Wat vinden jullie van de tafelgasten?

Job Knoester: Geinig als bargast, maar voegt als tafelgast niets toe. Valt enkel op door heel hard en irritant te lachen om opmerkingen die niet grappig zijn. Heeft geen enkele toegevoegde waarde. Vind het best gek dat hij zo vaak mag aanschuiven.
Helene Hendriks: Haar is al meerdere malen door Johan te kennen gegeven dat ze eigenlijk gewoon haar bek dicht moet houden. Heeft net als Job helemaal niets te vertellen. Valt net als Job vooral op door hard te lachen om opmerkingen die helemaal niet zo grappig zijn. Je merkt aan haar dat ze vooral niet aangepakt wil worden door Johan dus ze houdt zich gedeisd. Sinds ze hier zo vaak aan tafel zit valt het me op dat ze de irritante Genee-trekjes overneemt en meeneemt naar haar werk bij ESPN. Irritant zuigertje. Ook totaal niet aantrekkelijk.
Wierd Duk: Ziet eruit als een ruige ridder, maar klinkt alsof hij helium heeft geïnhaleerd. Piepkuiken 2.0. Voegt inhoudelijk wel meer toe dan de mensen hierboven, maar of het allemaal waar is wat hij zegt, is een tweede.
Roxane Knetemann: Aandoenlijk. Alsof ze heeft meegedaan met een prijsvraag om aan tafel te mogen zitten en vooral heel erg blij is dat ze er daadwerkelijk mag zitten. Als bargast nog best ok, omdat ze dan over wielrennen kan meepraten, wat ze uiteraard goed doet, maar aan tafel zie je dat dat eigenlijk het enige is waar ze verstand van heeft. Ze probeert zich overal wel een beetje uit te lullen, maar inhoudelijk is het zo slecht. Ik vind het gewoon zielig om naar deze mevrouw te kijken.

Ozcan Akyol: Probeert af en toe wel te veel het vriendje van de drie mannen aan tafel te zijn en wanneer hij over voetbal begint, heb je natuurlijk ook meteen door dat hij daar verder niet zoveel verstand van heeft. Maar hij zit er verder wel op zijn plaats. Ik zie niet alles, maar van wat ik er van heb gezien, zijn de uitzending met Eus toch wel het leukst.