Tweede helft 0 uitgespeelde kansen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enige verschil is, is dat een feyenoord nu wel een paar km te ver is om met dit drama spel in te halen.
Thuis, tegen volendam, achter in de 74ste minuut.
Beneden alle niveaus denkbaar
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Eigen schuld jongens
hadden jullie eerder een statement moeten maken richting van der sar
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zittenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.
Als dat zo is dan is de hele club wel ziekquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zitten
Bergwijn is het daar niet mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen volendam op oppertunisme moeten gaan. Dit is echt heel triest hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:44 schreef Scorpie het volgende:
Nou hehe eindelijk op puur opportunisme een goal.
30mln voor een stoel warm te houdenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bergwijn is het daar niet mee eens
Ik voorspel Schreuder: "Het is heel lastig spelen tegen een ploeg die met 10 man voor de goal hangt. We hebben goed gepasst en de jongens zijn er in blijven geloven. Ik zie steeds meer een team."quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tegen volendam op oppertunisme moeten gaan. Dit is echt heel triest hoor.
Echt
Heel
Triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |