Wordt echt niet Drank.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:39 schreef henkklaas1994 het volgende:
Als het Frank de Boer wordt, dan stop ik ermee. Die heeft echt alles verneukt na Ajax met het EK met Oranje als dieptepunt. Als assistent zou hij prima zijn, maar meer niet.
Instapmoment kan niet beter. Zat gegadigden lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Reiziger en Witschge zitten zondag op de bank.
[..]
Slechter kun je het niet doen en je hebt nog steeds de beste selectie en de beste financiële middelen. En een prima salaris ook.
Genoeg mensen die het willen doen lijkt me
Komt omdat ie bij die andere clubs ook op de "Ajax manier" wilde spelen. Bij Ajax zelf zou De Boer prima passen. Ik denk dat hij het wordt of Peter Bosz. Ik hoop op de laatste.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:39 schreef henkklaas1994 het volgende:
Als het Frank de Boer wordt, dan stop ik ermee. Die heeft echt alles verneukt na Ajax met het EK met Oranje als dieptepunt. Als assistent zou hij prima zijn, maar meer niet.
Sowieso Bosz ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:44 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Komt omdat ie bij die andere clubs ook op de "Ajax manier" wilde spelen. Bij Ajax zelf zou De Boer prima passen. Ik denk dat hij het wordt of Peter Bosz. Ik hoop op de laatste.
Hij zou het Ajax niet in Drank afnemenquote:
Gaat 'm gewoon worden...is beschikbaar en destijds alleen maar vertrokken omdat het niet boterde met Dennis Bergkamp. Kwestie van dagen en hij wordt gepresenteerd.quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:46 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Gaat 'm gewoon worden...is beschikbaar en destijds alleen maar vertrokken omdat het niet boterde met Dennis Bergkamp. Kwestie van dagen en hij wordt gepresenteerd.
Zie post hierboven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:47 schreef Ramboetan het volgende:
Qua kansenverhouding vandaag had het natuurlijk ook gewoon 4-0 moeten zijn. Dat ze er bij Ajax niet ingaan en die ene kans van Volendam wel kan Alfredus ook niet zo veel aan doen. Dat het zo is gelopen is achteraf wel fijn. De beste man had natuurlijk wel goede bedoelingen, maar het mocht niet zo zijn.
Vertrokken omdat hij niks wint. Zoals bij al zijn clubs waar die ontslagen is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:46 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Gaat 'm gewoon worden...is beschikbaar en destijds alleen maar vertrokken omdat het niet boterde met Dennis Bergkamp. Kwestie van dagen en hij wordt gepresenteerd.
Welke beschikbare coach gaat Ajax nu wel nog kampioen maken denk je?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertrokken omdat hij niks wint. Zoals bij al zijn clubs waar die ontslagen is.
Denk niemand. Richt je op volgend seizoen. Er is in het buitenland genoeg beschikbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Welke beschikbare coach gaat Ajax nu wel nog kampioen maken denk je?
Voor mij is Bosz 100% keuze nummer 1
Je doet net alsof Ajax de ene na de andere kans kreeg. 31 doelpogingen, maar slechts zeven tussen de palen. Vooral afstandschoten en een paar kopballen uit corners.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:47 schreef Ramboetan het volgende:
Qua kansenverhouding vandaag had het natuurlijk ook gewoon 4-0 moeten zijn. Dat ze er bij Ajax niet ingaan en die ene kans van Volendam wel kan Alfredus ook niet zo veel aan doen. Dat het zo is gelopen is achteraf wel fijn. De beste man had natuurlijk wel goede bedoelingen, maar het mocht niet zo zijn.
Zie de xG hierboven. Toch wel enorm veel kansen gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je doet net alsof Ajax de ene na de andere kans kreeg. 31 doelpogingen, maar slechts zeven tussen de palen. Vooral afstandschoten en een paar kopballen uit corners.
Uitgespeelde kansen? Amper. Ze kwamen er amper doorheen.
Alfred kon er in deze wedstrijd an sich weinig aan doen, maar dat is niet relevant. Hij heeft maanden zitten aanklooien met rare opstellingen, vage wissels, waardeloos management. Dan kom je in zo'n vormcrisis en kun je blijkbaar van niemand meer winnen.
Dat is zeker Alfreds schuld.
Bosz had vooral ook moeite met het fatsoenlijk neerzetten van een verdediging. Aanvallend zal het vast beter worden als Bosz komt, maar ik hoop toch wel dat ze met iets beters komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had vooral moeite met Bergkamp en Spijkerman, maar vd Sar deed daar niks aan. De vraag is of Bosz hem dat nog kwalijk neemt, maar de relatie met vd Sar was niet het probleem destijds
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je doet net alsof Ajax de ene na de andere kans kreeg. 31 doelpogingen, maar slechts zeven tussen de palen. Vooral afstandschoten en een paar kopballen uit corners.
Uitgespeelde kansen? Amper. Ze kwamen er amper doorheen.
Alfred kon er in deze wedstrijd an sich weinig aan doen, maar dat is niet relevant. Hij heeft maanden zitten aanklooien met rare opstellingen, vage wissels, waardeloos management. Dan kom je in zo'n vormcrisis en kun je blijkbaar van niemand meer winnen.
Dat is zeker Alfreds schuld.
Lees mijn post eensquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie de xG hierboven. Toch wel enorm veel kansen gehad hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |