abonnement Unibet Coolblue
pi_207918802
quote:
Jan rap
1 uur geleden
Johan wanneer ga je nu eens je verantwoordelijkheid nemen voor je ex. Zomaar van de trap duwen
User @Old_Pal is tegenwoordig druk op YouTube.

@De_Kraam
pi_207919714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:35 schreef tong80 het volgende:
"Vroeger" ging er een topic per uitzending doorheen.

:T
Vroeger scheet men ook op straat.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 11:13:08 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_207919735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:11 schreef Specularium het volgende:

[..]
Vroeger scheet men ook op straat.
Misschien in het kut dorp van jou.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207919831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:35 schreef tong80 het volgende:
"Vroeger" ging er een topic per uitzending doorheen.

:T
Jij hebt iedereen weggejaagd
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Trouwste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 11:19:55 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_207919847
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:18 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Jij hebt iedereen weggejaagd
Helaas blijft een amoebe zoals jij wel posten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 12:06:15 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_207920471
Dit net ingestuurd naar de pagina van VI op FB. Dacht ik leg het even vast, eerder werden m'n briljante columns niet geplaatst. Derksen en co kunnen namelijk alles zeggen over anderen in hun VVD, of extreem rechtse zelfbubbel.
Ik ben team van Rossum......

Op de Nederlandse televee zijn op dit moment enkele kijkcijferkanonnen actief. Bij de commerciëlen moet wat dat betreft de naam VI genoemd worden. Het programma scoort eigenlijk altijd goed en heeft de afgelopen jaren een trouwe schare fans verzameld. Maar ook de publieke omroep heeft iemand die kijkertjes trekt: Maarten van Rossem, in zijn rol als eenmansjury bij De Slimste Mens.

Maar wie denkt dat het succes op de buis een soort wederzijds respect oplevert, zit er goed naast. De heren kunnen elkaars bloed wel drinken, blijkt ook weer uit de laatste publieke moddergooisessie.
'VOOR MENSEN MET BEPERKTE INTELLIGENTIE'

Op woensdagavond werd er tijdens de spelshow op NPO1 een fragment uit VI getoond. Iets met Derksen, likken en een hond in bed. Kortom, heerlijk slap geouwehoer zoals dat dagelijks te zien is bij Vandaag Inside.
Echter was het voor historicus en professioneel knorrepot Maarten van Rossem reden om even flink uit te halen naar de heren én kijkers van het Talpa-programma.

"Ik vind dat dit fragment volledig spreekt voor dit programma en de kern van wat dat programma is, namelijk platte pret voor mensen met beperkte intelligentie", aldus Van Rossem. "Ik hoop ook dat iedereen die regelmatig kijkt zich aangesproken voelt"

VI-HEREN REAGEREN
Op een reactie hoefde Van Rossem vervolgens niet lang te wachten. Nog diezelfde avond werd zijn sneer door Genee, Derksen en Van der Gijp besproken aan de VI-tafel.
Presentator Genee noemt de ophef 'heftig', maar doet dat natuurlijk met een knipoog. Het is immers geen verrassing dat Van Rossem geen fan is van het programma.

"Ze hebben een hekel aan ons", reageert Van der Gijp. "Ik heb liever dat Maarten van Rossem een hekel aan me heeft dan dat hij me aardig vindt. (...) Zelfingenomen kwal, joh."
De goedlachse tv-persoonlijkheid heeft geen goed woord over voor de 79-jarige emeritus hoogleraar. En ook tafelgast Job Knoester laat zich kritisch uit over Van Rossem. "Ik vind het zo dom om iedereen maar dom te noemen dat je daar geen woorden aan vuil moet maken", zegt hij. "Als je het nodig vindt om anderen maar dom te noemen, wat zegt dat over jezelf?"

Dan rest enkel nog de vraag: hoe denkt 'De Snor' over de kwestie? "Het interesseert me helemaal niets wat Maarten van Rossem vindt." Goh, verrassend.

Herman. Ik verdenk er René van der Gijp van zwakbegaafd te zijn.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 12:26:10 #232
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_207920721
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_207928954
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207929055
Niveautje wel :')
pi_207929077
De Mos fanboys aan tafel :')
pi_207929186
Kutje Brugink. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:04:54 #237
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_207929398
Koningshuis afschaffen en Rutte als feodaal heerser voor het leven. w/
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_207929424
Politiek :')
U MAD?
pi_207929537
Denk niet dat Johan echt heeft gekeken :D
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:16:49 #240
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_207929631
Die Pieter weet niet dat lichting 59 gewoon niet opgeroepen is
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:29:31 #241
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_207929895
De vrouwen van Volendam .... allemaal gelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_207931213
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
De vrouwen van Volendam .... allemaal gelijk
Net als op Urk
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 februari 2023 @ 09:12:23 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_207932119
Was zeker weer niks ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 februari 2023 @ 11:05:02 #244
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_207933669
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 06:05 schreef GM78 het volgende:

[..]
Net als op Urk
Volendamse vrouwen zijn veel mooier dan Urkse..
Rini dankjewel.
pi_207934016
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Dit net ingestuurd naar de pagina van VI op FB. Dacht ik leg het even vast, eerder werden m'n briljante columns niet geplaatst. Derksen en co kunnen namelijk alles zeggen over anderen in hun VVD, of extreem rechtse zelfbubbel.
Ik ben team van Rossum......

Op de Nederlandse televee zijn op dit moment enkele kijkcijferkanonnen actief. Bij de commerciëlen moet wat dat betreft de naam VI genoemd worden. Het programma scoort eigenlijk altijd goed en heeft de afgelopen jaren een trouwe schare fans verzameld. Maar ook de publieke omroep heeft iemand die kijkertjes trekt: Maarten van Rossem, in zijn rol als eenmansjury bij De Slimste Mens.

Maar wie denkt dat het succes op de buis een soort wederzijds respect oplevert, zit er goed naast. De heren kunnen elkaars bloed wel drinken, blijkt ook weer uit de laatste publieke moddergooisessie.
'VOOR MENSEN MET BEPERKTE INTELLIGENTIE'

Op woensdagavond werd er tijdens de spelshow op NPO1 een fragment uit VI getoond. Iets met Derksen, likken en een hond in bed. Kortom, heerlijk slap geouwehoer zoals dat dagelijks te zien is bij Vandaag Inside.
Echter was het voor historicus en professioneel knorrepot Maarten van Rossem reden om even flink uit te halen naar de heren én kijkers van het Talpa-programma.

"Ik vind dat dit fragment volledig spreekt voor dit programma en de kern van wat dat programma is, namelijk platte pret voor mensen met beperkte intelligentie", aldus Van Rossem. "Ik hoop ook dat iedereen die regelmatig kijkt zich aangesproken voelt"

VI-HEREN REAGEREN
Op een reactie hoefde Van Rossem vervolgens niet lang te wachten. Nog diezelfde avond werd zijn sneer door Genee, Derksen en Van der Gijp besproken aan de VI-tafel.
Presentator Genee noemt de ophef 'heftig', maar doet dat natuurlijk met een knipoog. Het is immers geen verrassing dat Van Rossem geen fan is van het programma.

"Ze hebben een hekel aan ons", reageert Van der Gijp. "Ik heb liever dat Maarten van Rossem een hekel aan me heeft dan dat hij me aardig vindt. (...) Zelfingenomen kwal, joh."
De goedlachse tv-persoonlijkheid heeft geen goed woord over voor de 79-jarige emeritus hoogleraar. En ook tafelgast Job Knoester laat zich kritisch uit over Van Rossem. "Ik vind het zo dom om iedereen maar dom te noemen dat je daar geen woorden aan vuil moet maken", zegt hij. "Als je het nodig vindt om anderen maar dom te noemen, wat zegt dat over jezelf?"

Dan rest enkel nog de vraag: hoe denkt 'De Snor' over de kwestie? "Het interesseert me helemaal niets wat Maarten van Rossem vindt." Goh, verrassend.

Herman. Ik verdenk er René van der Gijp van zwakbegaafd te zijn.

:T
Wat is de column in deze? Het is een c/p van https://panorama.nl/artik(...)n-zelfingenomen-kwal met een toegevoegde mening.

Bij een column denk ik aan bijvoorbeeld Youp van 't Hek in het NRC of die van Özcan Akyol (Eus) in het AD of Angela de Jong.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 februari 2023 @ 11:30:20 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_207934046
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:27 schreef Mylene het volgende:

[..]
Wat is de column in deze? Het is een c/p van https://panorama.nl/artik(...)n-zelfingenomen-kwal met een toegevoegde mening.

Bij een column denk ik aan bijvoorbeeld Youp van 't Hek in het NRC of die van Özcan Akyol (Eus) in het AD of Angela de Jong.
Je kent mijn briljante columns op de Front Page niet :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 februari 2023 @ 11:54:17 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_207934393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je kent mijn briljante columns op de Front Page niet :?

:T
Daar wilden ze je niet meer toch?
pi_207934400
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je kent mijn briljante columns op de Front Page niet :?

:T
Nee, maar het zal dan ook wel c/p zijn getuige deze column die je ingestuurd hebt naar de FB van VI. Het is gewoon ordinaire jatwerk. Lees eens een column van bovengenoemde namen of die van Marcel van Roosmalen. Of neem een abonnement op het Parool, dan kun je die van Nico Dijkshoorn en ook Henk Spaan ook lezen. Dat is allemaal briljant werk. Dan is het werk van jouw geen zuchtje waard :).
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 februari 2023 @ 11:57:10 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207934432
Chris met zijn scoop gaat viral _O_

https://www.fcupdate.nl/v(...)pXlcs4_5a5lMLgN8pLEM
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 februari 2023 @ 12:10:49 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_207934593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:54 schreef Mylene het volgende:

[..]
Nee, maar het zal dan ook wel c/p zijn getuige deze column die je ingestuurd hebt naar de FB van VI. Het is gewoon ordinaire jatwerk. Lees eens een column van bovengenoemde namen of die van Marcel van Roosmalen. Of neem een abonnement op het Parool, dan kun je die van Nico Dijkshoorn en ook Henk Spaan ook lezen. Dat is allemaal briljant werk. Dan is het werk van jouw geen zuchtje waard :).
Henk Spaan en Nico Dijkshoorn mogen niet in m'n schaduw staan. Jij onwetende.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')