Waarom blijf jij topics vervuilen met je ongefundeerde onzin?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:28 schreef Homey het volgende:
[..]
Putin wachtte juist tot zijn vriend Biden aan de macht kwam met de inval in Oekraïne. Biden doet amper wat, bang om zijn vriend te beledigen.
Wees blij dat de Boeing X-32 niet de winnaar is geworden.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
Stuur die F35 maar die is echt lelijk en vliegt ook nog eens 500km/u langzamer
Houden wij die F16 wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2023 08:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wees blij dat de Boeing X-32 niet de winnaar is geworden.Het downie vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel goedkoper en minder complex dacht ik.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Feit is dat putin pas ging binnenvallen toen Biden aan de macht kwam.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Onzin, Biden doe't juist heel veel. De VS houdt Rusland weg van de overwinning in Ukraine.
Poetin had dit nooit verwacht.
Goedkoper zal wel meevallen. De motor voor de STOVL versie was minder complex, maar genereerde daar ook minder thrust mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het downie vliegtuig.
Was wel goedkoper en minder complex dacht ik.
Feit is dat de oorlog al in 2014 is begonnen met de inval in de Krim, en dat Trump in zijn vier jaar geen moer heeft gedaan om Oekraïne te helpen.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Feit is dat putin pas ging binnenvallen toen Biden aan de macht kwam.
Hij had liever gehad dat Trump er was , dan was de oorlog nu al over geweest, en was hij zich aan het richten op de Baltische staten in zijn imperialistische dromenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Feit is ook dat één losstaand feit niet een complexe geschiedenis verklaart.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee, dat is de draai die jij er aan geeft.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Het leven voor trumpanzees en putaineers moet wel heel complex zijn. Niemand die zo reageert als het script had voorspeld. Oekraïners die tegenspartelen, zelensky die zeer kundig blijkt, NATO landen die saamhorigheid vertonen.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:58 schreef Homey het volgende:
[..]
In feite waren er 2 aparte versies. Dat zou het een heel stuk eenvoudiger maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Goedkoper zal wel meevallen. De motor voor de STOVL versie was minder complex, maar genereerde daar ook minder thrust mee.
Dat mag een feit zijn, maar of er een verband is? Het enige verband dat ik kan verzinnen is dat Trump Putin gevraagd heeft te wachten tot hij president af was.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:58 schreef Homey het volgende:
[..]
De gerapporteerde maximun snelheid van een F-16 is inderdaad hoger. Er zit alleen een hele grote maar aan dat cijfer. Die maximum snelheid wordt alleen "kaal" gehaald. Dus zonder wapens, externe brandstof tanks en targeting pods. Onder load komt erg veel luchtweerstand bij. Hierdoor is de effectieve snelheid een stukje onder de maximum snelheid van een F-35quote:Op zondag 29 januari 2023 08:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
Stuur die F35 maar die is echt lelijk en vliegt ook nog eens 500km/u langzamer
Houden wij die F16 wel.
Plus dat Biden vice-president was toen Rusland Oekraïne binnenvielquote:Op zondag 29 januari 2023 09:14 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat mag een feit zijn, maar of er een verband is? Het enige verband dat ik kan verzinnen is dat Trump Putin gevraagd heeft te wachten tot hij president af was. Plus, er zit meer dan een jaar tussen de inauguratie van Biden en de inval in Oekraïne. Lijkt me wel heel lang ‘wachten op’
Niet alle, er zitten ook externe hardpoints onder de vleugel. Voor een klus waar stealth minder belangrijk is.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:15 schreef Hugo862 het volgende:
De F-35 heeft in principe alle wapens, brandstof en sensoren intern en zal dus onder load geen extra luchtweerstand ondervinden.
Denk dat je teveel waarde hecht aan Biden.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het leven voor trumpanzees en putaineers moet wel heel complex zijn. Niemand die zo reageert als het script had voorspeld. Oekraïners die tegenspartelen, zelensky die zeer kundig blijkt, NATO landen die saamhorigheid vertonen.
Ik begrijp de verwachting dat oude Biden ernstig in de war zou raken van deze inval. Helaas fascistische vrienden, Biden is oud, maar begrijpt heel goed wat de echte belangen van de vrije wereld zijn. De realiteit is dat oude Biden extreem betrouwbaar is als bondgenoot en inmiddels zo’n 50 miljard dollar aan militaire steun heeft geregeld.
Kortom klopt, Biden was president toen deze oorlog begon, gelukkig wel.
De VS zou deze oorlog kunnen stoppen. Je zou je beter afvragen waarom ze dat niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het leven voor trumpanzees en putaineers moet wel heel complex zijn. Niemand die zo reageert als het script had voorspeld. Oekraïners die tegenspartelen, zelensky die zeer kundig blijkt, NATO landen die saamhorigheid vertonen.
Ik begrijp de verwachting dat oude Biden ernstig in de war zou raken van deze inval. Helaas fascistische vrienden, Biden is oud, maar begrijpt heel goed wat de echte belangen van de vrije wereld zijn. De realiteit is dat oude Biden extreem betrouwbaar is als bondgenoot en inmiddels zo’n 50 miljard dollar aan militaire steun heeft geregeld.
Kortom klopt, Biden was president toen deze oorlog begon, gelukkig wel.
Rusland zou deze oorlog kunnen stoppen. Je zou je beter afvragen waarom ze dat niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:22 schreef LightCity het volgende:
[..]
De VS zou deze oorlog kunnen stoppen. Je zou je beter afvragen waarom ze dat niet doen.
De enige die de oorlog vrijwillig kan stoppen is Rusland. En Oekraïne kan de oorlog stoppen door heel veel Russen dood te maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:22 schreef LightCity het volgende:
[..]
De VS zou deze oorlog kunnen stoppen. Je zou je beter afvragen waarom ze dat niet doen.
Dan moet je je eens afvragen wie jou stuurt als je Duitsland en Scholz vervloekt in de media, Italië of een andere EU partner, wie heeft daar belang bij, wie stuurt er actief op onrust?quote:Op zondag 29 januari 2023 01:14 schreef Korenfok het volgende:
afgelopen dagen was er een discussie of rusland aan factor is in de koran verbrandingen:
Die deense politici die nu elke vrijdag een koran verbrandt, is dus gewoon een keiharde poetin pijper:
Paludan’s potential ties to Russia have “been investigated and certain connections in his vicinity have been found
Ik begrijp dat je pleit voor WO3? Of pleit je voor overgave van Oekraïne?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:22 schreef LightCity het volgende:
[..]
Het zal allemaal best maar ik sta regelmatig aan het hek in Volkel maar optisch zie ik toch liever de F16 tov van de F35.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:15 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
De gerapporteerde maximun snelheid van een F-16 is inderdaad hoger. Er zit alleen een hele grote maar aan dat cijfer. Die maximum snelheid wordt alleen "kaal" gehaald. Dus zonder wapens, externe brandstof tanks en targeting pods. Onder load komt erg veel luchtweerstand bij. Hierdoor is de effectieve snelheid een stukje onder de maximum snelheid van een F-35
De F-35 heeft in principe alle wapens, brandstof en sensoren intern en zal dus onder load geen extra luchtweerstand ondervinden.
Overgave van Oekraïne doet de EU het minste pijn, dat lijkt een mooie uitkomst.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je pleit voor WO3? Of pleit je voor overgave van Oekraïne?
Van jou als bewonderaar van Adolf en Vlad valt een dergelijke mening natuurlijk te verwachten.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overgave van Oekraïne doet de EU het minste pijn, dat lijkt een mooie uitkomst.
Overgave van Rusland zou nog minder pijn doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overgave van Oekraïne doet de EU het minste pijn, dat lijkt een mooie uitkomst.
Wie stuurt Rob de Wijk aan? Wie heeft er belang bij dat hij actief stuurt op onrust?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je je eens afvragen wie jou stuurt als je Duitsland en Scholz vervloekt in de media, Italië of een andere EU partner, wie heeft daar belang bij, wie stuurt er actief op onrust?
Ik hoor hier telkens dat Rusland er op uit is om zijn grondgebied uit te breiden verder dan wat het nu heeft bemachtigd. Ik acht dit onwaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je pleit voor WO3? Of pleit je voor overgave van Oekraïne?
Simpel, omdat ze geen nuclear conflict met Rusland willen.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:22 schreef LightCity het volgende:
[..]
Oh. Wat wil Rusland dan wel?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:38 schreef LightCity het volgende:
[..]
Ik hoor hier telkens dat Rusland er op uit is om zijn grondgebied uit te breiden verder dan wat het nu heeft bemachtigd. Ik acht dit onwaar.
Verklaar dan eens waarom het Kremlin een groter deel van Oekraïne heeft geannexeerd dan ze veroverd hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:38 schreef LightCity het volgende:
[..]
Ik hoor hier telkens dat Rusland er op uit is om zijn grondgebied uit te breiden verder dan wat het nu heeft bemachtigd. Ik acht dit onwaar.
Omdat ze hun boomers niet in willen zetten?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:22 schreef LightCity het volgende:
[..]
Ik zei ook “lijkt”.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Overgave van Rusland zou nog minder pijn doen.
Jij hoort met je ogen?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Het zal allemaal best maar ik sta regelmatig aan het hek in Volkel maar optisch zie ik toch liever de F16 tov van de F35.
Meeste herrie gaf de Saab Viggen die ik ook op de plaat heb.
Dat weet Rusland zelf geeneens meer, zo vaak zijn de doelpalen verschoven.quote:
Mooi man! Daarom roept Putin natuurlijk een half miljoen extra rekruten op, heel logisch.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:38 schreef LightCity het volgende:
[..]
Het is daar een ander land voor binnen gevallen. Zie niet in hoe je dat kunt ontkennen. Of leef jij in een andere matrix?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:38 schreef LightCity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:38 schreef LightCity het volgende:
[..]
Rusland het land uitschoppen. Oekraïne NAVO in, en wat wil Rusland dan nog doen?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei ook “lijkt”.
De overgave van Rusland is niks waard, als je door wilt moet je ze tot op het bot vernietigen.
Dreigen of eens wat afwerpen van een van die 6000 kernwappiesquote:Op zondag 29 januari 2023 09:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland het land uitschoppen. Oekraïne NAVO in, en wat wil Rusland dan nog doen?
Als dit allemaal bewerkstelligt kan worden moet je oppassen dat Wit-Rusland niet dezelfde kant op gaat zodra er daar iets pro-westers aan de macht komt.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland het land uitschoppen. Oekraïne NAVO in, en wat wil Rusland dan nog doen?
Alweer?quote:
quote:of eens wat afwerpen van een van die 6000 kernwappies
Lastig voor Rusland. Blijven die sancties ook doorgaan.quote:Tevens krijg je dan zo’n Israël/Palestina conflict wat nooit zal eindigen
Wit-Rusland gaat een keer dezelde kant op in de toekomst. Loeki leeft niet voor eeuwig en elk buurland op Rusland na heeft een veel hogere levensstandaard berijkt. Zodra dat gebeurd komen de Russen om Wit-Rusland te de-nazificeren.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als dit allemaal bewerkstelligt kan worden moet je oppassen dat Wit-Rusland niet dezelfde kant op gaat zodra er daar iets pro-westers aan de macht komt.
Wat dat betreft zou een ineenstorting van Rusland wel het beste scenario zijn.
Het is nu wel klaar met Wagner nu. Dit is een oorlog tussen 2 echte natiestaten en de grootschaligheid is ver boven wat private groepen kunnen bieden.quote:
Wat wil hij gaan doen in 2025? Tanks terughalen?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:31 schreef Scjvb het volgende:
Trump loopt alweer warm voor eventueel nieuw presidentschap middels het inluiden van campagnevoering. En als het aan hem ligt gaan al die leveringen niet door, zoals bekend. Hij is zelfs van mening deze oorlog als president snel te kunnen beëindigen.
Huurt Oekraïne trouwens pmc 's in? Of regelt het westen die?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is nu wel klaar met Wagner nu. Dit is een oorlog tussen 2 echte natiestaten en de grootschaligheid is ver boven wat private groepen kunnen bieden.
En we weten allemaal hoe dat eruit gaat zien. Trump is een gevaar voor Europa.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:31 schreef Scjvb het volgende:
Trump loopt alweer warm voor eventueel nieuw presidentschap middels het inluiden van campagnevoering. En als het aan hem ligt gaan al die leveringen niet door, zoals bekend. Hij is zelfs van mening deze oorlog als president snel te kunnen beëindigen en eventuele escalatie te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |