Ouderlijk leed of niet doet weinig af aan de term genocide lijkt me. Genocide is synoniem met lijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:56 schreef kibo het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat uit.
Beide is afschuwelijk, maar in het ene geval is er ook het ouderlijk leed .
Deze is ook leuk, wat grotere flat. “ niet poepen in de afvalstortbuis’ en speciale huisjes rondom waar mensen hun groente en aardappels kunnen opslaan. [youtube] [/byoutube]quote:
Die Oekraiense technische hebben straks 20 verschillende merken tanks om aan te sleutelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:27 schreef DrMarten het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de bron is (komt via Reddit) maar het lijkt erop dat Griekenland ook Leo's gaat leveren
https://en.rua.gr/2023/01(...)-2-tanks-to-ukraine/
Op Nederlandse trucksquote:
Brazilie wil hun handelsrelatie met Rusland goed houden. Brazilie importeert veel kunstmest en andersom neemt Rusland veel soja en vlees af.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:16 schreef Slayage het volgende:
Ouwe linkse rakker Lula maakt duidelijk dat hij een tankie is. [ twitter ]
Kan me van een paar topics geleden nog herinneren dat hem een leiderschapspositie was aangeboden in de organisatie en dat ik zei dat het een valstrik wasquote:
Ik zou het op prijs stellen om je wensen niet op mij te projecteren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij bent zo eentje die wanneer een vrouw door Russen verkracht wordt vraagt "Maar had ze het misschien niet gewoon koud en wilden ze gewoon lichaamswarmte delen? Wie zegt dat sommige vrouwen er niet gewoon voor betaald kregen? Gaat het hier wel om getrouwde vrouwen?".
De potentiele militaire bijdrage van Brazilie valt in het niet in vergelijking bij wat de VS en EU leveren. Ze hebben groot gelijk dat ze geen gezeik met Rusland riskeren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brazilie wil hun handelsrelatie met Rusland goed houden. Brazilie importeert veel kunstmest en andersom neemt Rusland veel soja en vlees af.
Die heb je altijd wel tussen zitten, had je ook in Nazi-Duitsland. Er is geen enkel bewijs dat een groot deel van de Russen niet achter deze genocide staat. Het is geen toeval dat het Russische volk de afgelopen honderden jaren zoveel meer bloed heeft vergoten dan andere volkeren: ze deugen niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Toch mensen altijd die hun mening nog wel durven geven aan een of andere journalist. Wel knap op een manier want gezien je mening geven aan een Duitse journalist versus het risico in de problemen te komen is het het niet echt waard lijkt me. Nou ja, het heeft waarde in dat mensen in het Westen zien dat niet iedereen daar achter de acties van hun land staan, voor zover het al niet duidelijk is voor mensen hier dat mensen daar niet vrijuit kunnen spreken.
[ twitter ]
Misschien rijden er wel Polen in, gebeurt in Nederland ook gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zullen wel balen in Polen dat Nederlandse chauffeurs daar hun banen inpikken.
Het is niet zo simpel..je mag ook best meenemen hoe het komt dat ze niet deugen. Een volk is niet inherent slecht, Russen zijn gewoon extreem eenzijdig genformeerd en gendoctrineerd. Dat maakt niet ineens dat ze wel deugen en het is verschrikkelijk moeilijk op te lossen, maar je kunt niet een aantal miljoen mensen maar afschrijven als 'ze deugen niet'.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die heb je altijd wel tussen zitten, had je ook in Nazi-Duitsland. Er is geen enkel bewijs dat een groot deel van de Russen niet achter deze genocide staat. Het is geen toeval dat het Russische volk de afgelopen honderden jaren zoveel meer bloed heeft vergoten dan andere volkeren: ze deugen niet.
Ten eerste zal de verdediging van Oekrane, die niemand in Europa nodig heeft, de vervallen Oude Wereld niet redden van vergelding, mocht er iets gebeuren. Ten tweede, als de derde wereldoorlog begint, dan zal het helaas niet op tanks zijn en zelfs niet op jagers. Dan ligt alles zeker in puin ', schreef Medvedev, betreurend dat Rusland niets te verwachten heeft van' domme buren 'in West-Europa.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe duiden jullie de dikwijls gemaakte stellingen dat VS/EU/NATO heel erg "aftasten" hoe het Kremlin reageert op aankondigingen van wapenleveranties zoals eerst de artilleriestukken, de raketartillerie, nu de tanks, en straks misschien de straaljagers.
Zou het echt zo werken? Ik bedoel, zouden wij niet leveren als Poetin te hard gaat sputteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |