abonnement bol.com Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 09:41:35 #1
491163 Viesdik
pi_207731798
Hahaha.. Het gebeurt!
Lesbische vrouwen zijn geweerd bij een transgender pride in Engeland.


https://9gag.com/gag/awZMW4D?ref=android
pi_207732135
Ik wacht het officiële bericht wel even af, aan een paar seconde film met flink wat weggebiepte woorden hebben we niets
pi_207732204
Typisch voor de rubberentegel-generatie met hun goudvis-aandachtsspanne, waartoe ik vermoed dat TS behoort...

Ergens een vaag bewogen youtube of tiktok-filmpje van een paar secondes al gaan aanhalen als "de Burgeroorlog is begonnen"...

omdat dat ook het ergste is dat ze ooit hebben meegemaakt;
Of iig voor de 30 seconden dat het hun aandachts-spanne bezet, hen voorkomt alsof dit het meest belangrijke stukje informatie is dat ze ooit meegekregen hebben.

maar dan komt in het volgende filmpje een leuk dansje of een nagesynchroniseerd filmcitaat en zijn ze het voorgaande weer vergeten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_207732208
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 09:41 schreef Viesdik het volgende:
Hahaha.. Het gebeurt!
Lesbische vrouwen zijn geweerd bij een transgender pride in Engeland.

https://9gag.com/gag/awZMW4D?ref=android
Best sneu voor je moeder ook :'(
pi_207732898
Ik vind dat <beeeeeeeep> van de <beeeeeeeeeeeeeeeep> best wel <beeeeeeeeeeeeeeep> maar je moet natuurlijk ook toegeven dat <beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep> en je zal zien dat <beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep> als de <beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep> in de <beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep> maar dat is mijn mening whehehe.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 27 januari 2023 @ 13:06:35 #6
491163 Viesdik
pi_207733908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:23 schreef RM-rf het volgende:
Typisch voor de rubberentegel-generatie met hun goudvis-aandachtsspanne, waartoe ik vermoed dat TS behoort...

Ergens een vaag bewogen youtube of tiktok-filmpje van een paar secondes al gaan aanhalen als "de Burgeroorlog is begonnen"...

omdat dat ook het ergste is dat ze ooit hebben meegemaakt;
Of iig voor de 30 seconden dat het hun aandachts-spanne bezet, hen voorkomt alsof dit het meest belangrijke stukje informatie is dat ze ooit meegekregen hebben.

maar dan komt in het volgende filmpje een leuk dansje of een nagesynchroniseerd filmcitaat en zijn ze het voorgaande weer vergeten
Ben gister nog uitgemaakt voor boomer

Straks ga ik huilen door beledigingen
pi_207738570
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

J.K. Rowling komt niet meer bij van het lachen, hoop ik voor haar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')