abonnement Unibet Coolblue
pi_207741012
Fijne avond iedereen! :W *O* Volgende week grote kans dat ik er niet bij ben, dus alvast veel plezier :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_207741177
En @H_T hopelijk heb je genoten vanavond *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 januari 2023 @ 22:48:50 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_207741793
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:33 schreef Dave het volgende:

[..]
Moet je een uur van tevoren al naar binnen?
Ja joh! En dan mag er ook geen eten en drinken mee de zaal in. En je krijgt inderdaad een eikel die een heel verhaal houdt over wanneer je moet klappen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 januari 2023 @ 22:49:34 #54
39237 crew  H_T
2733
pi_207741802
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 21:53 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Of op zoek naar Bassie en Adriaan.
Of Ernst, Bobbie en de rest
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 januari 2023 @ 22:53:06 #55
39237 crew  H_T
2733
pi_207741844
Zo, thuis :7 Leuke avond gehad,maar thuis kijken heeft wel enkele grote voordelen. Je hoeft niet op een bepaalde tijd ergens te zijn, je kan eten en drinken pakken wat je wil en wanneer je wil, je kan naar de wc wanneer je wil, je zit lekkerder en je hoeft niet ZO VEEL te klappen. Door al dat geklap heb ik ook vrijwel niets verstaan van wat Frits allemaal zei.

Het hoofd van Maurice ziet er wel een stuk normaler uit van de achterkant overigens :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207742126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
Zo, thuis :7 Leuke avond gehad,maar thuis kijken heeft wel enkele grote voordelen. Je hoeft niet op een bepaalde tijd ergens te zijn, je kan eten en drinken pakken wat je wil en wanneer je wil, je kan naar de wc wanneer je wil, je zit lekkerder en je hoeft niet ZO VEEL te klappen. Door al dat geklap heb ik ook vrijwel niets verstaan van wat Frits allemaal zei.
Fijn dat het leuk was *O* Doen je handen geen zeer van al het geklap? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
Het hoofd van Maurice ziet er wel een stuk normaler uit van de achterkant overigens :D
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_207742883
Blauw Blauw uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 28 januari 2023 @ 09:11:49 #58
130755 Kinga
versier hier
pi_207743692
Ben het gisteren vergeten dus ik kijk nu even terug.. Victor ❤️ en Tristan gaat het worden dat weten we onderhand maar ik vind hem vocaal echt niet goed? Ik zie hem Sandy echt niet zingen..
  zondag 29 januari 2023 @ 10:38:58 #59
403253 Meke
after all this time? always.
pi_207761243
Hallo mensen belangrijke dienstmededeling!! Toen ik gisteren terugkeek stond er dat we het komende vrijdag alleen live kunnen zien, dus geen terugkijken mogelijk :N
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 29 januari 2023 @ 10:40:09 #60
403253 Meke
after all this time? always.
pi_207761257
Tevens wat WAS deze singoff?!?!?! Op zich prima wie er uiteindelijk door/naar huis ging maar wtf Paul en Danique?!

Complottheorie: dit zijn de mensen die ze uiteindelijk als S&D willen, en door ze nu even in de singoff te gooien schrikken stemmers en stemmen volgende week extra
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 29 januari 2023 @ 10:49:42 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_207761433
quote:
4s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:38 schreef Meke het volgende:
Hallo mensen belangrijke dienstmededeling!! Toen ik gisteren terugkeek stond er dat we het komende vrijdag alleen live kunnen zien, dus geen terugkijken mogelijk :N
:o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Redactie Sport zondag 29 januari 2023 @ 10:59:13 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207761565
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef Meke het volgende:
Tevens wat WAS deze singoff?!?!?! Op zich prima wie er uiteindelijk door/naar huis ging maar wtf Paul en Danique?!

Complottheorie: dit zijn de mensen die ze uiteindelijk als S&D willen, en door ze nu even in de singoff te gooien schrikken stemmers en stemmen volgende week extra
Dominique en Victor zijn zeer populair om onduidelijke redenen. Ja ze zijn wel sympathiek ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207765438
quote:
4s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:38 schreef Meke het volgende:
Hallo mensen belangrijke dienstmededeling!! Toen ik gisteren terugkeek stond er dat we het komende vrijdag alleen live kunnen zien, dus geen terugkijken mogelijk :N
Oh huh waarom? Nou ja, ik keek toch altijd al live, maar wel goed om te weten.
Koel en donker bewaren
pi_207765452
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef Meke het volgende:
Tevens wat WAS deze singoff?!?!?! Op zich prima wie er uiteindelijk door/naar huis ging maar wtf Paul en Danique?!

Complottheorie: dit zijn de mensen die ze uiteindelijk als S&D willen, en door ze nu even in de singoff te gooien schrikken stemmers en stemmen volgende week extra
Ja wel apart inderdaad. Ik had na de eerste aflevering ook nooit gedacht dat Dominique zo ver zou komen. En Victor ook niet, maar die zal wel veel stemmers uit Belgiė hebben ja.
Koel en donker bewaren
pi_207765488
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef Meke het volgende:
Tevens wat WAS deze singoff?!?!?! Op zich prima wie er uiteindelijk door/naar huis ging maar wtf Paul en Danique?!

Complottheorie: dit zijn de mensen die ze uiteindelijk als S&D willen, en door ze nu even in de singoff te gooien schrikken stemmers en stemmen volgende week extra
Dat is niet eens een complottheorie. Je denkt toch zelf niet dat ze het publiek daadwerkelijk laten bepalen? Financiėle belangen zijn daar echt te groot voor
pi_207805634
Meke zei het al, maar nog een keer even een headsup:

quote:
De grote finale van Op zoek naar… zie je vrijdag 3 februari om 20.35 uur bij AVROTROS op NPO 1.

De uitzending van Op zoek naar... kun je alleen live kijken op NPO 1. Helaas kun je de uitzending niet online (NPO Start) of via de elektronische programmagids van je kabelaanbieder terugkijken.

De finale is alleen live te zien
Na vrijdagavond zijn de winnaars niet langer kandidaten in het programma, maar Danny en Sandy in de musical Grease. Om deze activiteiten gescheiden te houden, is mediawettelijk bepaald dat het programma niet terug te kijken is. Zorg dus dat je vrijdagavond klaar zit.

Tijdens de grote finale van Op zoek naar... beslist het Nederlandse publiek wie de nieuwe Danny en Sandy worden. Het publiek wordt daarbij geadviseerd door het vaste jurypanel, met deze week een vertrouwd gezicht als gastjurylid: Pia Douwes.

Alle optredens van Op zoek naar... zijn online zichtbaar op het AVROTROS YouTube-kanaal tot en met vrijdag 10 februari 2023. Wegens muziekrechten zijn deze video's daarna helaas niet meer op ons kanaal te vinden.
Ik kan iedereen die in dit topic gepost heeft op vrijdag even taggen zodat niemand de uitzending vergeet? :P
Koel en donker bewaren
pi_207806621
Oh huh, wat apart, dat was niet eerder zo toch? :o

Vrijdag heb ik al iets anders -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 februari 2023 @ 17:35:03 #68
39237 crew  H_T
2733
pi_207807499
quote:
4s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Meke zei het al, maar nog een keer even een headsup:
[..]
Ik kan iedereen die in dit topic gepost heeft op vrijdag even taggen zodat niemand de uitzending vergeet? :P
Stom, maar bedankt voor de informatie :) Meke ook natuurlijk O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207807815
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oh huh, wat apart, dat was niet eerder zo toch? :o

Vrijdag heb ik al iets anders -O-
Kan me niet herinneren.
Opnemen dan maar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207807880
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:06 schreef Vicky het volgende:

[..]
Kan me niet herinneren.
Opnemen dan maar...
Ja ik ga even kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen; zou toch zonde zijn om de finale helemaal niet te zien :P Bedankt voor de waarschuwing @Meke!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_207820723
AI Ai ai Tristan:


Snappen we meteen z'n woorden en reactie de afgelopen uitzending :D

[ Bericht 5% gewijzigd door RipCity op 02-02-2023 15:23:49 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 februari 2023 @ 15:39:17 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_207820999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:11 schreef RipCity het volgende:
AI Ai ai Tristan:


Snappen we meteen z'n woorden en reactie de afgelopen uitzending :D
Dit duurt me echt veel te lang
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207821050
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:39 schreef H_T het volgende:

[..]
Dit duurt me echt veel te lang
Tristan gaat vreemd met klasgenoot (man).
Tristan gaat vreemd met andere vrouw
Tristan heeft agressieprobleem
Tristan heeft klasgenoot gewurgd op school
Aangifte gedaan tegen 'm
School ontkent eerst
School bevestigt nu het voorval en zegt dat Tristan en klasgenoot (waar die mee vreemd ging en waarbij hij genoot van 'verkracht te worden in z'n gezicht) nu in mediation gaan om te kijken of het opgelost kan worden.

Tristan is de sjaak.

The end.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 februari 2023 @ 15:57:32 #74
39237 crew  H_T
2733
pi_207821194
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:44 schreef RipCity het volgende:

[..]
Tristan gaat vreemd met klasgenoot (man).
Tristan gaat vreemd met andere vrouw
Tristan heeft agressieprobleem
Tristan heeft klasgenoot gewurgd op school
Aangifte gedaan tegen 'm
School ontkent eerst
School bevestigt nu het voorval en zegt dat Tristan en klasgenoot (waar die mee vreemd ging en waarbij hij genoot van 'verkracht te worden in z'n gezicht) nu in mediation gaan om te kijken of het opgelost kan worden.

Tristan is de sjaak.

The end.
Da's een stuk makkelijker. Dank!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207825259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:44 schreef RipCity het volgende:

[..]
Tristan gaat vreemd met klasgenoot (man).
Tristan gaat vreemd met andere vrouw
Tristan heeft agressieprobleem
Tristan heeft klasgenoot gewurgd op school
Aangifte gedaan tegen 'm
School ontkent eerst
School bevestigt nu het voorval en zegt dat Tristan en klasgenoot (waar die mee vreemd ging en waarbij hij genoot van 'verkracht te worden in z'n gezicht) nu in mediation gaan om te kijken of het opgelost kan worden.

Tristan is de sjaak.

The end.
Jeetje :o En dan een van de favorieten ook nog eens
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')