quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit was Bern zijn hoogtepunt in de loodsop je hoogte punt moet te stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu snel naar huisAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit was Bern zijn hoogtepunt in de loodsTot nu toe, want Sasha wil een beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
dat kan Sas helemaal niet handelenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot nu toe, want Sasha wil een beest
relaxxxxxxx zequote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:55 schreef espri het volgende:
Was een superavond, daar en hier![]()
Ik ga weer achterover
Ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Zoe wil de volgende keer ook Thai boksen
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:55 schreef espri het volgende:
Ik ga weer achterover
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:55 schreef espri het volgende:
Ik ga weer achterover
Hopelijk zet ze doorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Zoe wil de volgende keer ook Thai boksen
Hij heeft zo zijn eigen manier van interpreterenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Matin doet het omdat mensen kijken en krijgt daar de kick van
hij doet het niet voor zichzelf
hoort hij wel wat hij zegt ??
Alles voor de aandacht/showquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh die Mrtin, wat een zeikWIJF is het ook![]()
AANDACHTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh die Mrtin, wat een zeikWIJF is het ook![]()
Ik krijg nu nog meer vieze man-vibe bij hemquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Matin doet het omdat mensen kijken en krijgt daar de kick van
hij doet het niet voor zichzelf
hoort hij wel wat hij zegt ??
Hormonen na zoveel mannelijkheidquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er met Eunice? wat is die druk een aanwezig
na de adrenaline komt de pijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, heeft heel veel pijn nu
quote:
Ik vind goorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, heeft heel veel pijn nu
GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens mij heeft nog niemand gedoucht
Het stoere is alweer voorbij, maar hij kan er kennelijk even op terenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha gaat lekker op de "stoere" Bern
Daar deed hij het allemaal voorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het stoere is alweer voorbij, maar hij kan er kennelijk even op teren
je bent nu de 2de die denkt dat er iets mis isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:11 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft aan de paddo's gezeten ofzo?
Ik denk het niet. Maar ze zit nu buiten en Jeff zit naast JWquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Doet ze dat om Esther te stoken......."fasci erkend,of hoort dat bij zijn proces" 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |