die beoordeling is ook maar net hoe zijn pet staatquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef D. het volgende:
Ze hebben Amerika niet goed gerekend, moest de Verenigde Staten zijn
Zoe kent alleen appjes en mailtjesquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
GJ checkt nog even of Zoë wel weet wat een kattebelletje is
Nope
Lag aan het andere team dat het nakeekquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die beoordeling is ook maar net hoe zijn pet staat
die krijgen toch neem ik aan de anrwoorden van meneer de quizmasterquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Lag aan het andere team dat het nakeek
Beetje wel ja. Hem ongevraagd met van alles verzorgen. Ze is verliefd, ze weet dat het niet wederzijds is. Maar het zou me niets verbazen dat ze toch denkt rechten te ontlenen aan haar pamperen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:05 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Enge vrouw brr ze stalkt gewoon Jan-Willem
Wist ik ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
GJ checkt nog even of Zoë wel weet wat een kattebelletje is
Nope
Die zei VS, dus dan dacht ment dat Amerika fout was, want dat dat hetzelfde is dringt niet bij iedereen doorquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die krijgen toch neem ik aan de anrwoorden van meneer de quizmaster
Niet alleen voor haarquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Judiwi het volgende:
Beter voor haar als ze naar huis gaat.
Nog een paar dagenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Judiwi het volgende:
Beter voor haar als ze naar huis gaat.
Nou ik vind haar fascinerend om te volgen en me te verbazen over haar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Esther vond het langdradig en saai, dat vind ik nou van Esther.
Hopelijk reageert JW dadelijk ook zoquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:16 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt tegen Jeff dat ze de volgende keer nirt meer meedoet met de pubquiz. Jeff zegt:
" nou daar moet je niet mee bij mij zijn. Gefeliciteerd maar wat moet ik ermee?" En hij loopt weg
Momenteel wel, ze is echt raar en bezitterig bezig oh en jaloers uiteraard. Prima vermaak.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ik vind haar fascinerend om te volgen en me te verbazen over haar.
Niet te geloven he.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Esther zit al op JW's plek naast Babet
Echtquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet te geloven he.
[ afbeelding ]
maar waar zit JW nouquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet te geloven he.
[ afbeelding ]
Esther gaat volgende week zelfquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
Beter doet Esther even heel gauw normaal want zometeen gaat ze nog Mexxit verpesten
Daar is geen plaats hoor, daar moet gewerkt wordenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Naar het kantoor gehold om first lady te spelen ja
Tja, alleen hij was goed...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:29 schreef lojanda het volgende:
Jeff is maar weer eens aan het benoemen hoe geweldig hij is..
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac komt net binnen. Benieuwd hoe snel hij dat bommetje weer dropt bij Esther.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |