Laten we beginnen met een no-fly zone en lange afstand raketten voor Oekraïne zodat ze Russische basissen kunnen uitschakelen. En zekerheidshalve de zwarte zee vloot torpederen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:11 schreef speknek het volgende:
Als we in oorlog met Rusland zijn kunnen we beter B-2s sturen.
Tenzij het een speer aanval richting Minsk of Moskou is. Maar ik gok niet dat ze dat doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 06:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met een offensief is dat als het geen verrassingsaanval is, of een overmacht aan zware wapens dat het lastig is.
Het een sluit het ander niet uit. Bakhmut is mooie bezigheidstherapie voor Wagner.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:49 schreef capricia het volgende:
Ik neem aan dat Bakhmut opgegeven gaat worden door Oekraïne. Voor nu.
En ze zich op het zuiden gaan concentreren. Waar ze (lijkt mij) meer successen kunnen behalen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er ook veel Oekraïners sterven daar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Bakhmut is mooie bezigheidstherapie voor Wagner.
Misschien kunnen ze eea anders organiseren zodat er alleen nog slachtoffers vallen onder Wagner.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er ook veel Oekraïners sterven daar.
45 jaarquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:49 schreef GrumpyFish het volgende:
Fijne verjaardag Volodymyr. Even kaarsjes blazen en een goede wens doen
Want de Russiche luchtmacht doet dat nu ook al zo succesvol?quote:Op woensdag 25 januari 2023 05:40 schreef einzeinz het volgende:
Als Oekraïne daar ineens met 100 tanks staat. Dan komen de Russen toch gewoon met gevechtsvliegtuigen af waaruit bommen gedropt worden op die tanks???
Of denk ik verkeerd?
Rode strik om de leopards.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
45 jaar![]()
Happy Birthday Zelensky![]()
[ afbeelding ]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, Ukraine beschikt over goede inlichtingen en de Russen nou niet echt over het materieel en mensen dat je daarvoor nodig hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tenzij het een speer aanval richting Minsk of Moskou is. Maar ik gok niet dat ze dat doen.
Er worden de laatste dagen wel weer meer helikopters en vliegtuigen uit de lucht geschoten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want de Russiche luchtmacht doet dat nu ook al zo succesvol?
Ja, gerasimov moet eind maart de hele donbas opgerold hebben. Veel succes daarmee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Er worden de laatste dagen wel weer meer helikopters en vliegtuigen uit de lucht geschoten.
Iemand heeft een schop onder de kont gekregen om wat pro-actiever te zijn.
Volgens mij worden ze nu uit de lucht geschoten omdat ze eerder niet in Oekraïens luchtruim durfden te komen. De reden waarom is nu wel duidelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Er worden de laatste dagen wel weer meer helikopters en vliegtuigen uit de lucht geschoten.
Iemand heeft een schop onder de kont gekregen om wat pro-actiever te zijn.
Dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze eea anders organiseren zodat er alleen nog slachtoffers vallen onder Wagner.
Doe maar wat Leclerc's en wat Ariete's.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:18 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Eens zien wat voor cadeautjes hij vandaag gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |