Hij stortte zich op vol haarquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:11 schreef Inka het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet quoten. Maar de vraag of alcohol iets met transgender te maken heeft: Nee. Het was komisch toen ze zei dat ze op een transgender leek. En er was eerder een korte discussie of Babette gedronken had deze maand, en dit was mijn reactie daar alsnog op.
Afstand van Wanda, nu zijn andere dames weer goed genoeg, hij gebruikt Wendy daar ook voorquote:
Is gewoon een vrouw.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik vind r grappig hoor, maar er is iets aparts aan haar gezicht
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:11 schreef Inka het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet quoten. Maar de vraag of alcohol iets met transgender te maken heeft: Nee. Het was komisch toen ze zei dat ze op een transgender leek. En er was eerder een korte discussie of Babette gedronken had deze maand, en dit was mijn reactie daar alsnog op.
Die dames gaan daar zelf in mee en laten hem zo dichtbij komen want je kunt ook normaal doen of een stomp verkopenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Afstand van Wanda, nu zijn andere dames weer goed genoeg, hij gebruikt Wendy daar ook voor
En klein nutteloos mannetje wordt het niet kwalijk genomen want onbelangrijk en seksloos
Kan ie dat dan ook even bij KimD doen want dan pak ik alvast meteen de popcornquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:19 schreef Inka het volgende:
[..]
Jappie vroeg zich ook af of ze transgender was en ging op onderzoek uit.
Heb al eens eerder Leila genoemd want je wil televisie maken of je wilt het nietquote:
Wendy gebruikt hem ook, ik weet niet of ze nog steeds bij elkaar in bed slapen , maar Wendy is een volwassen vrouw , en ziet waar hij mee worstelt .. Ze hebben in het begin ook altijd lol met elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Afstand van Wanda, nu zijn andere dames weer goed genoeg, hij gebruikt Wendy daar ook voor
En klein nutteloos mannetje wordt het niet kwalijk genomen want onbelangrijk en seksloos
Oja ook een transgender...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb al eens eerder Leila genoemd want je wil televisie maken of je wilt het niet
Wendy lag zelfs gek te doen met Nadir de ex van Zoe en daar past ze ook al twee keer in dus die valt vaak niet te volgen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy gebruikt hem ook, ik weet niet of ze nog steeds bij elkaar in bed slapen , maar Wendy is een volwassen vrouw , en ziet waar hij mee worstelt .. Ze hebben in het begin ook altijd lol met elkaar ,
🤣quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja en Moirama ook, die heeft ook baardgroei enzo...
Ach, Mirthe heeft verteld dat ze het ook met vrouwen heeft gedaan, maar een man toch haar voorkeur heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik dan weer opvallend vind is dat Mirthe vaak innig ligt met Kenzy terwijl zij op vrouwen valt en dus maximaal profiteert![]()
Is/was dat een directe afwijzing?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ach, Mirthe heeft verteld dat ze het ook met vrouwen heeft gedaan, maar een man toch haar voorkeur heeft.
Was een tijdje terug dat Bern samen met Sasha in de keuken aan Mirthe vroeg of ze ook aan trio's deed, en Mirthe daarop vertelde dat ze het wel eens met meisjes heeft gedaan.quote:
Makro food is duurquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Erik en Martin gezellig over de Makro aant kletsen..
Klopt wel wat Erik zegt, je moet aardig prijsbewust zijn als je bij de Makro koopt, de winstpakkers kunnen interessant zijn...
Klopt.... je pakt altijd wel snel bij de Makro, alles bij de hand daar.... ik dan hé...quote:
Morgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
En volgens mij gaan ze bij de volgende eliminatie weer op Eunice.
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Wat ik begrepen heb wil K3 op Mexx en hebben Gj en consorten mee.
JW snapte het ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Nu Erik en Martin over de stemmen op Eunice, Erik snapt het niet.
Ja JW was er helemaal verontwaardigd over... ja wat een slecht verhaal van JW..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
JW snapte het ook niet
Erik en JW vinden dat je op iemand moet stemmen die gele kaarten pakt.
Dat ze dat zelf ook niet deden zijn slechts details
Denk dat ie zijn pensioenberekening even moet bijstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
Erik noemt prijzen op
die totaal niet realistisch zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |