Dit is geen probleem wat men hier op Fok wel even op gaat lossen. Het beste zoek je professionele hulp hiervoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:09 schreef Lost22 het volgende:
Onlangs is mijn moeder overleden.
Ik heb moeite met mijn emoties/rouwen.
Ik heb maandenlang in de zorg modus gestaan,alles automatisch op adrenaline gedaan,nu is alles voorbij en afgehandeld, en ben ik totaal ingestort, logisch echter ik heb zo'n moeite om mijn emoties te uiten,soms lig ik uren apathisch op de bank,kan ik niet huilen, dan heb ik weer herbelevingen boosheid,breek ik al als iemand iets aardigs zegt dan heb ik weer last van huilbuien en wil ik de boel kort en klein slaan.
Ik heb een bipolair stoornis dat is natuurlijk ook niet bevoordeling.
Is dit herkenbaar voor iemand? Tips om er beter mee om te gaan?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:01 schreef Lost22 het volgende:
@:Halcon dat vraag ik ook niet toch? Het beste reageer je niet.
Dank je wel,gedeelde smart..😉quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:36 schreef Speedfight het volgende:
Dit topic openen is al een goede stap![]()
Stuur maar een DM/PM als het wel kan en je er behoefte aan hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:30 schreef Lost22 het volgende:
@:Doug-Hefferman ik kan nog geen pb sturen
Dit lijkt mij logischer dan naar een psycholoog stappen voor iets wat heel normaal is na een moeilijk verlies.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:36 schreef Speedfight het volgende:
Dit topic openen is al een goede stap![]()
Je hebt in survivalmodus voor je moeder gezorgd en nu moet je alle zorg voor jezelf die je daarbij gemist hebt inhalen.
Laat je emoties er zijn, praat er over hoeveel je wilt als dat goed voelt, schrijf een brief aan je moeder of aan jezelf.
Goed eten, goed slapen, probeer verdovende middelen te laten staan, haal een frisse neus.
Het word beter maar het kost tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |