abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207736104
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:39 schreef Za het volgende:
Mensen eten minder vlees, willen koolhydraat armer eten, en veel proteine, dan zijn sprinkhanen of krekels een alternatief voor velen.
Insecten zijn net zo goed vlees als varken, koe of schaap dat zijn.
Het leeft en wij maken het dood voor consumptie. Er is geen verschil.
Google is your friend, abuse your friends
pi_207736118
Ik heb geen probleem met insecten eten maar ontvet poeder klinkt wel alsof het door 86 apparaten en chemicaliėn gaat en dat vind ik wat minder fijn.
pi_207736124
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:36 schreef golfer het volgende:
Is dit het vervolg op jouw vorige topic hierover?
NWS / Sprinkhanen hebben de toekomst, bv als vleesvervanger.
Nee want het betreft hier de larven van kevers (Alphitobius diaperinus).

pi_207736269
We moeten de EU bedanken dat ze dit toestaan voordat ze het eten van gewassen en vlees verbieden jongens.
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!"
pi_207736286
Het is de bedoeling dat met het krekelmeel onder andere in brood, pasta, koekjes, bier en zelfs in chocolade kan worden verwerkt. Het groene licht kwam nadat de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid het nieuwe poeder heeft geverifieerd.

https://www.retaildetail.(...)ine-meelwormen-eten/
  Behulpzaamste user 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 17:04:16 #31
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_207736302
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:14 schreef Za het volgende:

[..]
Zeker, het bevat 3x zoveel proteļne als wei poeder, dus in dat opzicht zal er voldoende belangstelling voor zijn.
Al die bodybuilders _O-
pi_207736492
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:01 schreef ludovico het volgende:
We moeten de EU bedanken dat ze dit toestaan voordat ze het eten van gewassen en vlees verbieden jongens.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207736577
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:')
Wat? Toch knap lullig, gaat iedereen dood aan de honger.
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!"
  vrijdag 27 januari 2023 @ 17:39:48 #34
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_207736665
Vreet anders ook gewoon hersenen en ingewanden op. Is ook lekker voedzaam en ga je verspilling tegen.

Roze koeken zijn lekker. Is ook gesquashde insecten. Maar ik zit er niet op te wachten om strakjes pootjes en lijfjes in mijn voedsel terug te zien. Of dat het deeg ophoud en pizza's met hoofdingrediėnt van dat insectenmeel is.

Dan wordt het wel een beetje you will eat ze bugz.

*ding ding ding!!!! Winnaar!*
pi_207736728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:39 schreef Rickocum het volgende:
you will eat ze bugz.
*O*
pi_207737502
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:39 schreef Rickocum het volgende:
Vreet anders ook gewoon hersenen en ingewanden op. Is ook lekker voedzaam en ga je verspilling tegen.

Roze koeken zijn lekker. Is ook gesquashde insecten. Maar ik zit er niet op te wachten om strakjes pootjes en lijfjes in mijn voedsel terug te zien. Of dat het deeg ophoud en pizza's met hoofdingrediėnt van dat insectenmeel is.

Dan wordt het wel een beetje you will eat ze bugz.

*ding ding ding!!!! Winnaar!*
Ook nog nooit een frikandel gegeten?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 januari 2023 @ 19:34:38 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207737986
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:23 schreef Za het volgende:

[..]
Nee, maar je krijgt dan dat het een soort geruisloos in allerlei producten van de algemene bevolking beland, ik weet niet of dat wenselijk is.
Als je het niet proeft/merkt maakt dat toch echt geen ene reet uit joh.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207738104
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Za het volgende:
Het is de bedoeling dat met het krekelmeel onder andere in brood, pasta, koekjes, bier en zelfs in chocolade kan worden verwerkt. Het groene licht kwam nadat de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid het nieuwe poeder heeft geverifieerd.

https://www.retaildetail.(...)ine-meelwormen-eten/
Het werd ook godvergeten tijd. Nu wordt geruisloos allerlei viezige lichaamsgelei en organen van varkens en koeien vermomd als e-nummer gebruikt in snoep koekjes en pasta. Insecten klinken een stuk cleaner. Zeer wenselijk voor de bevolking en het milieu. Insecten zullen een stuk eenvoudiger te kweken zijn. ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
  Beste debater 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 20:10:13 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207738722
Gaat een Kaag ook wormen eten, of is dit meer bedoeld voor het klootjesvolk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207739116
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaat een Kaag ook wormen eten, of is dit meer bedoeld voor het klootjesvolk?
Waarom toch altijd dit soort infantiele reacties?
Het gaat hier simpelweg om het feit dat de EU, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de VS, zeer restrictief is in wat zij op de markt toestaat als levensmiddel. Effectief moet voor alles wat voor 1997 geen gebruikelijk voedingsmiddel was dergelijke toestemming verkregen worden.
Die toestemming is in dit geval verleend voor de kleine meelworm. Niets bijzonders aan, geen verplichting, niets van doen met elite en klootjesvolk en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Beste debater 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 20:34:52 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207739178
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:30 schreef Monolith het volgende:

[..]
Waarom toch altijd dit soort infantiele reacties?
Het gaat hier simpelweg om het feit dat de EU, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de VS, zeer restrictief is in wat zij op de markt toestaat als levensmiddel. Effectief moet voor alles wat voor 1997 geen gebruikelijk voedingsmiddel was dergelijke toestemming verkregen worden.
Die toestemming is in dit geval verleend voor de kleine meelworm. Niets bijzonders aan, geen verplichting, niets van doen met elite en klootjesvolk en ga zo maar door.
Dat dacht ik eerst ook, maar als men zelfs al een basisschool geronseld heeft om kiddo's meelwormen en ander spul voor te zetten, dan lijkt mij dat er wel wat meer speelt dan een simpele aanpassing van regels op voedingstoffen. Allemaal weer net iets te geforceerd, maar gelukkig wel gekoppeld aan de SDG's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207739180
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Het werd ook godvergeten tijd. Nu wordt geruisloos allerlei viezige lichaamsgelei en organen van varkens en koeien vermomd als e-nummer gebruikt in snoep koekjes en pasta. Insecten klinken een stuk cleaner. Zeer wenselijk voor de bevolking en het milieu. Insecten zullen een stuk eenvoudiger te kweken zijn. ^O^
Waarom klinkt jou dat gezonder in de oren? Wat is er mis met organen bv? En waarom denk je dat insecten die niet hebben?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207739242
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar als men zelfs al een basisschool geronseld heeft om kiddo's meelwormen en ander spul voor te zetten, dan lijkt mij dat er wel wat meer speelt dan een simpele aanpassing van regels op voedingstoffen. Allemaal weer net iets te geforceerd, maar gelukkig wel gekoppeld aan de SDG's.
En over welke snode "men" hebben we het hier precies? Wie forceert wat? Wat heeft de EU te maken met een basisschool? Was het een beetje gezellig op de vrijdagmiddagborrel?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Beste debater 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 20:42:05 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207739291
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:38 schreef Monolith het volgende:

[..]
En over welke snode "men" hebben we het hier precies? Wie forceert wat? Wat heeft de EU te maken met een basisschool? Was het een beetje gezellig op de vrijdagmiddagborrel?
Geen snode 'men' of donkere, duistere complotten. Gewoon weer een aalgladde P.R.-campagne die de boel moet bepoedersuikeren.

Wees gewoon eerlijk. De vleesconsumptie zoals die nu is, is onhoudbaar. Dus of minder vlees vreten of aan de soja en de insecten. Maar bespaar ons s.v.p. dat "Het-is-best-lekker-hoor-moet-je-echt-eens-proberen" gedans om de hete brij heen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 27 januari 2023 @ 20:50:20 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207739418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geen snode 'men' of donkere, duistere complotten. Gewoon weer een aalgladde P.R.-campagne die de boel moet bepoedersuikeren.

Wees gewoon eerlijk. De vleesconsumptie zoals die nu is, is onhoudbaar. Dus of minder vlees vreten of aan de soja en de insecten. Maar bespaar ons s.v.p. dat "Het-is-best-lekker-hoor-moet-je-echt-eens-proberen" gedans om de hete brij heen.
Waarom heb je er problemen mee?
Dat ze kinderen aanmoedigen om insecten te eten is trouwens logisch. Kinderen zijn kneedbaar, en als ze straks volwassen zijn is insecten eten dus normaal. Apen eten het trouwens ook.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste debater 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 20:54:26 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207739491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat ze kinderen aanmoedigen om insecten te eten is trouwens logisch. Kinderen zijn kneedbaar, en als ze straks volwassen zijn is insecten eten dus normaal. Apen eten het trouwens ook.
Laat dat de ouders zelf bepalen, svp. En nog meer: de kinderen zelf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207739521
quote:

[..]
Apen 'hebben' ook twee geslachten maar onze kinderen leren ze heel wat anders.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 27 januari 2023 @ 20:56:52 #48
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_207739543
quote:

[..]
Apen bijten elkaar ook vingers en piemels af als ze ruzie hebben. Dat lijkt me geen reden om dergelijk gedrag onder mensen aan te moedigen.
pi_207739565
Andere apen*!
  vrijdag 27 januari 2023 @ 21:00:02 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207739607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Laat dat de ouders zelf bepalen, svp.
Neuh. Opvoeding op scholen wordt steeds belangrijker omdat ouders het laten afweten en niet met verandering om kunnen gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')