ja gaat over lingerie dus slingert een item aanquote:
was dus waarschijnlijk uit de koffer van cheche en niet eens van chachaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja gaat over lingerie dus slingert een item aan
mimi gaat uit zn dak
en dan zegt chi, dat was van cha op cam. die had in koffer
dan hop naar de huiskamer
ze hebben t amal over waar ze opgewonden van worden
o das voor mij niet zo moeilijk zegt rob...
en dan gaan ze verder, ik zou dat nooit bespreken op tv
jooojoo je lokt ze
hhaah of van rob. mannen zat die dat onder pak op kantoor dragenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was dus waarschijnlijk uit de koffer van cheche en niet eens van chacha
dit verhaal kan ik geen touw aan vastknopenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja gaat over lingerie dus slingert een item aan
mimi gaat uit zn dak
en dan zegt chi, dat was van cha op cam. die had in koffer
dan hop naar de huiskamer
ze hebben t amal over waar ze opgewonden van worden
o das voor mij niet zo moeilijk zegt rob...
en dan gaan ze verder, ik zou dat nooit bespreken op tv
jooojoo je lokt ze
geen tijd om uit te leggen. was samenvattingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit verhaal kan ik geen touw aan vastknopen
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
geen tijd om uit te leggen. was samenvatting
moet weg
Zoals ik het zie wil ze het gewoon graag leren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:33 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Is Jolien ook kapster? Ik vind het een beetje gek hoe ze er zo naast staat.....het lijkt net een stagiair die nog niets mag doen buiten haar mening geven
Jolien geen kapster, maar knipte thuis wel haar partner dus kon het wel een beetjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:33 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Is Jolien ook kapster? Ik vind het een beetje gek hoe ze er zo naast staat.....het lijkt net een stagiair die nog niets mag doen buiten haar mening geven
lijkt mij intressequote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:33 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Haar vader is tijdens de corona ook zomaar doodgevallen in Italië waar Char bij stond.quote:
Volgens mij heeft ze dat ook wel verteld. Dat hij enige tijd in coma gelegen heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
het verhaal bij die doneeractie geeft een heel andere afloop, is hij nog naar ZH gegaan en overgeplaatst naar belgie enz enz beetje vreemd, wij kennen een heel ander verhaal, de foto is wel haar vader trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |