Jappie is een stiekeme, jeff is een opzichtige. Zonder peuk en drank is Jeff op zijn best en dat bedoel ik niet positief.quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jappie is een stiekeme drinker, maar daar heeft Jeff zelf aan meegewerkt als manager met sterke drank voor hem te kopen.
Hij zegt: Ik kan alles, maar blink nergens in uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff hemelt zichzelf weer op als de messias van de groep. Hij is de winnaar van het programma, maar kan niet winnen, aldus Jeff.
Hoorde je dat net net of eerder op de avond. Want was het wel degelijk Jeff die zei dat hij elke dag aangeschoten is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoorde iemand net zeggen dat Jappie behoorlijk dronken was. (nee het was Jeff niet)
Dat is een kleine greep, wanneer je het hele verhaal van hem aan hoort, vind hij zichzelf helemaal geweldig.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zegt: Ik kan alles, maar blink nergens in uit.
Al eerder, was een vrouw, maar weet niet wiequote:Op woensdag 25 januari 2023 01:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoorde je dat net net of eerder op de avond. Want was het wel degelijk Jeff die zei dat hij elke dag aangeschoten is.
Okay, ik heb niet de hele avond de streams gevolgd. Zou dan idd kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al eerder, was een vrouw, maar weet niet wie
Ik dacht dat het Zoe was, maar werd zacht gezegdquote:Op woensdag 25 januari 2023 01:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay, ik heb niet de hele avond de streams gevolgd. Zou dan idd kunnen.
Ik heb het Isaac ook al eens horen zeggen, maar wist niet of hij het zei om Jeff de hand boven het hoofd te houden. Nu verteld Jeff hetzelfde (Isaac is ook geen type een ander te beschermen, verteld rustig iedereen wat anders)quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:18 schreef Judiwi het volgende:
Jeffrey maakt zijn straat schoon ten koste van Isaac. Niks overgelaten voor december. Komt omdat Isaac zei maak de 500 euro op je hoeft niets voor me over te houden. Dus heeft hij alles opgemaakt. Hij wast zijn handen in onschuld. Bah bah
Ik zie niemand in de huiskamer, de meesten liggen in bed. Alleen Bep, Kim D, Jeff, Bern en Sasha zijn nog wakkerquote:
loop ik weer achterquote:Op woensdag 25 januari 2023 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie niemand in de huiskamer, de meesten liggen in bed. Alleen Bep, Kim D, Jeff, Bern en Sasha zijn nog wakker
quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
loop ik weer achter![]()
![]()
ja verdomd
half 10
Was Jeff wel, of ook.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoorde iemand net zeggen dat Jappie behoorlijk dronken was. (nee het was Jeff niet)
Morguh Frummeliequote:Op woensdag 25 januari 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen Dot,
Volgens mij ligt iedereen nog in dromenland.
Hoop wel dat deze dag iets pittiger is dan gisteren.
Oooh is dat vandaag al...quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummelie
Er gaat weer een stemming aankomen voor manager
Misschien dat dat iets gaat brengen?
Nee er zit er een aan te komen, de overleggen onderling zijn al bezigquote:
Nee over een week pas. Vandaag, maar denk vanavond, hebben ze wel een debat tussen JW en Kenzi.quote:
Ohh dat geeft wel een beetje reuring...quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er zit er een aan te komen, de overleggen onderling zijn al bezig
Vanavond...quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee over een week pas. Vandaag, maar denk vanavond, hebben ze wel een debat tussen JW en Kenzi.
volgende week woensdag.quote:
Ja vaak wel, alleen in deze zijn het niet twee haantjes die aan het strijden zijn, dus zo heel veel zal het niet geven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ohh dat geeft wel een beetje reuring...
Ik hoop met je mee want het is een beetje tam, die spelletjes heb ik nu ook wel gezien..🙏quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak wel, alleen in deze zijn het niet twee haantjes die aan het strijden zijn, dus zo heel veel zal het niet geven.
Hopelijk komt er nog een leuk spel wat een paar dagen gaat duren.
Geef de deelnemers iets te doen denk ik vaak. Het is een spel show laat ze dan ook spelen.
Hij gooit er nu een halve pot pindakaas in.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ooh dat was Martin waren nog naweeën van zijn vreselijke nepgriep...
Op naar de suikerpap...
De suiker komt nogquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gooit er nu een halve pot pindakaas in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |