Die ging door het slotjequote:Op donderdag 26 januari 2023 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
sorry duurde lang.. iemand had na mij gepost en toen was die ineens weg
mod D. bvquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
sorry duurde lang.. iemand had na mij gepost en toen was die ineens weg
Die mods ookquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoe moet ik dat zien dan?
Ik zag alleen dat er iemand na mij was...
hypnose proberen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb daar geen actieve herinnering aan
Nee, ben bang voor wat daaruit komtquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hypnose proberen? [ afbeelding ]
Ik moest even huilenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
veeeesuvius
Bern is gymleraar, duidelijk
Maar echt.quote:
Ik heb al vanaf het begin het vermoeden dat daarop geselecteerd isquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar echt.
Een tijdje terug was Sasha iets aan het voorlezen en toen kwam ze het woord 'wedijveren' tegen. Ze sprak het uit als 'we dijveren'Even later ging het over golf en kwam het woord 'green' voorbij. Dat sprak ze op z'n Nederlands uit.
Gaan mensen tegenwoordig niet meer naar school of zo?
Of ontwikkelen mensen zich daarna niet meer?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar echt.
Een tijdje terug was Sasha iets aan het voorlezen en toen kwam ze het woord 'wedijveren' tegen. Ze sprak het uit als 'we dijveren'Even later ging het over golf en kwam het woord 'green' voorbij. Dat sprak ze op z'n Nederlands uit.
Gaan mensen tegenwoordig niet meer naar school of zo?
Ja dat.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of ontwikkelen mensen zich daarna niet meer?
Interesse in de wereld enzo
Ze lieten ook ongeveer het hele nummer horen steedsquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef D. het volgende:
Niemand had Safri Duo goed? Was het beste nummer wat erbij zat
die beoordeling is ook maar net hoe zijn pet staatquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef D. het volgende:
Ze hebben Amerika niet goed gerekend, moest de Verenigde Staten zijn
Zoe kent alleen appjes en mailtjesquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
GJ checkt nog even of Zoë wel weet wat een kattebelletje is
Nope
Lag aan het andere team dat het nakeekquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die beoordeling is ook maar net hoe zijn pet staat
die krijgen toch neem ik aan de anrwoorden van meneer de quizmasterquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Lag aan het andere team dat het nakeek
Beetje wel ja. Hem ongevraagd met van alles verzorgen. Ze is verliefd, ze weet dat het niet wederzijds is. Maar het zou me niets verbazen dat ze toch denkt rechten te ontlenen aan haar pamperen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:05 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Enge vrouw brr ze stalkt gewoon Jan-Willem
Wist ik ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
GJ checkt nog even of Zoë wel weet wat een kattebelletje is
Nope
Die zei VS, dus dan dacht ment dat Amerika fout was, want dat dat hetzelfde is dringt niet bij iedereen doorquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die krijgen toch neem ik aan de anrwoorden van meneer de quizmaster
Niet alleen voor haarquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Judiwi het volgende:
Beter voor haar als ze naar huis gaat.
Nog een paar dagenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Judiwi het volgende:
Beter voor haar als ze naar huis gaat.
Nou ik vind haar fascinerend om te volgen en me te verbazen over haar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Esther vond het langdradig en saai, dat vind ik nou van Esther.
Hopelijk reageert JW dadelijk ook zoquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:16 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt tegen Jeff dat ze de volgende keer nirt meer meedoet met de pubquiz. Jeff zegt:
" nou daar moet je niet mee bij mij zijn. Gefeliciteerd maar wat moet ik ermee?" En hij loopt weg
Momenteel wel, ze is echt raar en bezitterig bezig oh en jaloers uiteraard. Prima vermaak.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ik vind haar fascinerend om te volgen en me te verbazen over haar.
Niet te geloven he.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Esther zit al op JW's plek naast Babet
Echtquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet te geloven he.
[ afbeelding ]
maar waar zit JW nouquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet te geloven he.
[ afbeelding ]
Esther gaat volgende week zelfquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
Beter doet Esther even heel gauw normaal want zometeen gaat ze nog Mexxit verpesten
Daar is geen plaats hoor, daar moet gewerkt wordenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Naar het kantoor gehold om first lady te spelen ja
Isaac komt net binnen. Benieuwd hoe snel hij dat bommetje weer dropt bij Esther.quote:
Tja, alleen hij was goed...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:29 schreef lojanda het volgende:
Jeff is maar weer eens aan het benoemen hoe geweldig hij is..
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac komt net binnen. Benieuwd hoe snel hij dat bommetje weer dropt bij Esther.
Zou eigenlijk wel humor zijn als Jeff uiteindelijk tweede zou wordenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:29 schreef lojanda het volgende:
Jeff is maar weer eens aan het benoemen hoe geweldig hij is..
Ik kan niet wachtenquote:
Hahaha dat wordt lachenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac komt net binnen. Benieuwd hoe snel hij dat bommetje weer dropt bij Esther.
Dat mag ik hopen anders krijgt ze net zo’n lichaam als KimWquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef D. het volgende:
Babette zou wel de benen van Eunice willen hebben
Maar dan iets langer
Dat wil niemand...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen anders krijgt ze net zo’n lichaam als KimW
Nicequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef D. het volgende:
Babette zou wel de benen van Eunice willen hebben
Maar dan iets langer
Voor ? iets gemistquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
Als ze bij FEBO slim zijn delen ze morgen een gele kaart uit
Want?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:47 schreef pingu66 het volgende:
Bep gedraagd zich soms als een puber
Kan ook om Bern's bed gaan, beetje onduidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Over het hek ?! of ben ik te voorbarig
Babbelquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
Is t al zeker dat babette geen transgender is?
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
De kans dat Martin Jappies body mist is vet groter dan andersomquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef D. het volgende:
Ah, Jappie mag tegen Martin boksen, hij hoopt 'm knock out te kunnen slaan
Nope en Jeff is homoquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
Tja wie weetquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Inka het volgende:
Babette zei pas zelf nog dat ze wel op een transgender leek. En ze heeft deze maand wel alcohol gedronken. Ik dacht bij de filmavond, maar sowieso een keer.
Als je alcohol drinkt ben je dan transgender?😉quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Inka het volgende:
Babette zei pas zelf nog dat ze wel op een transgender leek. En ze heeft deze maand wel alcohol gedronken. Ik dacht bij de filmavond, maar sowieso een keer.
Ik vind r grappig hoor, maar er is iets aparts aan haar gezichtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt ben je dan transgender?😉
Jappie mag blijkbaar van alles flikken bij die meiden en ze vinden het helemaal primaquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik vind r grappig hoor, maar er is iets aparts aan haar gezicht
Hij stortte zich op vol haarquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:11 schreef Inka het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet quoten. Maar de vraag of alcohol iets met transgender te maken heeft: Nee. Het was komisch toen ze zei dat ze op een transgender leek. En er was eerder een korte discussie of Babette gedronken had deze maand, en dit was mijn reactie daar alsnog op.
Afstand van Wanda, nu zijn andere dames weer goed genoeg, hij gebruikt Wendy daar ook voorquote:
Is gewoon een vrouw.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:07 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik vind r grappig hoor, maar er is iets aparts aan haar gezicht
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:11 schreef Inka het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet quoten. Maar de vraag of alcohol iets met transgender te maken heeft: Nee. Het was komisch toen ze zei dat ze op een transgender leek. En er was eerder een korte discussie of Babette gedronken had deze maand, en dit was mijn reactie daar alsnog op.
Die dames gaan daar zelf in mee en laten hem zo dichtbij komen want je kunt ook normaal doen of een stomp verkopenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Afstand van Wanda, nu zijn andere dames weer goed genoeg, hij gebruikt Wendy daar ook voor
En klein nutteloos mannetje wordt het niet kwalijk genomen want onbelangrijk en seksloos
Kan ie dat dan ook even bij KimD doen want dan pak ik alvast meteen de popcornquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:19 schreef Inka het volgende:
[..]
Jappie vroeg zich ook af of ze transgender was en ging op onderzoek uit.
Heb al eens eerder Leila genoemd want je wil televisie maken of je wilt het nietquote:
Wendy gebruikt hem ook, ik weet niet of ze nog steeds bij elkaar in bed slapen , maar Wendy is een volwassen vrouw , en ziet waar hij mee worstelt .. Ze hebben in het begin ook altijd lol met elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Afstand van Wanda, nu zijn andere dames weer goed genoeg, hij gebruikt Wendy daar ook voor
En klein nutteloos mannetje wordt het niet kwalijk genomen want onbelangrijk en seksloos
Oja ook een transgender...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb al eens eerder Leila genoemd want je wil televisie maken of je wilt het niet
Wendy lag zelfs gek te doen met Nadir de ex van Zoe en daar past ze ook al twee keer in dus die valt vaak niet te volgen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy gebruikt hem ook, ik weet niet of ze nog steeds bij elkaar in bed slapen , maar Wendy is een volwassen vrouw , en ziet waar hij mee worstelt .. Ze hebben in het begin ook altijd lol met elkaar ,
🤣quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja en Moirama ook, die heeft ook baardgroei enzo...
Ach, Mirthe heeft verteld dat ze het ook met vrouwen heeft gedaan, maar een man toch haar voorkeur heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik dan weer opvallend vind is dat Mirthe vaak innig ligt met Kenzy terwijl zij op vrouwen valt en dus maximaal profiteert![]()
Is/was dat een directe afwijzing?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ach, Mirthe heeft verteld dat ze het ook met vrouwen heeft gedaan, maar een man toch haar voorkeur heeft.
Was een tijdje terug dat Bern samen met Sasha in de keuken aan Mirthe vroeg of ze ook aan trio's deed, en Mirthe daarop vertelde dat ze het wel eens met meisjes heeft gedaan.quote:
Makro food is duurquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Erik en Martin gezellig over de Makro aant kletsen..
Klopt wel wat Erik zegt, je moet aardig prijsbewust zijn als je bij de Makro koopt, de winstpakkers kunnen interessant zijn...
Klopt.... je pakt altijd wel snel bij de Makro, alles bij de hand daar.... ik dan hé...quote:
Morgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
En volgens mij gaan ze bij de volgende eliminatie weer op Eunice.
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Wat ik begrepen heb wil K3 op Mexx en hebben Gj en consorten mee.
JW snapte het ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Nu Erik en Martin over de stemmen op Eunice, Erik snapt het niet.
Ja JW was er helemaal verontwaardigd over... ja wat een slecht verhaal van JW..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
JW snapte het ook niet
Erik en JW vinden dat je op iemand moet stemmen die gele kaarten pakt.
Dat ze dat zelf ook niet deden zijn slechts details
Denk dat ie zijn pensioenberekening even moet bijstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
Erik noemt prijzen op
die totaal niet realistisch zijn![]()
![]()
Erik vertelde teveelquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Dat overschakelen naar slaap streams zo irritant..
Daar heeft JW het ook steeds over.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Nu Erik en Martin over de stemmen op Eunice, Erik snapt het niet.
Ja en ze doet ook overal aan mee, en ze is ook nog eens degene die echt het meeste doet daar in die loodsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Wat zegt Martin nou, Janet is niet sportief. Janet zie ik heel vaak sporten...
denken beide met het verkeerde kopjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft JW het ook steeds over.
Matin heeft een hekel aan Janetquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ze doet ook overal aan mee, en ze is ook nog eens degene die echt het meeste doet daar in die loods
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
denken beide met het verkeerde kopje
Ze schijnt nogal nukkig te reageren soms hoorde ik gisteren iemand zeggen daarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft een hekel aan Janet
geen idee waarom
dat klopt welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schijnt nogal nukkig te reageren soms hoorde ik gisteren iemand zeggen daar
wat ik lees over niet sportief zijn klopt inderdaad nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat klopt wel
maar wat hij zegt over Janet klopt niet
Ze heeft de pik op Martinquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A,op die manier, ja dan is dat denk ik wederzijdsquote:
Dat mensje is de hele dag bezig.. wordt zwaar onderschat door een aantal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ze doet ook overal aan mee, en ze is ook nog eens degene die echt het meeste doet daar in die loods
Soms vraag ik mij af of ze het wel zien?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat mensje is de hele dag bezig.. wordt zwaar onderschat door een aantal.
Dat klopt wel, ze kan heel lullig uit de hoek komen, beetje nors af en toe..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je Erik hoortquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of ze het wel zien?
Alsof de rest altijd poeslief reageert...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ze kan heel lullig uit de hoek komen, beetje nors af en toe..
Sommige zien dat niet, heel triest.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of ze het wel zien?
Ze zien wat er niet is dus en zien niet wat er wel isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je Erik hoort
en zegt dat Martin de hele dag bezig is
dan denk ik niet dat ze het zien
Neej niet maar daar hadden we het niet over we hadden het over Janet...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof de rest altijd poeslief reageert...
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:26 schreef espri het volgende:
Vergeet niet de 2 lepels mayonaise ipv 1.
vind sowieso dat ze tussen de middag bizar eten elke keerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:26 schreef espri het volgende:
[..]
Daar sla je graag een brunch voor over, toch?
Klopt…quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind sowieso dat ze tussen de middag bizar eten elke keer
Nou nou, het kan weer niet op..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben besloten om tussen de middag iets vettig te eten zegt Mariano
Pasteitje en vanavond patat met sate en paprika
Dan moet hij eens naar z'n vriendinnetje kijken, die doet gewoon 2 dingen op 1 boterham maar dat is geen probleem natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn boterham dik belegd
zo dik dat zelfs Tiano er een opmerking over maakt
Laat GJ het maar niet zien
Ja ze zijn vooruit gegaan zei Marciano tegen Erikquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:26 schreef espri het volgende:
Vergeet niet de 2 lepels mayonaise ipv 1.
ze is geen struikje meer maar wil een boom zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:33 schreef espri het volgende:
Volg het niet zo erg op het moment maar hoor Eunice zeggen dat ze een boom is of zo?
Tuurlijk snap ik het….quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is geen struikje meer maar wil een boom zijn
maar niet teveel wind vangen
snap je
quote:
Struikje? De meesten vinden haar een takkewijfquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben maar een struikje zegt Eunice. Om een boom te zijn moet ik wel leren hoe een boom te zijn
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Struikje? De meesten vinden haar een takkewijf
Een struik zonder bladeren dusquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Struikje? De meesten vinden haar een takkewijf
En dan is ze nog niet eens managerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft maar weer een echt slecht geslapen
allemaal nachtmerries
op Eunicequote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:55 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Mexx op het kantoor van Marciano. Ze is erachter gekomen dat K3 op haar wil gaan stemmen.
Eunice heeft dat in de badkamer verteld. Rupert heeft dat ook gezegd.
In zn haar.. gaat het van groeien.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk poept hij Matin op het hoofd
die is nie goed hoor die Mexxquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:03 schreef Harry het volgende:
Mexx: Sasha heeft de vorige keer op Kim vD gestemd. GJ heeft op Leila gestemd. Zoe zat met tranen in de ogen te vertellen dat zij op Moraima heeft gestemd, maar ze is veel bij die anderen. Toen Kim vD weg liep, bij de eliminatie, knikte ze naar Jeffrey.
Ja jijzelf k*tjuhquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:04 schreef Harry het volgende:
Mexx: ik heb echt het idee dat deze keer iemand van ons erop staat.
Dat heeft ze dat goed , alleen dat ons is verkeerd , t moet haarzelf zijn nl.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:04 schreef Harry het volgende:
Mexx: ik heb echt het idee dat deze keer iemand van ons erop staat.
Esther heeft een ongeluk gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:13 schreef espri het volgende:
Esther is dus opeens stijf en moeilijk kunnen bewegen? Behalve als ze een radslag maakt en wild danst dus.
Ja ik las het toevallig vanmorgen in haar eigen topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther heeft een ongeluk gehad
daarom afgekeurd op haar rug
maar ze doet heel veel dingen
die mij doen afvragen, of het echt zo erg is
ze heeft dit verhaaltje al 1000 x gehouden![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook is het raar dat ze alles zelf uitzoekt oefeningen,speciale schoenen schoenen en nooit spreekt over haar revalidatie arts of fysiotherapeut enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |