Dan schijt hij 4K kleuren bagger. Want ieder moment kan zo'n ding door de bosjes komen aanzetten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:04 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Stoere boy. Benieuwd of hij nog zo'n grote mond heeft als hij binnenkort in een loopgraaf staat.
Als het waar is dan ben je in zo'n tijd ook wel een enorme smeerlap. Bijna doodstraf waardig.quote:
Oorlogshitser = iedereen die niet vind dat oekraine zich eigenlijk maar over moet geven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van deze "oorlogshitsers"? Want ik kom ze hier eigenlijk nooit tegen.
+ 15 Challanger 2quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar 100 Leopards. Beetje tegenvallend. Daar ga je geen groot offensief mee doen op meerdere fronten lijkt me
Leuk allegaartje waar de Oekrainers eerst half jaar voor nodig hebben om te leren hoe het werkt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
+ 15 Challanger 2
+ mogelijk Leclerc's
+ Abrams
+ mogelijk Zweedse tanks
En vergeet al die tanks die Rusland doneert nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
+ 15 Challanger 2
+ mogelijk Leclerc's
+ Abrams
+ mogelijk Zweedse tanks
Vergeet niet al het ander materieel dat is aangekondigd afgelopen weken, bijvoorbeeld de bradleys.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk allegaartje waar de Oekrainers eerst half jaar voor nodig hebben om te leren hoe het werkt.
De basis lukt ze wel in twee maanden. Ze zullen wel moeten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk allegaartje waar de Oekrainers eerst half jaar voor nodig hebben om te leren hoe het werkt.
Een groot offensief op 1 front lijkt me ook al primaquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar 100 Leopards. Beetje tegenvallend. Daar ga je geen groot offensief mee doen op meerdere fronten lijkt me
Turkije levert tanks?quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:45 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Tip of the spear. Blitzkrieg. Met moderne tanks linies doorbreken en dan kan die oude Sovjet meuk die ze ook nog hebben de boel opruimen. Rusland.
De T-xx kunnen uit de Leo-sector worden verplaatst. Dus ergens anders ontstaat daar dus weer een sterkere concentratie van.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die Zweedse tanks zijn leopard2's. Beetje doorontwikkeld wel, maar grotendeels hetzelfde.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
+ 15 Challanger 2
+ mogelijk Leclerc's
+ Abrams
+ mogelijk Zweedse tanks
Dit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:59 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Een groot offensief op 1 front lijkt me ook al prima
Ja, dan moeten de Russen zich terugtrekken tot Donetsk en De Krim.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Als je in het zuiden door kunt stoten richting zee. An Azov en daarna richting Krim, snij je een Russische bevoorradingsroute af en verkort je uiteindelijk de frontlinie flink.
Iets zegt me dat ze al lang aan het trainen zijn op de leo's.quote:
Dat laat overigens wel de zwakte van de Navo zijn. Mocht er stront aan de knikker zijn dan zitten we daar met 28 typen en talen. Een of 2 standaard tanks in een gemeenschappelijke taal zou het een stuk eenvoudiger maken.quote:
Ja, alleen vinden de defensie industrieen van de lidstaten dat niet zo leuk. En die hebben werknemers die stemmen, afijn, je snapt het verder wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat laat overigens wel de zwakte van de Navo zijn. Mocht er stront aan de knikker zijn dan zitten we daar met 28 typen en talen. Een of 2 standaard tanks in een gemeenschappelijke taal zou het een stuk eenvoudiger maken.
Was er niet een project tussen Duitsland, Frankrijk en Italië om één tank te ontwikkelen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat laat overigens wel de zwakte van de Navo zijn. Mocht er stront aan de knikker zijn dan zitten we daar met 28 typen en talen. Een of 2 standaard tanks in een gemeenschappelijke taal zou het een stuk eenvoudiger maken.
Soort aged like milk. Doorgaans ziet hij alles wel goed. Deze keer denk ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |