Dankjewel! Hopelijk vind je een manier waarop het lukt en ik zal het je laten weten als ik iets vindquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier. Ik lees de uitslag wel. Hopelijk kan ik het toch terugkijken op een of andere manier.
Ik heb alleen hier het berichtje gelezenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar. Of dacht je dat die whatsapp gesprekken nep waren
Journaal is 70 jaar te laat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:23 schreef Dave het volgende:
Het start vanavond wel later door het watersnoodjournaal. 20:42
Die gozer heeft zelfs nog aan de telefoon gehangen met roddelpraatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb alleen hier het berichtje gelezen
“ Helaas kun je de uitzending niet online (NPO Start) of via de elektronische programmagids van je kabelaanbieder terugkijken."quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien niet via npo start, maar wel via je tv provider? (Geen idee hoor)
Dacht net hetzelfde. Dit tijdstip gaat ze sowieso kijkers kosten. 621.000quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Wat duurt de reclame walgelijk lang.
Het lijkt RTL welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Wat duurt de reclame walgelijk lang.
En dan ben je ook nog eens niet helemaal van Shay afquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Jeffrey kan er nog steeds weinig van.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tristan heeft losse handjes zo te zien. Zwaaien genot
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:47 schreef RipCity het volgende:
Zo sloeg die z'n vriendje ook in elkaar met die vuistjes.
Fritsie zit al jarenlang gebakken bij de AvroTros. Dit en Maestro.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:48 schreef Lov1 het volgende:
Ik moet altijd grinniken om die gezapige EO-kop van Frits haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |