Zou eigenlijk wel humor zijn als Jeff uiteindelijk tweede zou wordenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:29 schreef lojanda het volgende:
Jeff is maar weer eens aan het benoemen hoe geweldig hij is..
Hahaha dat wordt lachenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac komt net binnen. Benieuwd hoe snel hij dat bommetje weer dropt bij Esther.
Dat mag ik hopen anders krijgt ze net zo’n lichaam als KimWquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef D. het volgende:
Babette zou wel de benen van Eunice willen hebben
Maar dan iets langer
Dat wil niemand...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen anders krijgt ze net zo’n lichaam als KimW
Nicequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef D. het volgende:
Babette zou wel de benen van Eunice willen hebben
Maar dan iets langer
Voor ? iets gemistquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
Als ze bij FEBO slim zijn delen ze morgen een gele kaart uit
Want?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:47 schreef pingu66 het volgende:
Bep gedraagd zich soms als een puber
Kan ook om Bern's bed gaan, beetje onduidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Over het hek ?! of ben ik te voorbarig
Babbelquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
Is t al zeker dat babette geen transgender is?
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
De kans dat Martin Jappies body mist is vet groter dan andersomquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef D. het volgende:
Ah, Jappie mag tegen Martin boksen, hij hoopt 'm knock out te kunnen slaan
Nope en Jeff is homoquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
Tja wie weetquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Inka het volgende:
Babette zei pas zelf nog dat ze wel op een transgender leek. En ze heeft deze maand wel alcohol gedronken. Ik dacht bij de filmavond, maar sowieso een keer.
Als je alcohol drinkt ben je dan transgender?😉quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Inka het volgende:
Babette zei pas zelf nog dat ze wel op een transgender leek. En ze heeft deze maand wel alcohol gedronken. Ik dacht bij de filmavond, maar sowieso een keer.
Ik vind r grappig hoor, maar er is iets aparts aan haar gezichtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt ben je dan transgender?😉
Jappie mag blijkbaar van alles flikken bij die meiden en ze vinden het helemaal primaquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik vind r grappig hoor, maar er is iets aparts aan haar gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |