Het enige wat ik combineer met Ajax is mijn aanrecht en wasbak.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch jammer er is niet zoveel verkeerd aan de combinatie Schreuder en Ajax.
Jullie hebben Jan van Beveren weggepest.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 01:35 schreef Bouti het volgende:
Toen Schreuder werd aangesteld wist ik al dat het niks zou worden en dat ligt grotendeels niet aan Schreuder maar aan het punt dat hij als offer werd aangesteld nadat Ten Hag, Overmars, Antony, Haller, Martinez, Onana (een goede keeper mist Ajax) en nu ook Blind (kon het niveau qua loopvermogen niet meer aan) het schip hebben verlaten.
Ajax mist een visie, een goede topcoach, een goede technisch directeur, een goede creatieve speler en een goede spits. Ook vandaag zag ik in de Arena dat het niks was. Verdedigend hebben we de grootste talenten maar op het middenveld is het allemaal Frank de Boer materiaal en Tadic en Brobbey kunnen beter naar de UFC gaan om te worstelen. Wat moet het teleurstellend zijn voor Bergwijn om van Son en Kane die overal op het veld verschijnen naar Tadic en Brobbey die acteren alsof ze op de Gay Pride staan. Daar kan je best kritiek op hebben wat Overmars heeft geprobeerd door Brobbey terug te halen en Tadic die overal (ook bij Ajax) is mislukt na zijn eerste seizoen.
Het is tijd voor de terugkeer van Van Gaal.
Echt hé. Die man was gewoon 6 wedstrijden ongeslagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het ontslag van een trainer van het resultaat van de wedstrijd tegen Volendam laten afhangen
Ik ken hem als trainer niet, maar Mostovoi was een cruciale speler toen Celta de Vigo het best voetbalde van allemaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
had ik al zijn aankomen, eindelijk is Alfredje uit die slangenkuil
russische trainer nu, Stanislav Cherchesov graagmet Onopko en MOSTOVOI GOD als zijn assistenten, dat zou mijn droom trio zijn
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:04 schreef Sked het volgende:
Alfred Schreuder is niet langer de hoofdtrainer van Ajax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |