Je hoeft niet meer te twijfelen want hij heeft de keuze al voor je gemaakt 👌🏼quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:13 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb de laatste tijd sterkte twijfels over deze vriendschap en of ik dit nog wil voortzetten
Dit..quote:
Ik zou zo'n aanbod nooit afslaan van een vrouwquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:13 schreef britneycheers het volgende:
zullen we een drankje doen bij mij thuis, want de kinderen slapen”. Dan antwoordt hij dat hij dat saai vind.
Ja nu niet meer. Geen leuke tijden = geen leuke vriendschap.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:13 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb de laatste tijd sterkte twijfels over deze vriendschap en of ik dit nog wil voortzetten, aan de andere kant hebben we ook leuke tijden meegemaakt.
Dat dus.quote:
Ik ben bang dat een groot deel ook bij TS zelf te achterhalen is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:26 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik zou zo'n aanbod nooit afslaan van een vrouw![]()
Is hij van de verkeerde kaaaaant?
En dan ook nog op een zaterdagavond in de drukke stadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:38 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Een peuter en kleuter op een terras, in de winter, met iemand die geen kinderen heeft en ook de volle aandacht van je wil?
Gaat vast leuk worden... Ai ai ai...
Ik heb wel mijn twijfels. Als ik hem meevraag met vriendinnen wil hij nooit mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:26 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik zou zo'n aanbod nooit afslaan van een vrouw![]()
Is hij van de verkeerde kaaaaant?
Hij zegt dat hij een nieuwe start wil maken, als ik hem meer mijn prioriteit maak dan mijn andere vrienden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te twijfelen want hij heeft de keuze al voor je gemaakt 👌🏼
Top!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En dan ook nog op een zaterdagavond in de drukke stad
Dus ik zei tegen hem “waarom op zaterdag? Ik hoef toch niet uit te gaan verder”. Waarop hij zei: “ Maar ik wel uitgaan”.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Top!
Je kleine kinderen in die situatie tussen dronken mensen...
Leuk uitje zeg. Tering
3 weken vakantie nodig daarna.
Klinkt als een gelegenheid vriend en niet als een echte vriend. Hoe moeilijk is het om rekening te houden met de wensen van jou? Is niet heel veel gevraagd wat jij vraagt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dus ik zei tegen hem “waarom op zaterdag? Ik hoef toch niet uit te gaan verder”. Waarop hij zei: “ Maar ik wel uitgaan”.
Puur egoïsme.
Idd dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef YStec het volgende:
Komt niet met alternatieven, slaat elk aanbod af, is niet flexibel en gaat nog guilt trippen.
Doei.
Precies. Bijvoorbeeld op zondag kan hij niet afspreken omdat het “schoonmaakdag “ is. Hij woont alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef YStec het volgende:
Komt niet met alternatieven, slaat elk aanbod af, is niet flexibel en gaat nog guilt trippen.
Doei.
Precies. Hij is hier altijd welkom, kan elke avond langskomen als hij zou willen, maar heb hem al een jaar niet gezien. ( hij woont 10 min fietsen van mij vandaan).quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klinkt als een gelegenheid vriend en niet als een echte vriend. Hoe moeilijk is het om rekening te houden met de wensen van jou? Is niet heel veel gevraagd wat jij vraagt.
Klinkt als geen vriend ....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Precies. Hij is hier altijd welkom, kan elke avond langskomen als hij zou willen, maar heb hem al een jaar niet gezien. ( hij woont 10 min fietsen van mij vandaan).
Hiermee zou het voor mij klaar zijn. Dat gaat hem nu net helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een nieuwe start wil maken, als ik hem meer mijn prioriteit maak dan mijn andere vrienden.
Ja, dat is dan ook meteen de enige match met TS.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:54 schreef Maharski het volgende:
Deze jongen klinkt als 'een moeilijk verhaal'.
Hij heeft inderdaad een tijdje in een psychiatrische gevangenis gezeten en dat was niet voor niets. Daarna is hij wel beter geworden, maar trekjes hou je altijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:54 schreef Maharski het volgende:
Deze jongen klinkt als 'een moeilijk verhaal'.
Hij denkt dat de wereld om hem heen draait. Dus kan wel kloppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:40 schreef NaarMensje het volgende:
Zal wel een prima gozer zijn als hij 4 dagen in de week z'n huis schoonmaakt, ik mag blij zijn als ik de 1x per maand aantik. Baalt hij er niet gewoon een beetje van dat je nu kinderen hebt?
Och we zitten weer op fok hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:05 schreef britneycheers het volgende:
Hij heeft inderdaad een tijdje in een psychiatrische gevangenis gezeten en dat was niet voor niets. Daarna is hij wel beter geworden, maar trekjes hou je altijd.
Ik denk dat je hem gewoon moet laten gaan. Dit soort mensen hebben ook een negatieve invloed op jouw kinderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij denkt dat de wereld om hem heen draait. Dus kan wel kloppen.
Dit zei ik ook tegen hem. “Misschien moet we accepteren dat het niet werkt”. Dat vond hij onzin. Hij zegt dat ik wel met andere kan afspreken op zaterdag, dus waarom niet met hem.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:59 schreef Daboman het volgende:
Klinkt eerder alsof er meer aan de hand is en dit de druppel is. Verhaal is ook weer erg eenzijdig.
Maar goed, antwoord is simpel. Hij wil kennelijk op zaterdag en jij niet. Als dat niet te organiseren valt, ofwel door flexibiliteit van jouw kant ofwel van zijn kant, dan houdt het gewoon op. De redenen die jullie er voor geven doen er niet eens toe.
Maar jij zit toch met je kinderen? Dat begrijpt hij zo te zien niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:28 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit zei ik ook tegen hem. “Misschien moet we accepteren dat het niet werkt”. Dat vond hij onzin. Hij zegt dat ik wel met andere kan afspreken op zaterdag, dus waarom niet met hem.
Maar bijvoorbeeld op zaterdag bij mij thuis eten bestellen en drankjes drinken wil hij niet, want dat is ‘saai’.
Wil hij niet meer dan vrienden zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een nieuwe start wil maken, als ik hem meer mijn prioriteit maak dan mijn andere vrienden.
Zo komt het ook wel een beetje op mij over. Maar aan de andere kant, als dat echt zo is, is het weer vreemd dat hij een uitnodiging bij haar thuis afwijst van 'saai'.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wil hij niet meer dan vrienden zijn?
Idd, dit had ik al na de eerste 3 zinnen van ts.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn. Direct contact verbreken en hem de rambam laten krijgen.
De hele sociale kring van TS bestaat uit labiele figuren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:26 schreef DjVero het volgende:
Labiele mensen ben je liever kwijt dan rijk, komt alleen maar gelazer van. Dus wees blij dat hij je de groepsapp heeft uitgegooid, kun jij weer verder!
Ga jij eigenlijk wel ooit met normale mensen om die niet in wat voor soort gevangenis dan ook gezeten hebben?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:05 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een tijdje in een psychiatrische gevangenis gezeten en dat was niet voor niets. Daarna is hij wel beter geworden, maar trekjes hou je altijd.
Zo lijkt het op Fok! Wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
De hele sociale kring van TS bestaat uit labiele figuren.
Ze gaan niet mee het terras opquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk wel ooit met normale mensen om die niet in wat voor soort gevangenis dan ook gezeten hebben?
Jezus man..
Weeral: arme kindjes...
Waarschijnlijk zijn die vreemde mensen op het terras stuk voor stuk normalere (lees veiligere) mensen dan de mensen uit jouw vriendenkring.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze gaan niet mee het terras op
En wat staat er precies in het contract dat jij zijn eigendom bent en dat hij dit soort dingen bepaalt?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het voelt ook niet gelijkwaardig eerlijk gezegd.ik weet daarnaast zeker dat hij een dubbele agenda heeft. Hij heeft in de gevangenis gezeten voor stalking.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En wat staat er precies in het contract dat jij zijn eigendom bent en dat hij dit soort dingen bepaalt?
Dit klinkt heel erg eng, dominant en claimend. Sterker nog, als ik moest kiezen wie ik in de buurt van mijn kinderen liet, dan stonden dit soort figuren achterin de rij.
Dit is toch helemaal niet leuk of gelijkwaardig?
Run Britney, run!quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:13 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het voelt ook niet gelijkwaardig eerlijk gezegd.ik weet daarnaast zeker dat hij een dubbele agenda heeft. Hij heeft in de gevangenis gezeten voor stalking.
Er moet een reden zijn dat hij op die dag precies perse naar het terras wil koste wat het kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |