quote:JAA!!! daar is een van onze favoriete voorrondes weer. De 71ste editie van dit festival. In 2021 van 2 maart tot met 6 maart. Meerdere avonden vol genot, of moet ik zeggen meerdere nachten,we gaan tot diep in de nacht door, dus eigenlijk is het tot 7 maart. Tot half 2 wachten tot dat de gouden krabpaal uit de coulissen komt en dan duurt het alsnog tot half 3 door vier intervalacts. Het is afwachten hoe het festival er nu uit ziet door corona. We hopen dat het orkest blijft, het publiek is maar nog de vraag. Geen mensen meer met doorligplekken in hun superdure designer jurk? Er wordt toch niet gesneden in het aantal intervalacts?
SPOILER: AlbumrecensieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op maandag 30 januari 2023 17:58 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb het hele album nog niet gehoord maar dat moet ik maar snel gaan doen.
En nieuw op 1 in de album top 100 en goede recensies
Recensie van Stefan Raatgever...SPOILER: AlbumrecensieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan? Geweldig album, bizarquote:Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef molloot200 het volgende:
De Eurofans op Twitter maken het wel met de grond gelijk
Ik snap het ook niet zo goed. Ze lopenvooral te roepen dat Barbara eigenlijk had moeten winnen en dat ze afgegleden zijn qua kwaliteit van muziek, dat het album veel te commercieel is etc.quote:
Jaloerse hatersquote:Op maandag 30 januari 2023 19:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed. Ze lopenvooral te roepen dat Barbara eigenlijk had moeten winnen en dat ze afgegleden zijn qua kwaliteit van muziek, dat het album veel te commercieel is etc.
Wat vetquote:
Wowquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |