abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207684388
Naam: Jacqueline
Leeftijd: 55 jaar

Jacqueline is een ontzettend drukke vrouw van 55 jaar. Zij heeft samen met haar man al twintig jaar een horecaonderneming en daarnaast zijn ze al een tijdje druk bezig met verhuizen en verbouwen. Na een druk leven te hebben geleid wil ze eindelijk eens iets voor zichzelf doen, namelijk deelnemen aan Big Brother. Ze kan goed overweg met jong en oud en is heel direct, dus zal haar medebewoners altijd vertellen waar het op staat. Een tactiek heeft ze niet, maar haar mensenkennis zal ze wel kunnen gebruiken om zieltjes te winnen.Tenminste, dat denkt zij.
pi_207684654
Wegens doorslaand succes dit jaar weer een nieuw jaar ♥️ Loesje
pi_207685044
Samen met Ias maakt ook de Nederlandse Jacqueline (55) haar opwachting. Zij is een ontzettend drukke vrouw: zo runt ze samen met haar man al twee decennia een horecaonderneming, Ún is het stel al een hele tijd druk bezig met verhuizen en verbouwen. Jacqueline kiest voor ‘Big Brother’ omdat ze - wars van alle hectiek - eindelijk iets voor zichzelf wil doen. “Als ik iets in mijn kop heb, heb ik het niet in mijn kont”, vat ze het zelf samen. Jacqueline zegt voorts ze dat ze hoed overweg kan met jong Ún oud, en heel direct is - waardoor ze altijd zegt waar het op staat. Een tactiek heeft ze niet, al wil ze wel haar mensenkennis inzetten om zieltjes te winnen.
Wegens doorslaand succes dit jaar weer een nieuw jaar ♥️ Loesje
pi_207703678
Bij haar zal de snackmuur alleen uit sigaretten bestaan?
pi_207769850
quote:
Jacqueline Leijzer
55 jr

[ Bericht 1% gewijzigd door StruisZVeugelT op 30-01-2023 18:23:09 ]

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciŰle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')