Dat is een gemiddelde begrafenis ook.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:58 schreef aTypisch het volgende:
dit vind ik nog leuker dan de wedstrijd
(lol)
Misschien een optie?quote:Op 21 mei 2020 werd Stam aangesteld als trainer van het Amerikaanse Cincinnati. Na zijn voortijdige vertrek was dit het avontuur waar hij naar op zoek was. Said Bakkati, die al enkele jaren als zijn vaste assistent functioneerde, vertrok bij Feyenoord en volgde Stam naar Cincinnati. Op 27 september 2021 werd hij ontslagen bij Cincinnati.
Echt alles wat hij zegt is nietszeggend.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Edwin een ontzettende flapdrol.
Altijd heel arrogant die wenkbrauwtjes omhoog.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Edwin een ontzettende flapdrol.
Met bovendien al die gekochte kutjes van zijn eigen zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Men gooit het nu op de mindere kwaliteit van de spelers. Je kunt inderdaad zeggen dat er kwaliteit is vertrokken, maar je staat verdomme slechts 5e. Met deze selectie had je nog steeds bovenaan moeten staan nu.
Huntelaar deed dat ook niet heel handig toen hij een keer een interview gaf laatst en die Hamstra deed het nog veel slechter bij die Europese wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe kan die Van der Sar ooit een plek in het bestuur gekregen hebben. Die man kan niet communiceren.
Als je 100 miljoen uitgeeft moet je altijd bovenaan staan. Ongeacht wie er vertrokken zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Men gooit het nu op de mindere kwaliteit van de spelers. Je kunt inderdaad zeggen dat er kwaliteit is vertrokken, maar je staat verdomme slechts 5e. Met deze selectie had je nog steeds bovenaan moeten staan nu.
Hopelijk nu een trainer die in de reet van een Mendes zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Met bovendien al die gekochte kutjes van zijn eigen zaakwaarnemer.
Als iemand geen recht van spreken heeftquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:01 schreef freaky40 het volgende:
Het gedrag van Bergwijn na zijn wissel was tekenend....wederom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |