Kweenie; omdat ze daar toch wel vaak bezig zijn met je skills leren waar je daadwerkelijk wat aan hebt in je verdere leven?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waarom doen we dit in NL niet op de middelbare school?
Dat heb ik afgeschaft. Ik voelde me altijd als kind behandelt omdat ik niet aan het echte spul mocht komen, maar het bos in gestuurd werd met onzin. Van mijn oma kreeg ik Snor ipv bier, dat heb ik haar nooit vergeven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat bombarderen van Rotterdam geeft zo’n zooitje?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er treinen deze week opvallend veel tanks in West Europa, weten we zeker dat de Duitsers pas gisteren akkoord gingen?quote:
Grote kans dat er allang achter de schermen een akkoord was. Niet alles hoeft duidelijk naar buiten te komen voor de Russen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er treinen deze week opvallend veel tanks in West Europa, weten we zeker dat de Duitsers pas gisteren akkoord gingen?
B-52 worden al lang niet meer gebruikt om bommen tapijtjes uit te rollen. Die overleven dat namelijk niet als de vijand beschikking heeft over luchtdoel raketten. B-52s worden voornamelijk ingezet om kruisraketten af te schieten op z'n 1000km van het doel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou het prachtig vinden. Enorm gat in de frontlinie en daarna met de panzer divisies van Leopards en Bradley's door stoten tot de grens en de zee van Azov.
Nu nog niet mogelijk inderdaad, maar ik sluit het niet uit.
Krijg je een flash back naar operatie Barbarossa en hoe dat uiteindelijk afliep.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Sta je dan, om naar je werk te gaan en opeens komen er een paar willekeurige tanks voorbij.
List en bedrog is onderdeel van oorlogsvoering.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er treinen deze week opvallend veel tanks in West Europa, weten we zeker dat de Duitsers pas gisteren akkoord gingen?
Ik ben geneigd dat ook te denken. Heb ontelbare filmpjes gezien van zowel abrams, bradleys en ook leo's.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is pas geleden een complete brigade aan Abrams, Bradley's en ander spul in Vlissingen aangekomen wat naar Polen en de Baltische Staten getransporteerd is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dat ook te denken. Heb ontelbare filmpjes gezien van zowel abrams, bradleys en ook leo's.
Ahaaaa, logisch.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
B-52 worden al lang niet meer gebruikt om bommen tapijtjes uit te rollen. Die overleven dat namelijk niet als de vijand beschikking heeft over luchtdoel raketten. B-52s worden voornamelijk ingezet om kruisraketten af te schieten op z'n 1000km van het doel.
Voor basisonderhoud zullen die Oekraïners zich prima redden denk ik. Die oude sovjetmeuk houden ze ook rijdend immers. Daarnaast zal er wel een ouderhoudshub in Polen worden ingericht voor groot onderhoud.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar goed, in totaal dus enkele tientallen mooie nieuwe tanks die kant op. Super. Hebben die Oekraïners ook nog wat personeel rondlopen om die dingen te bedienen en onderhouden?
Of gaat er heimelijk ook wat personeel mee?
Ja aldus nu. Maar je leest ook maar 14. Dan zou 88 misschien slaan op hetvtotaal.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Nielsch het volgende:
Duitsland gaat van 'niemand mag Leopards leveren' via 'andere landen mogen Leopards leveren' naar 'hier, heb je 90 Leopards'.
Ze gaan 2 tankbataljons leveren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja aldus nu. Maar je leest ook maar 14. Dan zou 88 misschien slaan op hetvtotaal.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gelukkig werken sancties niet, ofzo.
Toen waren ze alleen, ok met de Italianen maar die telde niet mee. Nu staat de hele EU achter ze en wordt hun industrie niet weg gebombardeerd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Krijg je een flash back naar operatie Barbarossa en hoe dat uiteindelijk afliep.
Ik denk inderdaad dat dat laatste bedoeld wordt. In totaal 88 Leopards in Oekraïne.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja aldus nu. Maar je leest ook maar 14. Dan zou 88 misschien slaan op hetvtotaal.
Holy shit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze gaan 2 tankbataljons leveren.
Een tankbataljon bestaat in Duitsland uit 44 tanks.
Dus 88 in totaal.
De eerste levering bestaat uit 14 stuks.
Oude sovietmeuk is natuurlijk makkelijker te onderhouden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor basisonderhoud zullen die Oekraïners zich prima redden denk ik. Die oude sovjetmeuk houden ze ook rijdend immers. Daarnaast zal er wel een ouderhoudshub in Polen worden ingericht voor groot onderhoud.
In totaal 88 van alleen de Duitsers al.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat laatste bedoeld wordt. In totaal 88 Leopards in Oekraïne.
Ah, maar net welk bericht je leest. Reserves komen vanzelf dus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze gaan 2 tankbataljons leveren.
Een tankbataljon bestaat in Duitsland uit 44 tanks.
Dus 88 in totaal.
De eerste levering bestaat uit 14 stuks.
https://www.nu.nl/spannin(...)s-naar-oekraine.htmlquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ah, maar net welk bericht je leest. Reserves komen vanzelf dus.
Ze kunnen toch zeggen dat alle voertuigen gejat zijn door Oostblokkers en dat ze ze terugwillen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is pas geleden een complete brigade aan Abrams, Bradley's en ander spul in Vlissingen aangekomen wat naar Polen en de Baltische Staten getransporteerd is.
Logisch dat er dan filmpjes voorbij komen.
Zegt dus niet alles.
Typisch Duits.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Nielsch het volgende:
Duitsland gaat van 'niemand mag Leopards leveren' via 'andere landen mogen Leopards leveren' naar 'hier, heb je 90 Leopards'.
Omvang van de Russische economie was ook ongeveer even groot als die van de Benelux logisch dat niet 1 land die financiële druk kan dragen van een grootschalige oorlog.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gelukkig werken sancties niet, ofzo.
quote:1698 miljard dollar was het bbp van Rusland in 2019. In datzelfde jaar haalde de Benelux een gezamenlijk bbp van 1511 miljard dollar, met vijf keer minder inwoners.
Dat getal is niet gekozen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
88 is wel het ongelukkig gekozen.....
Tjah cultureel dingetje denk ik. 18quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
Duitse humor.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
88:14?quote:
Weer 12 doelen erbij. Wachten tot ze klaar zijn en dan ausradieren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:50 schreef Simmertje het volgende:
Rusland gaat strafkolonies bouwen in bezette delen Oekraïne
De Russische regering heeft de gevangenisautoriteiten opdracht gegeven om in Oekraïne 25 strafkolonies te bouwen. Ze komen in de vier deels bezette regio's die Rusland vorig jaar illegaal annexeerde.
Er worden twaalf strafkolonies gebouwd in de regio Donetsk, zeven in Loehansk, drie in Cherson en nog eens drie in Zaporizja. De onafhankelijke Russische nieuwssite Meduza schrijft dat Rusland in november vorig jaar 626 strafkolonies telde, gemiddeld ongeveer zeven per regio.
Maar wij zijn de Nazi's
Is daar ook weer speciaal plaats voor joden, donkere gekleurden, LGBT etc?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:50 schreef Simmertje het volgende:
Rusland gaat strafkolonies bouwen in bezette delen Oekraïne
De Russische regering heeft de gevangenisautoriteiten opdracht gegeven om in Oekraïne 25 strafkolonies te bouwen. Ze komen in de vier deels bezette regio's die Rusland vorig jaar illegaal annexeerde.
Er worden twaalf strafkolonies gebouwd in de regio Donetsk, zeven in Loehansk, drie in Cherson en nog eens drie in Zaporizja. De onafhankelijke Russische nieuwssite Meduza schrijft dat Rusland in november vorig jaar 626 strafkolonies telde, gemiddeld ongeveer zeven per regio.
Maar wij zijn de Nazi's
Alleen nog een paar buttons ontwerpen, en dan ben je er.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Is daar ook weer speciaal plaats voor joden, donkere gekleurden, LGBT etc?
Net als in WO2?
Je zou inderdaad denken dat....
AHaaah!!quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Duitse humor.
De tankbemanningen krijgen vast ook lekker warme Helly Hansen jacks.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
Denk dat de russen daar ook nog steeds bagger voor schijten. Zeker met de oude troep die ze al naar het front hebben gestuurd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ga mijn Flak88 maar eens oppoetsen
Duitsland heeft daar vorige week (of de week daarvoor) pas toestemming voor gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze al lang aan het trainen zijn op de leo's.
Zou me biet verbazen als daar in Polen al wat programma's voor lopen.
Onder tussen zitten we wel op level 99 niet?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef Frutsel het volgende:
Rusland over het besluit van de Duitsers om Leopards te leveren:
"Extremely dangerous decision and takes the conflict to a whole new level"
Maar voor wie?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef Frutsel het volgende:
Ik dacht 88.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Onder tussen zitten we wel op level 99 niet?
Zoietsquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Onder tussen zitten we wel op level 99 niet?
Het kostte de Duitse wapenindustrie misschien wel orders omdat ze zo onbetrouwbaar zouden zijn, maar dat moest dan maar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
List en bedrog is onderdeel van oorlogsvoering.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoiets
Doomsdayklok kan wel van 90 seconden naar 88 seconden nu
Over het besluit om Ukraïne aan te vallen: dit is wat je krijgt putler. Onacceptabel gedrag van een flagrante schurk welke grenzen van soevereine staten niet accepteert. Als je naar een 'whole new level' wil gaan, zal je daar ook weer de deksel op je neus krijgen. Dus beter voor je zou zijn als je het volgende in acht neemt: 'Fuck off'.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef Frutsel het volgende:
😱quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoiets
NaZi'Ss, AlLeMaAl NaZi'Ss!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoiets
Ik las gisteren dat Scholz vorige week maandag of dinsdag groen licht had van Biden over het leveren van Abrams.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dat ook te denken. Heb ontelbare filmpjes gezien van zowel abrams, bradleys en ook leo's.
NOEKSquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef Frutsel het volgende:
Dat zei die Solovyev toch nog deze ochtend?quote:
Hoi Hufters!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:38 schreef Straatcommando. het volgende:
88 wordt door bepaalde lui als twee keer H gezien. Ik hoef je niet uit te leggen waar die H voor staan
Henny Huisman?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:38 schreef Straatcommando. het volgende:
88 wordt door bepaalde lui als twee keer H gezien. Ik hoef je niet uit te leggen waar die H voor staan
Moeten we nu onder de indruk zijn ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoihoi!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |