De sex op zich is ok, maar niet geil of spontaan of zo. Mijn probleem is dat ik 1 x per week te weinig vind en het gevoel heb dat ik het "krijg" om me rustig te houden. Dat maakt het al helemaal niet meer fijn.
Ik houd van mijn vrouw maar de sex is niks maar een relatie zonder sex is ook niks. Dan kan ik net zo goed bij mijn moeder intrekken; die houdt ook van me.
We hebben er al enige malen over gepraat en ze geeft aan dat ze is zoals ze is en dat ik er niets aan kan doen (ik heb onderhand een aardig trackrecord aan pogingen / events om haar in stemming te krijgen). Dat betekent dus dat ik me er bij neer zou moeten leggen.
Niet dus, ik heb ook me behoeften en als mijn vrouw me niet wil, prima, er zijn er vast wel die wel willen. Ik heb dus al gedacht aan vreemdgaan en het is niet echt een probleem om een vrouw te versieren (lang leve de sporttschool, zonebank en kapper). Ik heb de laatste weken netjes iedere keer "nee" gezegd, maar het maakt de frusteratie alleen maar meer. Waarom zeg ik "nee" tegen iets dat toch niet concureert met thuis?
Ik als vreemd ga en mijn vrouw komt er achter ben ik genaaid maar heb plezier gehad. Als ik het niet doe ben ik weer ik hoe de rest van mijn leven (ben nu 32) er uit ziet met deze vrouw.
Iemand ervaring met dit soort situaties?
Al geprobeerd ?
Doe je ook moeite om haar in de stemming te krijgen of is jouw idee van voorspel grijpen naar de sensilube?
2e edit: kuttypo's
[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 09-02-2003 20:30]
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:18 schreef jerney het volgende:
Doe je ook moeite om haar in de steming te grijpen of is jouw idee van voorspel grijpen naar de sensilube?
quote:Ja nou, is serieus bedoeld hoor
Op zondag 9 februari 2003 20:19 schreef Qarinx het volgende:[..]
1 ding, als je je gerief wilt halen bij een andere vrouw BESPREEK HET MET JE PARTNER!!!!Zeg dat je veel om haar geeft maar toch aan je trekken moet komen...parenclubs zitten er vol mee.
Je bent getrouwd, hoe zou jij het vinden als je vrouw zei ïk vind je enorm slecht in bed, dus ik heb met iemand van de fitness het gedaan, verder hou ik nog van je hoor"...dat pik jij toch ook niet???Daarom, overleg het.
Ik moet er niet aan denken als mijn vriendin gaat zitten zeuren dat 1x per week genoeg is, HET IS MINIMAAL 3X PER WEEK!!!!
Bespreek het anders met een relatietherapeut, misschien vindt je vrouw het helemaal niet meer "fijn"ze ziet het als een plicht zeg maar, ipv een fijn gevoel...sex moet iets fijns zijn voor allebei, niet voor 1 partij...je zou het weer terug kunnen brengen door strelen, plagen etcetc en niet telkens meteen hem erin rammen (alhoewel dat ook weleens leuk is).
Suc6!
[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 09-02-2003 20:22]
Ik heb geen idee wat een oplossing is. Dat die ene keer gebruikt wordt om je rustig te houden.... daar lijkt het idd op.
Maar wat te doen? Teletekstpagina 372 van Yorin geeft in dit soort gevallen altijd de raad om naar een seksuoloog te gaan, daar wordt gekeken waarom de zin verminderd is, misschien heeft ze het door de week heel druk, en vindt ze bv. dat jij geen poot uitsteekt om haar te helpen en wil ze daarom geen seks (ik zeg maar wat he).
Er is ook een Internetpagina van die mevrouw van Yorin TT (Maria weet raad). Kijk maar es op pagina 371 of 372, daar staat het adres.
Succes in elk geval, en laat de dames in je naaste omgeving maar ff met rust, als je echt van je vrouw houdt !
Probeer wat spanning te bouwen, het moet doordeweeks toch ook wel eens een keer lukken als jullie bijv. op de bank zitten en je gaat intiem doen met haar, ze moet toch wel te verleiden zijn... ? Anders is het echt een saaie zaak om eerlijk te zijn.
En ook de zelfde dag steeds net alsof het een schema is dat vind ik vrij doods. Speeltjes werden genoemd, is een leuke optie. .
quote:Of ze gaat zelf vreemd
Op zondag 9 februari 2003 20:21 schreef jerney het volgende:
Vrouwen worden nl nogal dwars als ze merken dat het je alleen om je eigen plezier gaat hehehe
quote:*hahhahaha* Een ex van mij kwam altijd de slaapkamer binnen, deed zijn onderbroek uit, keek es naar beneden en zei dan tegen mij : " Zal ik 'm maar even wassen...offee.. ?"
Op zondag 9 februari 2003 20:18 schreef jerney het volgende:
Mag ik vragen hoe je het aanpakt die ene keer per week?Doe je ook moeite om haar in de stemming te krijgen of is jouw idee van voorspel grijpen naar de sensilube?
Zei ik dan ja, dan hadden we sex, *hahahahaha* Romantisch he!
....en lekker hygienisch!.....*hahahaha*
[Dit bericht is gewijzigd door Syrena op 09-02-2003 20:28]
quote:Dan moet die vrouw daar wel voor open staan
Op zondag 9 februari 2003 20:23 schreef D-Devil het volgende:En ook de zelfde dag steeds net alsof het een schema is dat vind ik vrij doods. Speeltjes werden genoemd, is een leuke optie.
.
Ik kan me wel voorstellen dat ze het misschien een beetje genant vindt als d'r vent opeens met een tarzan ofzo komt aanzetten.
Al eens geprobeerd om gewoon lekker met z'n tweeen in bad te gaan.. wat kaarsjes erbij enzo.. massage, weet ik veel.. en niet meteen zo op seks te focussen.. Als ze het idee heeft dat ze MOET, is het al gelijk een stuk minder leuk.. Dan wordt het gelijk een klusje ofzo
quote:Hahaha daar heeft die van mij ook een handje van hoor, het luie secreet
Op zondag 9 februari 2003 20:26 schreef Syrena het volgende:[..]
*hahhahaha* Een ex van mij kwam altijd de slaapkamer binnen, deed zijn onderbroek uit, keek es naar beneden en zei dan tegen mij : " Zal ik 'm maar even wassen...offee.. ?"
Zei ik dan ja, dan hadden we sex, *hahahahaha* Romantisch he!
Maar hij weet dat hij dat niet te vaak moet doen bij mij
"Het is zaterdag, lieverd. Ik ben een beetje moe. Komt het uit als we de sex van 22:00 naar 21:00 verplaatsen?" .
Kun je idd beter lekker in bad gaan liggen met z'n tweeen.
(dat deden we ook wel hoor)
en nog één ding: 'Je leeft maar 1 keer...'
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:31 schreef Syrena het volgende:
Ja echt toppunt van romantiek als je allebei op de badkamer staat te schrobben met een washandjeKun je idd beter lekker in bad gaan liggen met z'n tweeen.
(dat deden we ook wel hoor)
Ik heb nu echt een mental picture! *grin*
quote:*hahahhahahaa* Ja het was ook heel stom. *hahhahahaa*
Op zondag 9 februari 2003 20:33 schreef jerney het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu echt een mental picture! *grin*
quote:Mja, je moet het natuurlijk ook wel een beetje op een zorgvuldige manier aanpakken .. vrouwen kunnen soms erg gevoelig zijn over die dingen
Op zondag 9 februari 2003 20:27 schreef jerney het volgende:[..]
Dan moet die vrouw daar wel voor open staan
Ik kan me wel voorstellen dat ze het misschien een beetje genant vindt als d'r vent opeens met een tarzan ofzo komt aanzetten.
Samen speeltjes kopen (pabo is dan nog best een aardig website) en ach, op zaterdag neem je bij de supermarkt wat blaadjes mee, kijkt niemand van op
Is er sleur in de sex gekomen, was het altijd hetzelfde riedeltje, of hadden jullie juist een spannend sexleven?
Hoe probeer jij haar te verleiden?
Leg je veel druk op het feit dat je het te weinig vind?
Leg je veel druk op het sex verhaal en minder op het feit dat je gek op haar bent?
Doe je aan uitgebreidt voorspel, nog meer spel tijdens de sex en naspel?
Of ben je van het type recht op en neer?
Vreemdgaan, ja vooral doen als je 8 jaar door de plee wil spoelen..........
Beter kan je erover praten en eens heel goed bij jezelf te raden gaan wat jij misschien hebt gedaan in het verleden waardoor de zin in sex minder is geworden(waarom jij... omdat jij jezelf kan veranderen, een ander kan je niet veranderen).
quote:Sja.. als hij op dit moment met zo'n blad aan zou komen, denk ik niet dat ze er echt positief op reageert.. misschien een volgende stap
Op zondag 9 februari 2003 20:37 schreef webspider het volgende:[..]
Mja, je moet het natuurlijk ook wel een beetje op een zorgvuldige manier aanpakken .. vrouwen kunnen soms erg gevoelig zijn over die dingen
Samen speeltjes kopen (pabo is dan nog best een aardig website) en ach, op zaterdag neem je bij de supermarkt wat blaadjes mee, kijkt niemand van op
Ik zou eerst zonder speeltjes wat meer aandacht aan haar schenken, zodat ze zelf ook weer lol aan seks beleeft.
Mijn ex en ik keken op zaterdag/zondagavond ook wel es naar V8, daar zijn van die leuke seksseries op (Oa. Sexcetera, is nog leerzaam ook).
Zijn laatste plan was om ons een keertje te tapen (video) en dan te kijken (en direct te wissen om te voorkomen dat de familie het onder ogen zou krijgen). Maar dat vond ik niet echt een strak plan, ik kreeg bij het idee alleen al trauma's van mijn kont in rare posities enzo
Maar ja, misschien als ik wat verder ben met mijn Bodypump-lessen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |