Je zou denken dat ze wel een diėtiste en personal trainer kunnen betalen.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een pens van Amalia![]()
In die gele jurk toen ze even voorover boog
Niet normaal
Maar dan moet je het wel willen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze wel een diėtiste en personal trainer kunnen betalen.
Maar goed, mooi moment om de monarchie af te schaffen.
Het is vreten uit pure frustratie en boosheid dat ze niet uit de gouden kooi kan ontsnappenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:50 schreef Aurelius het volgende:
Je zou denken dat ze wel een diėtiste en personal trainer kunnen betalen.
Maar goed, mooi moment om de monarchie af te schaffen.
Kneusje gespot. Lekker als volwassen vent een meisje wat niet eens uit huis kan door bedreigingen belachelijk maken, stoerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het is vreten uit pure frustratie en boosheid dat ze niet uit de gouden kooi kan ontsnappen![]()
Daar help geen diėtiste tegen
Bovendien heeft ze een bolle chagrijnige kop en geen tieten
Dat wordt wat
Mijn complimenten aan je gekozen username. Zo kunnen mensen je niet zo makkelijk mentionenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kneusje gespot. Lekker als volwassen vent een meisje wat niet eens uit huis kan door bedreigingen belachelijk maken, stoer
Pics van je eigen pens.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een pens van Amalia![]()
In die gele jurk toen ze even voorover boog
Niet normaal
fun fact: volgens mij was het @murp of @Snakey die per abuis @Timmmm crewrechten heeft gegevenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan je gekozen username. Zo kunnen mensen je niet zo makkelijk mentionen
Dan heeft die een leuke verrassing voor als ie ooit weer op FOK! komtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
fun fact: volgens mij was het @:murp of @:snakey die per abuis @:timmmm crewrechten heeft gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |