abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 14:45:45 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207720903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wie hield die tanks tegen de afgelopen weken?
Degene die de VS wilde overhalen om tegen hun zin toch Abrams te sturen: Scholz. En had je liever gezien dat Scholz zijn poot niet stijf had gehouden zodat er eerder Leopards zouden komen, maar geen 31 Abrams tanks?

Maar dit gaat over het opbouwen van munitievoorraden voor het Duitse leger.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 26 januari 2023 @ 14:45:49 #52
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207720905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:55 schreef Spablauw214 het volgende:
De T wil graag dat we gaan onderhandelen, dat is nu wel duidelijk.
In 40-45 waren ze geen haar beter ...
pi_207720959
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:04 schreef 3rr0r het volgende:
Valentijnsdag F-16's?

[ twitter ]

[ twitter ]

Stroomnet dusdanig verbonden met dat van Oekraine blijkbaar.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207720967
Ik vermoed dat we over enige tijd ineens een oploop in hoeveelheid depots en kampen geraakt gaan zien worden, en dat daar snel op volgend een nieuw offensief zal worden gestart door oekraine.

Ik verwacht dat dan ook de kerch brug weer geraakt zal worden en mogelijk er een doorbraak ergens richting de zee van azov geforceerd zal worden met behulp van de tanks etc (en dan niet richting de steden zoals melitopol, mariopol en berdjansk, maar ertussen om zo de logistieke routes te kunnen blokkeren . Daarna zal men zoveel mogelijk militaire doelen proberen te raken in de krim om de russen die daar nog zitten murw te slaan/ Ik denk dat het ergens eind februari gaat gebeuren, het lijkt er nu op dat men consolideert en kijkt wat de troepenmacht in wit rusland doet
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 26 januari 2023 @ 14:53:19 #55
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207720997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:50 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat we over enige tijd ineens een oploop in hoeveelheid depots en kampen geraakt gaan zien worden, en dat daar snel op volgend een nieuw offensief zal worden gestart door oekraine.
Ik zie echt niet hoe Oekraine een offensief kan starten?
  Overall beste user 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 14:57:07 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207721041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:50 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat we over enige tijd ineens een oploop in hoeveelheid depots en kampen geraakt gaan zien worden, en dat daar snel op volgend een nieuw offensief zal worden gestart door oekraine.

Ik verwacht dat dan ook de kerch brug weer geraakt zal worden en mogelijk er een doorbraak ergens richting de zee van azov geforceerd zal worden met behulp van de tanks etc (en dan niet richting de steden zoals melitopol, mariopol en berdjansk, maar ertussen om zo de logistieke routes te kunnen blokkeren . Daarna zal men zoveel mogelijk militaire doelen proberen te raken in de krim om de russen die daar nog zitten murw te slaan/ Ik denk dat het ergens eind februari gaat gebeuren, het lijkt er nu op dat men consolideert en kijkt wat de troepenmacht in wit rusland doet
Het slagveld voorbereiden door Russische commandoposten en depots op te blazen zal inderdaad wel in februari worden gestart. Maar een offensief verwacht ik pas als ze de westerse tanks hebben geïntegreerd in het leger. Niet voor eind maart.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207721052
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:53 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ik zie echt niet hoe Oekraine een offensief kan starten?
Ik denk niemand die er niet direct bij betrokken is. Het feit dat westerse landen zoveel spul die kant opsturen betekent waarschijnlijk wel dat een offensief realistisch is.
pi_207721065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:50 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat we over enige tijd ineens een oploop in hoeveelheid depots en kampen geraakt gaan zien worden, en dat daar snel op volgend een nieuw offensief zal worden gestart door oekraine.

Ik verwacht dat dan ook de kerch brug weer geraakt zal worden en mogelijk er een doorbraak ergens richting de zee van azov geforceerd zal worden met behulp van de tanks etc (en dan niet richting de steden zoals melitopol, mariopol en berdjansk, maar ertussen om zo de logistieke routes te kunnen blokkeren . Daarna zal men zoveel mogelijk militaire doelen proberen te raken in de krim om de russen die daar nog zitten murw te slaan/ Ik denk dat het ergens eind februari gaat gebeuren, het lijkt er nu op dat men consolideert en kijkt wat de troepenmacht in wit rusland doet
Ik hoop dat dit lukt. Rusland zal dan vermoedelijk inzakken als een kaartenhuis. De Krim verliezen is zelfs met de meest gelikte propaganda niet te verkopen.
  donderdag 26 januari 2023 @ 14:58:24 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_207721066
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wie/wat schrijft dit?

Werd tijd inderdaad. Redemption voor de hele wapenindustrie. laffe olaf mag het dan zien als verlies, maar voor Europa en de wereld is het echt wel beter.

Door de actie van putler is ook Europa wakker dat we dus wel dreiging hebben op een grond oorlog. Wil je vrede? Bereid je voor op oorlog, dus gewoon weer een fatsoenlijk defensie apparaat voor alle soevereine staten is nodig.

Ik zeg @:Achja: bestel die 400/500 Leopard 2's maar.
Niet echt nodig. Volgende keer dat Rusland het op de heupen krijgt, neukt Polen ze helemaal de moeder met hun nieuwe speeltjes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_207721089
Linksom of rechtsom denk ik dat de oorlog dit jaar wordt beslist. Een van de partijen zal door z’n hoeven zakken.
pi_207721111
quote:
Novak Djokovic's father Srdjan was seen posing with flag-waving supporters of Russian President Vladimir Putin at the Australian Open in this image taken from a video on January 26.


CNN
  Overall beste user 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 15:03:29 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207721118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Linksom of rechtsom denk ik dat de oorlog dit jaar wordt beslist. Een van de partijen zal door z’n hoeven zakken.
Rusland. De enige optie voor hun om te zorgen dat ze het kunnen winnen is geheel Oekraïne bezetten. Maar dat kunnen ze nooit meer voor elkaar krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:04:59 #63
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207721135
quote:
3s.gif Op donderdag 26 januari 2023 09:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Heeft rusland geen vreemdelingenlegioen?? Ik vermoed dat er best wel wat Europese jongeren voor rusland willen vechten in ruil voor een paspoort en goed salaris.
https://www.tagesspiegel.(...)ukraine-9232377.html:

quote:
10.000 Dollar Kopfprämie, 7000 Dollar Monatslohn: Auch Deutsche kämpfen für die russische Wagner-Gruppe in der Ukraine
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:06:18 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207721154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik hoop dat dit lukt. Rusland zal dan vermoedelijk inzakken als een kaartenhuis. De Krim verliezen is zelfs met de meest gelikte propaganda niet te verkopen.
Rusland valt nu zelf aan om een tegenaanval te voorkomen, want daar zijn ze nu al niet tegen opgewassen. Verder zie ik geen nut in Ruslands offensieve akties. En al helemaal geen resultaat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207721174
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Rusland valt nu zelf aan om een tegenaanval te voorkomen, want daar zijn ze nu al niet tegen opgewassen. Verder zie ik geen nut in Ruslands offensieve akties. En al helemaal geen resultaat.
Ze wilden de wil van de bevolking breken door op grote schaal civiele infrastructuur aan te vallen. Maar het heeft alleen maar averechts gewerkt.
pi_207721184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het slagveld voorbereiden door Russische commandoposten en depots op te blazen zal inderdaad wel in februari worden gestart. Maar een offensief verwacht ik pas als ze de westerse tanks hebben geïntegreerd in het leger. Niet voor eind maart.
En maar eens zien waar de Russen mee komen. Vraag me ook af waar je beter aan doet. Eerst de Russen stoppen in een eventueel offensief of zelf er 1 starten.
pi_207721195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:09 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En maar eens zien waar de Russen mee komen. Vraag me ook af waar je beter aan doet. Eerst de Russen stoppen in een eventueel offensief of zelf er 1 starten.
Ik zou zeggen de eerste klap is een daalder waard. Dus dan kan je beter het initiatief naar je toe trekken.
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:10:52 #68
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207721204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Linksom of rechtsom denk ik dat de oorlog dit jaar wordt beslist. Een van de partijen zal door z’n hoeven zakken.
Amerika (debt ceiling), NL (wooncrisis), EU (corruptie schandaal), Deutschland (vanwege de Rammstein video), Frankrijk (vanwege het elitarisme), Italië (vanwege Berlusconi), ...

Of Rusland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Overall beste user 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 15:12:20 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207721219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:09 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En maar eens zien waar de Russen mee komen. Vraag me ook af waar je beter aan doet. Eerst de Russen stoppen in een eventueel offensief of zelf er 1 starten.
Zelf het initiatief nemen. Kan Oekraïne de Krim pakken in ruil voor een onbelangrijk gat als Bakhmut heeft Rusland een probleem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207721238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zelf het initiatief nemen. Kan Oekraïne de Krim pakken in ruil voor een onbelangrijk gat als Bakhmut heeft Rusland een probleem.
Als Oekraïne de Krim pakt is het over. Graag nog voor de zomer, zodat @Starhopper naar het festival kan :P
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:16:59 #71
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207721266
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als Oekraïne de Krim pakt is het over. Graag nog voor de zomer, zodat @:starhopper naar het festival kan :P
Een festival op de Krim? Waar kan ik kaarten bestellen? :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:17:16 #72
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207721270
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:50 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat we over enige tijd ineens een oploop in hoeveelheid depots en kampen geraakt gaan zien worden, en dat daar snel op volgend een nieuw offensief zal worden gestart door oekraine.

Ik verwacht dat dan ook de kerch brug weer geraakt zal worden en mogelijk er een doorbraak ergens richting de zee van azov geforceerd zal worden met behulp van de tanks etc (en dan niet richting de steden zoals melitopol, mariopol en berdjansk, maar ertussen om zo de logistieke routes te kunnen blokkeren . Daarna zal men zoveel mogelijk militaire doelen proberen te raken in de krim om de russen die daar nog zitten murw te slaan/ Ik denk dat het ergens eind februari gaat gebeuren, het lijkt er nu op dat men consolideert en kijkt wat de troepenmacht in wit rusland doet
Wmb +1 dat je geduld hebt, en snapt dat het e.e.a. nu eenmaal tijd kost, ipv het hier redelijk normale:

quote:
OMG!!!!!! HET FRONT ZIT ZO VAST ALS EEN HUIS! PEEUW PEEUW PANIEK PANIEK! ONDERHANDELEN!
&lt;signature here&gt;.
pi_207721277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Een festival op de Krim? Waar kan ik kaarten bestellen? :D
https://www.saintjavelin.(...)-ticket-sale-1-entry
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207721288
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wmb +1 dat je geduld hebt, en snapt dat het e.e.a. nu eenmaal tijd kost, ipv het hier redelijk normale:
[..]

Sommige dingen kosten gewoon tijd. Maar dat zijn we hier met onze 24/7-economie en “alles moet altijd meteen hier en nu kunnen”-mentaliteit niet meer gewend.
pi_207721292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:00 schreef Raw85 het volgende:
Is Rob de Jonge niet gewoon een pseudoniem van Wierd?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Die man zit nog steeds regelmatig het Rusland standpunt te verdedigen.
pi_207721298
twitter

Rusland zet ook nieuwe tanks in...
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:21:29 #77
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207721308
twitter

1/ The Wagner Group is facing difficulties finding new recruits after suffering huge casualties in eastern Ukraine, according to reports. It's said to be trying to find recruits in Central Asian prisons and possibly even merging with Ruslan Kadyrov's Chechen forces. ⬇️
Image

2/ According to the brother of Paul Whelan, the ex-US Marine currently imprisoned in Russia, Wagner has attempted to recruit more inmates without much success. The prisoners are well aware of the use of their fellow convicts as cannon fodder and now mostly refuse to go.

3/ "Everyone else has a clear picture of what happens to prisoners who go to fight the Kremlin's war in Ukraine," David Whelan writes in his most recent update. He says that while in the last round of recruitment Wagner managed to recruit 115 men, this time only 8 joined.

4/ This is corroborated by the VChK-OGPU Telegram channel. A source tells it: "Where to get people is a big headache. There are already 'crumbs' coming from the zones [penal colonies], whom no one wants."

5/ Instead, Wagner is reportedly looking to Russia's large immigrant community and the prisons of Central Asia for new recruits:

"The PMC is working with migrants, trying to bring people from Central Asian zones, including those with combat experience.

6/ "However, Central Asian mercenaries are the wrong way round. Instructors say they are not suitable. Only a large mobilisation and a decision to hand over 'refuseniks' to PMCs can help. And without a big mobilisation, even handing over the refuseniks will not be a saviour.

7/ "Who will find so many of them? And we need tens of thousands of people, with literally daily replenishment."

It's likely a sign of how bad things are now that the source says that a merger of Wagner with the Kadyrovites has been discussed.

8/ The source is doubtful that this would work, however: "It is really hard to believe in such a thing. The Kadyrovites have separate structures, the PMCs have separate ones. Everything is different."

9/ "Many veterans don't much like the Kadyrovites, the Kadyrovites don't much like former criminals. But the main thing is that the styles of warfare are so different that they can't be combined. And the Kadyrovites are a set of units, and Wagner is an army.

10/ "In short, there's not even a clue as to how to combine them."

11/ According to a VChK-OGPU source, Wagner's leadership is concerned that the Russian government will try to reduce Yevgeny Prigozhin's influence by "attempts to cosplay Wagner and breed private military companies", 'dilute' its identity and steal its best personnel.

12/ However, Wagner intends to resist with its usual brutal disciplinary methods: "Wagner's security forces are already saying that termination of the contract to switch to another PMC will be seen as treason, with all its consequences." /end
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 15:26:17 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207721363
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als Oekraïne de Krim pakt is het over. Graag nog voor de zomer, zodat @:starhopper naar het festival kan :P
Ik ga samen met @capricia :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207721385
quote:
84s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ga samen met @:capricia :)
En xpompompomx
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:28:24 #80
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207721390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 12:49 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Of Wagner zoekt meer steun van andere invloedrijke mensen. Want ik denk dat die Wagner baas het bericht van gisteren of de dag ervoor ook wel begrijpt.
Ik krijg er hetzelfde gevoel bij van als iemand ongevraagd op je af stapt met een 'geweldige kans die je niet kan laten schieten'. Vroeger wilden ze je dan een krantenabo aansmeren maar tegenwoordig ben jij het (MLM) product.

Als het zo geweldig is dan geef je het aan iemand binnen je eigen kring, niet aan een 'wildvreemde'.

Maar hier willen ze hem een leiderschapspositie aanbieden? Zomaar uit het niets?
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 15:28:58 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207721397
quote:
6s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En xpompompomx
En @xpompompomx :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207721414
quote:
84s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ga samen met @:capricia :)
De Moskva kan nog wel een mooie duikstek worden :P
pi_207721438
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De Moskva kan nog wel een mooie duikstek worden :P
Dit ligt op meer dan 50m diepte, dus al veel te diep voor normaal sportduiken :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207721476
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit ligt op meer dan 50m diepte, dus al veel te diep voor normaal sportduiken :P
Zonde.

Volgens de website is het festival een ludieke actie en is het niet echt. Maar als UA voor augustus de Krim pakt zie ik het nog wel doorgaan. Als ultieme fuck you richting Rusland.
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:33:45 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207721478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:21 schreef slashdotter3 het volgende:
2/ According to the brother of Paul Whelan, the ex-US Marine currently imprisoned in Russia, Wagner has attempted to recruit more inmates without much success. The prisoners are well aware of the use of their fellow convicts as cannon fodder and now mostly refuse to go.
Ze waren wel goedgelovig voorheen...

Als iemand op je afkomt met een geweldig voorstel dan zit er altijd wel iets achter want anders hadden ze het wel aan hun eigen mensen gegund.
pi_207721507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:33 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ze waren wel goedgelovig voorheen...

Als iemand op je afkomt met een geweldig voorstel dan zit er altijd wel iets achter want anders hadden ze het wel aan hun eigen mensen gegund.
Prigozhin is wel het slag volk waarbij je altijd even je vingers moet natellen als je een hand van ze krijgt.
pi_207721594
twitter


Valt op meerdere manieren te interpreteren |:)
(tanks, dan nuke op Rusland, easy voor Rusland om nu te stoppen)
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:48:07 #88
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 15:48:38 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207721626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

Valt op meerdere manieren te interpreteren |:)
(tanks, dan nuke op Rusland, easy voor Rusland om nu te stoppen)
Inderdaad. Poetin kan de oorlog heel makkelijk stoppen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:49:10 #90
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207721634
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:48 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Trump zou 100% Crimea en Donbas opgeoffered hebben aan de Russen
Trump zou ook de Baltische staten en Polen opgeofferd hebben en uit de NATO stappen


Als Poettin de oorlog stopt en terug gaat naar Rusland met de troepen, dan is het afgelopen , dan gaan de sancties ook weg.
Trump moet zijn vriendje eens de waarheid zeggen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:50:48 #91
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207721663
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef speknek het volgende:

[..]
Niet echt nodig. Volgende keer dat Rusland het op de heupen krijgt, neukt Polen ze helemaal de moeder met hun nieuwe speeltjes.
Laten we Polen dan voor het hele defensiebudget + soldatenlevens opdraaien?
Wordt echt heel erg hard tijd dat wij ook onze strijdkrachten weer op sterkte brengen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:53:12 #93
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207721665
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Trump zou ook de Baltische staten en Polen opgeofferd hebben en uit de NATO stappen
Daarom is het goed dat Polen zich zo zwaar bewapend. Die 1000 K2 tanks, 500 Abrams, 600 K9 Houwitzers en 500 HIMARS launchers zijn zo gek nog niet als Amerika uit NATO stapt en weigert te helpen.

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 26-01-2023 16:02:31 ]
pi_207721672
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 15:54:23 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207721675
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Zonde.

Volgens de website is het festival een ludieke actie en is het niet echt. Maar als UA voor augustus de Krim pakt zie ik het nog wel doorgaan. Als ultieme fuck you richting Rusland.
Ja, als De Krim gepakt is gaat er zeker iets georganiseerd worden. Een groot feest pas als de oorlog voorbij is gok ik. Dit is natuurlijk een mooie manier om reclame te maken voor De Krim als vakantiebestemming :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:55:33 #96
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207721686
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik krijg er hetzelfde gevoel bij van als iemand ongevraagd op je af stapt met een 'geweldige kans die je niet kan laten schieten'. Vroeger wilden ze je dan een krantenabo aansmeren maar tegenwoordig ben jij het (MLM) product.

Als het zo geweldig is dan geef je het aan iemand binnen je eigen kring, niet aan een 'wildvreemde'.

Maar hier willen ze hem een leiderschapspositie aanbieden? Zomaar uit het niets?
[ twitter ]
Lijkt me nog steeds heel dom. Dan kan je makkelijk aan het front eindigen, en ben je dan PoW -> enkele reis Den Haag.
&lt;signature here&gt;.
pi_207721691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Och, Dikke Donnie hep ook weer een mening.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_207721716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Draad
[ twitter ]
TLDR?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 januari 2023 @ 15:58:53 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207721727
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Lijkt me nog steeds heel dom. Dan kan je makkelijk aan het front eindigen, en ben je dan PoW -> enkele reis Den Haag.
Wel opvallend dat dit bericht nu naar buiten komt. Gisteren een bericht dat de FSB Prigozhin wil vermoorden. Voelt hij nattigheid en gaat hij een stapje terugdoen zodat hij er tussenuit kan knijpen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207721738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

Valt op meerdere manieren te interpreteren |:)
(tanks, dan nuke op Rusland, easy voor Rusland om nu te stoppen)
Deze man mag nooit meer president worden. Maar ja, vrijwel alle republikeinen zijn sus op 't moment.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')