Sterkte Chargedquote:Op zondag 19 januari 2025 09:43 schreef Charged het volgende:
[..]
En helaas onze Yuno ook 2 weken geleden..We zijn sinds 20+ jaar hondloos...
Mis het wel,onze bengel die aan m'n voeten lag tijdens het bouwen als het vrouwtje niet thuis was.
Dank je,lief van jullie.quote:
Mooi, wat een prielwerk lijkt mij dat Childquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb er ook weer eentje af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, wat een prielwerk lijkt mij dat Child
Volgens mij heb je al heel wat in elkaar gezet of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef Charged het volgende:
Restauratie,reparatie en nieuwbouw...
[ afbeelding ]
Och..wat is heel wat...als ik sommige andere bouwers zie..quote:Op zondag 23 maart 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al heel wat in elkaar gezet of niet?
Wat een werk. En wat leuk dat je nog meer van die werkbussen mag maken.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:25 schreef Charged het volgende:
[..]
Och..wat is heel wat...als ik sommige andere bouwers zie..
Maar de volgende projectjes staan alweer klaar.
En natuurlijk wat te verwachten was..ook een werkbus bouwen in opdracht voor iemand die met pensioen gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja,maar deze is wel tegen betaling.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een werk. En wat leuk dat je nog meer van die werkbussen mag maken.
I
Leuke opdrachten, vooral als het ook nog wat opbrengt.quote:
Yup,ach het is leuker eigenlijk dat iemand het gezien had op de Linkedin van de zaak (die blauw/witte Mercedes bus) en me benaderde om iets soortgelijks te bouwen met een bus van zijn zaak. En ik vraag alleen maar de materiaalkosten. Het blijft een hobby. Op het moment dat ik er aan wil verdienen mogen mensen eisen stellen,dat wil ik niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke opdrachten, vooral als het ook nog wat opbrengt.
Dat is wel tof dat ze dan bij je komen. Zo kan je met je hobby andere mensen blij makenquote:Op zondag 23 maart 2025 07:35 schreef Charged het volgende:
[..]
Yup,ach het is leuker eigenlijk dat iemand het gezien had op de Linkedin van de zaak (die blauw/witte Mercedes bus) en me benaderde om iets soortgelijks te bouwen met een bus van zijn zaak. En ik vraag alleen maar de materiaalkosten. Het blijft een hobby. Op het moment dat ik er aan wil verdienen mogen mensen eisen stellen,dat wil ik niet.
Doe dat dan ook niet, leer negeren.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:28 schreef Charged het volgende:
Denk dat ik ga uitloggen. Weekban op de fp gekregen wegens comment op tong. Ben er een beetje klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |