Nee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit moet genoeg zijn voor exit toch?
Er is leven, er is leven na de dood.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
Wat kan Schreuder er aan doen dat Ajax een flutkeeper heeft gehaald die bij de 0-1 weer de fout in ging
Zou absurd zijn lijkt me. 7 keer op rij niet gewonnen toch? Negatief record?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf er geen euro op te zetten hoor
Van Bronckhorst kreeg Advocaat naast zichquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou absurd zijn lijkt me. 7 keer op rij niet gewonnen toch? Negatief record?
Ik denk dat je een goede people manager ervoor gaan zetten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die er ook niets van bakt en ook al wedstrijd na wedstrijd faalt.
Dat in de winterstop halen van zo'n keeper is wel het ultieme bewijs dat men bij deze club maar wat doet. Het is dat ze financieel veel kunnen lijden anders had je zo maar in financieel zware jaren terecht kunnen komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:50 schreef TornadoDK het volgende:
Die keeper staat er ook maar als een zoutzak bij die 0-1.... hadden net zo goed Pasveer kunnen laten staan. Weggegooid geld
Komt niet goedquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed maatje de kleine clubs mogen ook een keer wat winnen.
Maar Aad de Mos is dement...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos draagt Luis Enrique aan als nieuwe trainer van Ajax las ik. Zelf dacht ik aan Guardiola.
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt niet goed
Zou die eruit gaan?
SOW KOEKOEK dit zal aankomen in de bestuurskamer van Ajax.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Zolang Schreuder er zit kijk ik geen minuut meer van Ajax. Klaar mee.
Peter Bosz met Heitinga ernaastquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.
Waarom zou je een onervaren trainer als Guardialo voor de groep zetten? Past ook echt niet bij Ajax. Doe Marcel Keizer ofzo danquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos draagt Luis Enrique aan als nieuwe trainer van Ajax las ik. Zelf dacht ik aan Guardiola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |