hopelijk voor een paar wedstrijden, daarna wegquote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:49 schreef henkklaas1994 het volgende:
Gifbeker is blijkbaar nog lang niet leeg. Heitinga totaal niet klaar om Ajax 1 te leiden. Elke week ook verkeerde opstelling bij Jong Ajax. Kraamt alleen maar onzin uit en trapt open deuren in in interviews. Deze man bevat 0.0 visie en straalt dat ook uit. Moet gewoon een zwaargewicht komen als trainer. Met Heitinga doe je een stap opzij i.p.v. naar voren.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:56 schreef ThijsTH het volgende:
Ik heb gehoord dat Danny Blind de nieuwe trainer gaat worden, met Heitinga als assistent
Die zou ik ook wel willen zien maar voor het puin ruimen nu denk ik dat Van Gaal het meest geschikt is, dus tot einde seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze hebben toch geld genoeg? Benader Luis Enrique.
Het seizoen is nog lang en je zou nog best kampioen kunnen worden als er een snelle ommedraai komt. Of beschouwen we dit seizoen nu al als verloren?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen zien maar voor het puin ruimen nu denk ik dat Van Gaal het meest geschikt is, dus tot einde seizoen.
Het kan nog inderdaad, dan heb je iemand nodig die een autoriteit is zowel richting spelers als bestuurlijke kant, dat is Van Gaal, maar of hij zin heeft weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang en je zou nog best kampioen kunnen worden als er een snelle ommedraai komt. Of beschouwen we dit seizoen nu al als verloren?
Denk dat er meer koppen moeten rollen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang en je zou nog best kampioen kunnen worden als er een snelle ommedraai komt. Of beschouwen we dit seizoen nu al als verloren?
Forse bekkenstoten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:46 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Jr-style-93 gooit nu met deuren en ramen
20% kans dat je nog kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van Gaal gaat het ook echt niet doen die man is ziek.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:49 schreef Oriente het volgende:
Luis Enrique, Tuchel, Bielsa etc. gaan echt niet gehaald worden.
Het wordt of Heitinga die het seizoen afmaakt, Bosz, Frank de Boer of heel misschien nog van Gaal als je geluk hebt.
Misschien voor 4 maanden..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Gaal gaat het ook echt niet doen die man is ziek.
Betwijfel ik ook maar dat zou nog een hele redelijke oplossing voor Ajax zijn. Maar met het huidige beleid bij Ajax wordt het gewoon pure middelmaatquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Gaal gaat het ook echt niet doen die man is ziek.
Denk niet dat Heitinga het seizoen afmaakt, is ook te moeilijk voor hem, moet je zo'n jongen niet aandoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:49 schreef Oriente het volgende:
Luis Enrique, Tuchel, Bielsa etc. gaan echt niet gehaald worden.
Het wordt of Heitinga die het seizoen afmaakt, Bosz, Frank de Boer of heel misschien nog van Gaal als je geluk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |