Noorwegen is 367 keer laatste geworden. Wij doen wat ontwikkelingswerk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo'n HoD van ons in de jury, je moet als land anderen ook wel vertrouwen he. We zitten wel bij ze in de semi
Hij schijnt wel populair te zijn in Noorwegenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef koffieleuk het volgende:
Zie vrij veel ESF wed-mensen Atle als een outsider tippen. Zie deze ook wel hoog komen vanavond
Ja, deze voorronde is best een potentieel mijnenveld als de jury of het publiek Ulrikke niet omarmt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef koffieleuk het volgende:
Zie vrij veel ESF wed-mensen Atle als een outsider tippen. Zie deze ook wel hoog komen vanavond
Ik vind het moeilijk te zeggen waarom men hier voor zou gaan, anders dan de naam. Ulrike had betere zang, en meerdere andere hebben memorabelere nummersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef koffieleuk het volgende:
Na Gustaph kijken we nergens meer van op.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets zouden ze bij S10 moeten doen.
Maar ik zou het eerlijk waar niet eens zo gek vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Na Gustaph kijken we nergens meer van op.
Ah, das wel belangrijk info. Ga ik morgen even checkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
Atle komt oorspronkelijk uit de Progressive Metal band The Scheen
Nee, het zou vreemd zijn als hier geen publiek voor was.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar ik zou het eerlijk waar niet eens zo gek vinden.
Queensquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ondertussen goed nieuws uit Zweden. De dames van Rema Rama Ding Dong zijn weer terug in Melfest, en hoe
Nee, ik heb maar half opgelet, maar volgens mij dacht hij heel lang dat ze geen kinderen konden krijgen. Nu hij een dochtertje heeft, is dit lied een ode naar haar toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef Zigsky het volgende:
Is het dochtertje van Atle/Atel? overleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |