkt die Jan van den Bosch ook een gigafortuin te hebben verdiend aan reizen en vakantiehuizen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_207777509
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:56 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
PRAY TO JEZUS, ATONE YOUR SINS TO HIM, BEFORE WE ALL ARE HUMAN.

WE ALL NEED GUIDANCE IN THIS MODERN WORLD, THIS MODERN WORLD FILLED WITH TEMPTATION AND LUST, SIN AND GREED, SUFFERING AND FAILING. WE ARE ALL PRONE TO STEER OFF THE PATH OF RIGHTEOUSNESS, WE ALL HAVE BEEN TEMPTED BY LUST AND GREED, WE ALL HAVE OUR SINS MET TROUGH EASY SENSATIONS.

BUT IF WE LET JEZUS IN YOUR HEART, HE WILL GUIDE US THROUGH THESE DARK AND DIFFICULT TIMES. IF WE OPEN OUR HEARTS, PRAY FOR FORGIVENESS AND DO OUR UTMOST BEST NOT TO FALL INTO TEMPTATIONS, HE WILL LISTEN, AND HE WILL BE GOOD FOR US, HE WILL FORGIVE US.

PRAY TO THE LORD, HALLELUJAH!
HALLELUJAH!
HALLELUJAH!
pi_207777902
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:31 schreef streamjohan het volgende:
Via youtube kijk ik wel vaker afscheidsdiensten van onbekende mensen, zijn vaak gewoon te vinden. Vind het wel wat hebben. Ik zit dan ook netjes achter de laptop in pak. Ook zijn veel diensten terug te kijken.

Afscheidsdienst livestream is het keyword. Op dinsdagmorgen en middag, en op donderdag is het 100% raak.

Misschien vreemde hobby, maarja.
Hahaha.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')