misselijke denigrerende manier van praten heeft zequote:Op zondag 29 januari 2023 02:51 schreef Kakadylo het volgende:
Sasha doet heel arrogant en betweterig richting KimD
En vraag me zelfs af of ze het überhaupt wel doorheeft
Heerlijk meelallen met de boysquote:Op zondag 29 januari 2023 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misselijke denigrerende manier van praten heeft ze
Zo praat zevook vaak tegen Bernquote:Op zondag 29 januari 2023 02:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misselijke denigrerende manier van praten heeft ze
AlcoLOLquote:Op zondag 29 januari 2023 02:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor het morgen wel, hoe deze soap afloopt. Leuke streamavond.
Als die een keer echt doordraait dan moet je sneller rennen dan je schaduwquote:Op zondag 29 januari 2023 03:11 schreef Sestra666 het volgende:
izak is als een havik nu
mens ga naar bed
Gele kaart klap?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:17 schreef danaqui het volgende:
Schakel net in, nogal heftig geweest in kantoor, hij gooide met tattoo spullen sloeg met vuist op tafel Kim gaf hem klap op zn arm
Cool!!quote:Op zondag 29 januari 2023 08:21 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij wel zoals Kim net stond te vertellen tegen isaac
Heb hem al 3 keer zien gapenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ie begint te gapen houdt ie niet meer op?
En dan is ze boos op Marciano en Wendy om een arm om elkaar heenquote:
Gezellig he een feestje hebben, gezellig we mogen drinkenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou nou het is weer een gezellig feestje geweest....
De kleuters kunnen echt niet feesten.
Ben benieuwd of Kim K haar koffer gaat pakken!
Als ie zijn shirt niet aan heeft vind ik dat niet zo ergquote:Op zondag 29 januari 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
Dat slijmerige mee lullen van Isaac telkens weer
Ja en tegen Marciano gaat het zo weer wat anders zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
Dat slijmerige mee lullen van Isaac telkens weer
DIe gaat zo wel met Kim W in gesprek en daarna gaat KW haar verhaal nog wel aan tig andere vertellen denk ikquote:
Voel je getroost, ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:52 schreef tonja het volgende:
Ik heb het e.e.a. aan drama gemist gisteren?
Achterlopen begint wanneer je even ergens anders bezig bent.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe gaat zo wel met Kim W in gesprek en daarna gaat KW haar verhaal nog wel aan tig andere vertellen denk ik
Vind het zo irri dat een stream steeds achter loopt. Het lijkt wel of dat steeds erger wordt
Kim W riep dat ze kuthoer Wendy dood wilde maken omdat Marciano zijn arm om haar heen had geslagen, om haar schouders had ze prima gevonden maar om haar heupen niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:52 schreef tonja het volgende:
Ik heb het e.e.a. aan drama gemist gisteren?
Klopt ik heb twee streams aan, en ondertussen doe ik van alles. Zie de streams niet veel hoor ze wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Achterlopen begint wanneer je even ergens anders bezig bent.
ja ik las het.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:55 schreef Deisyy het volgende:
Marciano was haar vannacht helemaal zat en zei dat ze op kon donderen.
quote:Op zondag 29 januari 2023 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim W riep dat ze kuthoer Wendy dood wilde maken omdat Marciano zijn arm om haar heen had geslagen, om haar schouders had ze prima gevonden maar om haar heupen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |