Erik vertelde teveelquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Dat overschakelen naar slaap streams zo irritant..
Daar heeft JW het ook steeds over.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Nu Erik en Martin over de stemmen op Eunice, Erik snapt het niet.
Ja en ze doet ook overal aan mee, en ze is ook nog eens degene die echt het meeste doet daar in die loodsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Wat zegt Martin nou, Janet is niet sportief. Janet zie ik heel vaak sporten...
denken beide met het verkeerde kopjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft JW het ook steeds over.
Matin heeft een hekel aan Janetquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ze doet ook overal aan mee, en ze is ook nog eens degene die echt het meeste doet daar in die loods
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
denken beide met het verkeerde kopje
Ze schijnt nogal nukkig te reageren soms hoorde ik gisteren iemand zeggen daarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft een hekel aan Janet
geen idee waarom
dat klopt welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schijnt nogal nukkig te reageren soms hoorde ik gisteren iemand zeggen daar
wat ik lees over niet sportief zijn klopt inderdaad nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat klopt wel
maar wat hij zegt over Janet klopt niet
Ze heeft de pik op Martinquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A,op die manier, ja dan is dat denk ik wederzijdsquote:
Dat mensje is de hele dag bezig.. wordt zwaar onderschat door een aantal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ze doet ook overal aan mee, en ze is ook nog eens degene die echt het meeste doet daar in die loods
Soms vraag ik mij af of ze het wel zien?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat mensje is de hele dag bezig.. wordt zwaar onderschat door een aantal.
Dat klopt wel, ze kan heel lullig uit de hoek komen, beetje nors af en toe..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je Erik hoortquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of ze het wel zien?
Alsof de rest altijd poeslief reageert...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ze kan heel lullig uit de hoek komen, beetje nors af en toe..
Sommige zien dat niet, heel triest.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of ze het wel zien?
Ze zien wat er niet is dus en zien niet wat er wel isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je Erik hoort
en zegt dat Martin de hele dag bezig is
dan denk ik niet dat ze het zien
Neej niet maar daar hadden we het niet over we hadden het over Janet...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof de rest altijd poeslief reageert...
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:26 schreef espri het volgende:
Vergeet niet de 2 lepels mayonaise ipv 1.
vind sowieso dat ze tussen de middag bizar eten elke keerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:26 schreef espri het volgende:
[..]
Daar sla je graag een brunch voor over, toch?
Klopt…quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind sowieso dat ze tussen de middag bizar eten elke keer
Nou nou, het kan weer niet op..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben besloten om tussen de middag iets vettig te eten zegt Mariano
Pasteitje en vanavond patat met sate en paprika
Dan moet hij eens naar z'n vriendinnetje kijken, die doet gewoon 2 dingen op 1 boterham maar dat is geen probleem natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn boterham dik belegd
zo dik dat zelfs Tiano er een opmerking over maakt
Laat GJ het maar niet zien
Ja ze zijn vooruit gegaan zei Marciano tegen Erikquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:26 schreef espri het volgende:
Vergeet niet de 2 lepels mayonaise ipv 1.
ze is geen struikje meer maar wil een boom zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:33 schreef espri het volgende:
Volg het niet zo erg op het moment maar hoor Eunice zeggen dat ze een boom is of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |