Kan je het niet opnemen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:32 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken. Ik hoop dat het nog wel via uitgesteld kijken te zien zal zijn later vanavond. Anders houdt het voor mij op. Wel jammer.
Nope. Helaas. Opnemen is je enige optie.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:32 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken. Ik hoop dat het nog wel via uitgesteld kijken te zien zal zijn later vanavond. Anders houdt het voor mij op. Wel jammer.
Heel raar en jammer inderdaad dat dat dit jaar zo is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb zelfs een paar jaar terug nog Op Zoek naar Joseph kunnen terugkijken via de gewone NPO sitequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:35 schreef livelink het volgende:
Andere jaren was dit volgens mij niet. En was het dezelfde mediawet zou je zeggen.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:32 schreef livelink het volgende:
Hef de NPO op.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:55 schreef RipCity het volgende:
Finale Op zoek naar... Danny en Sandy niet terug te kijken, fans teleurgesteld
https://www.ad.nl/show/fi(...)eurgesteld~a4956dbf/
Bedankt al heb ik het niet alles gevolgd, vanavond zit ik voor de buis.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel raar en jammer inderdaad dat dat dit jaar zo is.![]()
Alvast even een reminder voor iedereen die heeft meegepost hier, voor de zekerheid:
@:Dave @:H_T @:Aoibhin @:Meke @:AgnesGru @:Luctor.et.Emergo @:RipCity @:StephanL @:superniger @:Kinga @:Eightyone @:Poepz0r @:Saboo @:Mexicanobakker @:Vicky @:Lov1 @:NailQueen
👍🏻quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel raar en jammer inderdaad dat dat dit jaar zo is.![]()
Alvast even een reminder voor iedereen die heeft meegepost hier, voor de zekerheid:
@:Dave @:H_T @:Aoibhin @:Meke @:AgnesGru @:Luctor.et.Emergo @:RipCity @:StephanL @:superniger @:Kinga @:Eightyone @:Poepz0r @:Saboo @:Mexicanobakker @:Vicky @:Lov1 @:NailQueen
Mwa, dat zou me verbazenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ben benieuwd of er nog iets over de situatie met Tristan wordt gezegd.
Dat zou ook de uitslag gaan beïnvloeden. Al zal dat het sowieso wel.quote:
1. Mary Poppinsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zijn jullie favoriete Op Zoek Naar series? Ik denk dat de ranking er bij mij ongeveer zo uitziet:
1. Joseph
2. Evita
3. Mary Poppins
4. Maria
5. Zorro
6. (Sunday Night Fever)
Waarbij ik Evita misschien nog net wat beter vind qua niveau, maar Joseph vond ik gewoon zo'n gezellige serie
Ja dat heb ik ook met de oude series veel meer. Brigitte's 'Het is over' en Freeks 'Gethsemane' bijvoorbeeld zijn voor mij echt zulke hoogtepuntenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
1. Mary Poppins
2. Joseph
3. Evita
4. Maria/Grease
Zorro heb ik somehow overgeslagen, weet niet waarom
Van vooral Op Zoek Naar Mary Poppins zijn er een aantal optredens die ik nog jarenlang gekeken en beluisterd heb omdat ik ze zo leuk en goed vond. Dat is nu met de nieuwe seizoenen echt totaal niet meer. Kan ook aan mezelf liggen, maar heb toch ook echt het idee dat het niveau omlaag is gegaan qua programma (vooral random Engelstalige pophitjes zingen enzo).
Dan zou het Paul worden. We gaan het zien. Ik blijf vooralsnog bij Magtel en Tristan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:53 schreef RipCity het volgende:
De zogenaamde notaris zorgt er wel voor dat de uitslag goed zal vallen voor het productiehuis
Risico gaan ze niet lopen om iemand de hoofdrol te geven die eventuele negatieve publiciteit gaat opleveren.
Misschien niet via npo start, maar wel via je tv provider? (Geen idee hoor)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier. Ik lees de uitslag wel. Hopelijk kan ik het toch terugkijken op een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |