Ik ben dat dat een hele klus wordt. Ze draaien natuurlijk ook een deel door he gehaktballen.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als je het niet wilt eten, laat je die producten waar het inzit toch links liggen?
Oh vast wel, maar ik vind het een beetje gejank om niks.. Voegen ze een keer iets natuurlijks toe i.p.v. chemisch is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:22 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik ben dat dat een hele klus wordt. Ze draaien natuurlijk ook een deel door he gehaktballen.
Nou ik vind het geen prettig idee dat er vlees in mijn eten zit van dieren die niet hebben geleden, die geen 1000 liter water hebben verbruikt die geen voortijdige pijnlijkje dood hebben gehad.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het voedzaam en gezond is en niet smaakt alsof een cavia over je eten heeft gekotst snap ik het probleem niet zo.
Ja, maar als je straks alleen nog maar meelwormenmexicano's kan kopen, dan piep je wel anders!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het voedzaam en gezond is en niet smaakt alsof een cavia over je eten heeft gekotst snap ik het probleem niet zo.
Great reset!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar als je straks alleen nog maar meelwormenmexicano's kan kopen, dan piep je wel anders!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |