abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8372808
Engeland gaat zijn 3e publieke zender vanavond de lucht in gooien...
Nu is de vraag van mij natuurlijk: gaan wij die kunnen ontvangen??
En dan waarschijnlijk waarom niet?

Wij hebben hier Casema, daar hebben we geen info van ontvangen en op die site kan ik ook weinig vinden....

anyone???

pi_8372844
Ik geloof dat de kabelmaatschappijen verplicht zijn om de publieke omroepen/zenders van de aangrenzende landen door te geven, dus wie weet!

Edit: En laten we hopen dat ze gelijk het beeld fiksen want hier (Chello) valt veel actie buiten beeld

[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 09-02-2003 20:27]

pi_8372857
Zal vast wel niet. Wij zitten hier in Venlo met twintig Duitse zenders en maar twee Engelse (Discovery e.d. niet meegerekend)

Ik wil ITV(en nu ook BBC3) en verder ook BBC Radio 1 op de kabel!

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_8372875
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:26 schreef De_Schaduw het volgende:
Ik geloof dat de kabelmaatschappijen verplicht zijn om de publieke omroepen/zenders van de aangrenzende landen door te geven, dus wie weet!
Ik verwacht dat ze dat pas gaan doorgeven na omstandig klagen en dreigen met Frits Bom erbij halen.
123
pi_8372918
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:27 schreef Lortnoc het volgende:
Ik wil ITV(en nu ook BBC3) en verder ook BBC Radio 1 op de kabel!
IK OOK ITV neemt namelijk volgend TV seizoen de Simpsons fakkel over van BBC2.... en tja
pi_8372933
Heb je een Sky Digibox nodig, kun je ook ITV, Channel4 ontvangen, is wel een beetje illegaal omdat het eigenlijk alleen bestemd voor de Engelse markt.
pi_8373017
Nee, dat kunnen wij niet ontvangen.

BBC Three

I intend to live forever, or die trying.
pi_8373071
BBC Choice wordt dus BBC Three... maar helaas geven de zogenaamde kabelaars het niet door omdat ze zogenaamd vol zitten. Maarja life sucks. Van mij mogen ze elke zender waar ook maar 1 phatnet verwante reclame op komt direct schrappen.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_8378138
upc kennende gaat dat rechtstreeks het pluspakket in
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Moderator dinsdag 11 februari 2003 @ 13:39:41 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8410176
Dubbel.

Slotje.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')