abonnement Unibet Coolblue
pi_207735375
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Vaak maken ze die eerst zelf met verf/stift voordat de fik erin gaat:

[ afbeelding ]
[..]
En dit. Alleen wel jammer dat die simpele zielen invloed hebben op de rest. Zoals de toetreding van Zweden bij de NAVO die inmiddels o.a. door dit soort provocaties op losse schroeven staat. :{
Je kan het ook omdraaien, wat moet een islamitisch land zoals Turkije bij de NAVO als hun islamitische strijders hier in Europa dood en verderf zaaien. Een boekje verbranden vs. massaslachtingen, maar het boekje verbranden dat is pas erg en een reden om een land te weren. 8)7
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 15:37:49 #27
269689 crew  Viv
pi_207735381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:35 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, volgens mij gaat het toch vooral om die politieke vluchtelingen die deze dictator in de bak wil stoppen. Zonder proces uiteraard.
Dat ook, Zweden heeft er al een paar uitgeleverd maar het verlanglijstje van Turkije wordt steeds langer. :')

Maar het feit dat de Zweedse autoriteiten het toegestaan hebben dat iemand een Koran kwam verbranden (het was namelijk aangekondigd) heeft de boel nog verder op losse schroeven gezet.
pi_207735385
Het feit dat mensen zo boos kunnen worden over het verbranden van dat domme boekje illustreert precies waarom geciviliseerde landen elke vorm van islam binnen de grenzen zoveel mogelijk moeten minimaliseren en ontmoedigen. We doen dat soort dingen immers ook al met roken enzo.
Conscience do cost.
pi_207735392
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waren ze maar eens boos als er weer een horde gekken uit naam van hun geloof onschuldige mensen vermoorden in Europa. Maar nu verbaas ik mij niet waar bij moslims de loyaliteit en de grens ligt, blijft alleen jammer dat een gedeelte van de westerse samenleving dat maar weigert in te zien ondanks de ontelbare voorbeelden.
Hebben "wij" ook bij "hen" gedaan in Irak, Afhanistan, etc. Tenminste, zo zien zij dat.
^ To je nesmysl ^
  vrijdag 27 januari 2023 @ 15:39:02 #30
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207735393
Ik heb zojuist een Suske en Wiske boek in de hens gezet, even die Belgen sarren })
pi_207735397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:27 schreef Hathor het volgende:
Had er nog iemand een Nederlandse vlag op zolder liggen in Schubbekutistan of zijn ze er speciaal voor de gelegenheid een gaan kopen? :')
Kan zijn dat het iemand is geweest die terug is gegaan en om emotionele redenen een vlag heeft meegenomen.

Ow wacht :{
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 15:41:05 #32
269689 crew  Viv
pi_207735409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Je kan het ook omdraaien, wat moet een islamitisch land zoals Turkije bij de NAVO als hun islamitische strijders hier in Europa dood en verderf zaaien. Een boekje verbranden vs. massaslachtingen, maar het boekje verbranden dat is pas erg en een reden om een land te weren. 8)7
Ja, is ook. Idealiter zou de NAVO zich kunnen opheffen en dan opnieuw opgericht worden, met Zweden en Finland erbij en zonder Turkije die hun vetorecht misbruikt voor de eigen agenda. Maar vanwege de strategische ligging ten opzichte van het Midden Oosten gaat dat niet gebeuren. :{
pi_207735413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:39 schreef TyVole het volgende:

[..]
Hebben "wij" ook bij "hen" gedaan in Irak, Afhanistan, etc. Tenminste, zo zien zij dat.
Er is geen één slachtoffer geweest van islamitische aanslagen die verantwoordelijk is geweest voor de bombardementen in Irak, Afghanistan etc. Met die redenatie mag ik nu de straat op gaan en moslims afslachten, want "ze doen het toch ook bij ons". Het is de politiek die zulke beslissingen maakt, en gelukkig ben ik één van de personen in dit land die nog nooit op het huidige kartel heeft gestemd en ook kritisch is op de Europese regeringsleiders die nu aan de macht zijn waar ik ook nooit op had gestemd.
pi_207735417
Nou dan kunnen we ons weer opmaken voor een paar flinke aanslagen met veel bloed en dode mensjes :B
pindazakje
pi_207735439
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 15:39 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb zojuist een Suske en Wiske boek in de hens gezet, even die Belgen sarren })
Die hangen als protest hun vlag ondersteboven.
pi_207735455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:41 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, is ook. Idealiter zou de NAVO zich kunnen opheffen en dan opnieuw opgericht worden, met Zweden en Finland erbij en zonder Turkije die hun vetorecht misbruikt voor de eigen agenda. Maar vanwege de strategische ligging ten opzichte van het Midden Oosten gaat dat niet gebeuren. :{
Liever had ik gezien dat al die landen, en politici, hun verschillen opzij zetten en eens deden waarvoor ze betaald werden, namelijk het volk dienen. Ze dienen alleen zichzelf. Dit soort ruzies en conflicten maken wij niet, die voeren wij niet, we mogen er natuurlijk wel voor bloeden, maar het is nog altijd het elitaire volk, wat zelf natuurlijk als eerste vlucht, die keer op keer verantwoordelijk is voor dit soort situaties. Turkije moet gewoon kappen met zeuren, hoe groter de NAVO hoe beter dat is voor iedereen en voor de wereldwijde veiligheid. Als jij je in deze tijd nog druk maakt om een sprookjesboek dan heb je niets te zoeken in de huidige samenleving, alleen maak dat, in dit geval, die islamitische politieke leiders maar eens wijs en veel van hun islamitische aanhang.

Ik snap niet dat mensen nog zo positief kunnen zijn over dat geloof, overal werkelijk overal waar dat geloof komt en aanwezig is zorgt het voor ellende, en dat al 1400 jaar lang. Als mensen kunnen wij gezamenlijk geen voortuitgang boeken als dat geloof nog zo prominent aanwezig is in onze samenleving en een invloed is op beslissingen, vrouwen/homo rechten, medische vooruitgang, handelscontracten etc.
pi_207735458
Ik dacht even dat ze zo boos op Nederland waren dat ze hun koffers pakten en vertrokken uit dit land waar ze zich blijkbaar niet thuis voelen -O-
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_207735529
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:39 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb zojuist een Suske en Wiske boek in de hens gezet, even die Belgen sarren })
Eerst mochten moslims al niet met Lego spelen en nu ook al geen Suske en Wiske's meer lezen ;(

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 27 januari 2023 @ 15:53:11 #39
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207735533
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:44 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Die hangen als protest hun vlag ondersteboven.
Dan gaan wij - als reactie - de vlag van België ondersteboven hangen. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207735540
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik vraag me alleen af, verbranden ze de vlag als rood - wit - blauw of als blauw - wit - rood?
Belgen doen blauw-wit-rood
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 15:54:04 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207735544
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Eerst mochten moslims al niet met Lego spelen en nu ook al geen Suske en Wiske's meer lezen ;(

Laatst weer bekeken. Ik lig nog steeds in een deuk. _O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207735562
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Eerst mochten moslims al niet met Lego spelen en nu ook al geen Suske en Wiske's meer lezen ;(

Verdomme, die kon ik nog niet _O-
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 15:57:27 #43
269689 crew  Viv
pi_207735587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Liever had ik gezien dat al die landen, en politici, hun verschillen opzij zetten en eens deden waarvoor ze betaald werden, namelijk het volk dienen. Ze dienen alleen zichzelf. Dit soort ruzies en conflicten maken wij niet, die voeren wij niet, we mogen er natuurlijk wel voor bloeden, maar het is nog altijd het elitaire volk, wat zelf natuurlijk als eerste vlucht, die keer op keer verantwoordelijk is voor dit soort situaties. Turkije moet gewoon kappen met zeuren, hoe groter de NAVO hoe beter dat is voor iedereen en voor de wereldwijde veiligheid. Als jij je in deze tijd nog druk maakt om een sprookjesboek dan heb je niets te zoeken in de huidige samenleving, alleen maak dat, in dit geval, die islamitische politieke leiders maar eens wijs en veel van hun islamitische aanhang.
Eens :)
quote:
Ik snap niet dat mensen nog zo positief kunnen zijn over dat geloof, overal werkelijk overal waar dat geloof komt en aanwezig is zorgt het voor ellende, en dat al 1400 jaar lang. Als mensen kunnen wij gezamenlijk geen voortuitgang boeken als dat geloof nog zo prominent aanwezig is in onze samenleving en een invloed is op beslissingen, vrouwen/homo rechten, medische vooruitgang, handelscontracten etc.
Mwah, dit is niet specifiek voor de Islam hoor, maar voor religie in het algemeen. Denk aan de Christelijke weerstand tegen anticonceptie, abortus, euthanasie, stamcelonderzoek, IVF, homohuwelijk, etc.
pi_207735596
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Oh, alleen Holland.
Oh, daar woon ik niet ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 15:58:37 #45
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207735600
Mooi om te zien dat er mensen zijn die wel ergens voor staan.

Hier mogen homos al trouwen in de kerk :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207735615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Eerst mochten moslims al niet met Lego spelen en nu ook al geen Suske en Wiske's meer lezen ;(

Whaaaaaaaaahaa _O- _O- _O-
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207735634
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die korans in brand steken puur om te provoceren zijn simpele zielen. En mensen die als reactie daarop vlaggen in brand gaan steken duizenden kilometers verderop zijn ook simpele zielen.
Mee eens. En wees dan een vent en verbrand tegelijkertijd ook een bijbel en een thora.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_207735638
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:57 schreef Viv het volgende:

[..]
Eens :)
[..]
Mwah, dit is niet specifiek voor de Islam hoor, maar voor religie in het algemeen. Denk aan de Christelijke weerstand tegen anticonceptie, abortus, euthanasie, stamcelonderzoek, IVF, homohuwelijk, etc.
Helemaal mee eens hoor, Christendom is even achterlijk, vooral nog in Amerika. Nog zo'n gestoord geloof, zoals elk geloof in mijn ogen. Maar in Nederland heeft het christendom geen macht meer. Als de islam zich zo kan matigen als het christendom totaal geen problemen mee, ga lekker naar je moskee, bid hoe vaak je wilt, eet wat je wilt, ga om met wie je wilt, leef je leven. Maar helaas werkt de islam niet zo, ik zie het ook niet direct als een geloof maar meer als een ideologie die als doel heeft te overheersen, en persoonlijk vind ik dat stukken gevaarlijker dan het huidige christendom. Want verbrand nu een bijbel en je hoeft nergens voor te vrezen. We hebben het christendom professioneel de deur uit gewerkt en hun invloed in de samenleving verminderd, en krijgen er een ideologie voor terug die stukken radicaler is waar de invloed alleen maar meer zichtbaarder wordt.

Maar van mij mag al het geloof verbannen worden, denk dat we als mensheid dan pas stappen kunnen maken.
pi_207735715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 15:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die korans in brand steken puur om te provoceren zijn simpele zielen. En mensen die als reactie daarop vlaggen in brand gaan steken duizenden kilometers verderop zijn ook simpele zielen.
Ik heb geen moeite met het verbranden van papier of textiel. Wel met het verbranden, stenigen of van flatgebouwen gooien van mensen omdat ze "anders" zijn of anders denken.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 16:15:41 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207735768
aan de ene kant van de wereld staan wat debieltjes bladzijden uit de Koran te trekken en aan de andere kant van de wereld verbranden debieltjes Nederlandse vlaggen

lekker belangrijk weer allemaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')