Of dat ze zelf in die keuken gaat staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:48 schreef Clasientje het volgende:
Esther weer zeiken eet gewoon wat de schaft
Ze lijkt wel zwangerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
Zwart kleedt meestal af
Alleen niet bij Kenzy dus
![]()
Jammer dat ze niet weet hoe zich te kleden Of het boeit haar niet dat alle vet rollen te zien zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
Zwart kleedt meestal af
Alleen niet bij Kenzy dus
![]()
Jij bent een vrouw dus ik laat jou die opmerking makenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Beginnen jullie ook allemaal al te watertanden .....?
Mooi toch dat ze elkaar knap vinden, ik vind dat wel schattig om te zien/ horenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
"Zie hoe knap jij bent", zegt KimD "JIj", zegt Jeffrey
Erik lust geen sushi althans hij vindt het niet zo lekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou Erik mijn soesi gunnen en lekker een boterham met pindakaas eten
Je zou er haast honger van krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Volgens mij zijn ze voor nu ook wel echt gek op elkaarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze elkaar knap vinden, ik vind dat wel schattig om te zien/ horen
Ik vind KimD mooier zonder al teveel make upquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wordt geen vol buikje voor Erik ook geen toegeschoven bordjes, ben ik bang....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik lust geen sushi althans hij vindt het niet zo lekker.
Zo'n KimD is totaal niet m'n type en zou haar straal voorbijlopen maar regular staat haar beter dan opgedirkt in een jurkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is al reden voor een feestjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:06 schreef Korak het volgende:
Ik besef me dat ik al een uur of 2 geen preken van isaac gehoord heb
Dat is al reden voor een feestjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:06 schreef Korak het volgende:
Ik besef me dat ik al een uur of 2 geen preken van isaac gehoord heb
Nou nou....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
Wat heeft Kim dan aan? Wat hebben ze, een hoerenfeest?
Ja lach maar, het is wel mooi een handig koppelstuk voor een Gardena tuinsproeisetquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik blijf lachen om de lippen van Babette
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:12 schreef Korak het volgende:
[..]
Ja lach maar, het is wel mooi een handig koppelstuk voor een Gardena tuinsproeiset
Wil je met mij trouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |