Precies. Alles moet voluit hier. Voor het gehoor niet echt bevorderlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het hoort er ook bij, maar zoals je zegt dat gefluister. Het geluid is al niet al te best te verstaan en als ze dan ook nog eens fluisteren is er helemaal geen ei van te b akken.
Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Tegenwoordig gaat op zaterdag ook die zoemer, ik heb het gevoel dat er morgen een eliminatie is omdat ze er nu weer zo druk mee zijn....
En dan gaan ze ineens allemaal heel hard lachen.... oor kapot, dat is niet fijn met tinnitusquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Alles moet voluit hier. Voor het gehoor niet echt bevorderlijk
Geen sorry,ik wist het.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:00 schreef Chea49 het volgende:
Sorry, had moeten openen maar laat dat liever aan anderen over.
OMdat ze pas een gele kaart en een boete van 10.000 gehad heeftquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien door de vele ruzies die ze heeft met Martin?
Fresh was hetquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:00 schreef Chea49 het volgende:
Sorry, had moeten openen maar laat dat liever aan anderen over.
Dank je wel Utopia!![]()
Prima reden,en het lijkt haar ook niet te boeien.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OMdat ze pas een gele kaart en een boete van 10.000 gehad heeft
Stream2 gefluister over nominaties. Zit wel wat aan te komen.quote:
En ruzie maken en gele kaarten sparen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:01 schreef Clasientje het volgende:
Mexx doet daar ook geen flikker alleen vriendinnetje zijn van Martin en neuken dat was het. Dus Mexx lekker eruit!
Groot gelijk dat je dat kind er dan uit wilt hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoed zelf nu niet meer, bijna nieuwe manager en dan zal er wel weer een eliminatie komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stream2 gefluister over nominaties. Zit wel wat aan te komen.
KimK ook, maar dat durven ze denk ik niet aan. Zij neemt ook het voortouw om op Mexx te stemmenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Precies dat dus lekker eruit met Mexquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ruzie maken en gele kaarten sparen.
Ja, dat schettert door het huis. Beetje erg overdrevenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:04 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja ze lacht zo hard moet ik altijd het geluid wat zachter zetten
Zijn er meer die dat hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je dat kind er dan uit wilt hebben.
Die vorige TT zegt eigenlijk al genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:01 schreef Clasientje het volgende:
Mexx doet daar ook geen flikker alleen vriendinnetje zijn van Martin en neuken dat was het. Dus Mexx lekker eruit!
Ja dat is ook een optie... er moet wel effe een peper in beetje saai enzo..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnenwas dat straks ook aan het denken. Maar maandag kan ook wel.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die vorige TT zegt eigenlijk al genoeg
Las ik net, heb geen steams. Maar Mex is veel irritanter vind ik persoonlijk. Dat iemand dáár verkering mee wil hebben is voor mij de grote vraag.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er meer die dat hebben.
KIm W ook
Ik voorzie maandagquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoed zelf nu niet meer, bijna nieuwe manager en dan zal er wel weer een eliminatie komen.
Ze kan goed pijpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las ik net, heb geen steams. Maar Mex is veel irritanter vind ik persoonlijk. Dat iemand dáár verkering mee wil hebben is voor mij de grote vraag.
En dat zegt Babette, overdreven lachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:11 schreef espri het volgende:
Babet vind Eunice niet leuk met d’r overdreven lachen… de ironie!
ik vind het ook ziek dat ze het woord ziek zo misbruiken terwijl ze helemaal niet ziek zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
De fluister/roddelsessie zit er weer op. Janet wijst Mexx op haar kleding, waarop Mexx antwoord, ik ben ziek geweest. Mag dat woord ziek daar niet meer horen. Verkoudheidje is geen reden om op bed te gaan liggen.
Gewoon een reden om plat te liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het ook ziek dat ze het woord ziek zo misbruiken terwijl ze helemaal niet ziek zijn
Ook met een redenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:17 schreef Harry het volgende:
Vreselijk, hoe overdreven aardig Isaac tegen Babette doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |