Allemaal de tunnelbak indrijven en afzetten met hekken om ze daar vervolgens een weekje te laten zitten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar is het geen beter idee om gewoon grote geblindeerde hekken om dat stuk heen te zetten, politie weg en ze gewoon uit te laten zingen? Geen aandacht te geven? Eventueel intree vragen voor de mensen die er nog bij willen gaan zitten
volgens mij zijn sommmige vastgebonden aan elkaar ofzo, duurt bij sommige heel langquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Wie niet vrijwillig meegaat, wordt weggesleept.
Kinnetje een beetje laag houden, het asfalt doet de rest…
Dit ja, laat ze maar lekker in de kou zitten vannacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar is het geen beter idee om gewoon grote geblindeerde hekken om dat stuk heen te zetten, politie weg en ze gewoon uit te laten zingen? Geen aandacht te geven? Eventueel intree vragen voor de mensen die er nog bij willen gaan zitten
Gewoon een alternatief voor de sportschool.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:29 schreef Paul het volgende:
die agenten maken hun rug nog kapot aan dat die mensen optillen
Die jan je gewoon opsschepenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:28 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mij zijn sommmige vastgebonden aan elkaar ofzo, duurt bij sommige heel lang
Het beste wat je had kunnen doen, was lekker op Scheveningen een terrasje pakken…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:31 schreef StephanL het volgende:
Daarnet liepen er gewoon een paar mee. kan je het beste doen.
Onbespoten soylent green.quote:
Gaat dit nu over FOK!ers / mensen die de livestream kijken of mensen die daar bij de A12 staan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar niets beters te doen hebben dan aapjes kijken en inhoudsloze kreten blijven herhalen gevolgd door juichen. Maar goed, te mietje om zelf lekker op die snelweg te gaan staan.
Misschien wel allemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gaat dit nu over FOK!ers / mensen die de livestream kijken of mensen die daar bij de A12 staan?
Ik denk niet dat er FOK!ers zijn die die kreten zitten mee te zingen van achter hun computerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gaat dit nu over FOK!ers / mensen die de livestream kijken of mensen die daar bij de A12 staan?
Nou, na 2 uur kijken begint het wel te prikkelen moet ik zeggen. beetje hetzelfde als bij een avondvierdaagse toch maar mee gaan zingen, omdat de liedjes zo herkenbaar zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er FOK!ers zijn die die kreten zitten mee te zingen van achter hun computer
Jij gelooft de sportschoolhouders dus niet dat veel gewichten tillen goed voor een lang en gezond leven is?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:29 schreef Paul het volgende:
die agenten maken hun rug nog kapot aan dat die mensen optillen
als alle kindjes zijn losgemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |