Die rush door het middenveld heen van Alvarez was de tweede helft enige lichtpuntje.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alvarez als cv is geen slechte oplossing verdedigend gezien, alleen helpt het je niet met het voetballen van achteruit, dat was echt matig de 1e helft.
Samen met Klaassen is dat gewoon te weinig voetbal, maar Klaassen pakt z'n goaltjes nog dus ik zou geen moeite hebben met Taylor op de bank.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die speelt bij Groningen over twee jaar
Faaylorquote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Taylor was weer walgelijk slecht vandaag
Volgende wedstrijd weer in de basis dus.
Wat zijn zijn kwaliteiten eigenlijk? Ik heb hem echt nog nooit iets bijzonders zien doen en was vandaag inderdaad ook hemeltergend.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Taylor was weer walgelijk slecht vandaag
Volgende wedstrijd weer in de basis dus.
Heeft hij nietquote:Op zondag 22 januari 2023 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zijn zijn kwaliteiten eigenlijk? Ik heb hem echt nog nooit iets bijzonders zien doen en was vandaag inderdaad ook hemeltergend.
Vond je? Zoals hij uitgekapt werd door Gimenez in de slotfase, daar zie je meteen zijn grote minpunt (naast dat ik denk dat hij ook kwetsbaar is als hij op de middenlijn moet verdedigen). Maar goed, de standaard achterin ligt ook wel erg laag op dit moment, dan is het al snel een vooruitgang.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Alvarez linie terug kan wel eens de sleutel zijn. Nu ook drie makkelijke tegenstanders, dus wellicht wat vertrouwen en vastigheden in het team daarna. Hoop in bange dagen..
Directie gaat denk ik toch niet ingrijpen nu.
zolang er geen voetbalman in de rvc zit en geen duidelijkheid is over een vaste td gaat er niks gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Blijft bizar dat er geen enkele druk op zowel trainer als bestuur is. Dit is toch een Ajax onwaardig seizoen? De 1-6 tegen Napoli lijkt wel vergeten. Deze vreselijke reeks lijkt wel alsof het gewoon normaal is. Erg merkwaardig om mee te maken.
Met Schreuder is middelmatigheid de norm geworden.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Blijft bizar dat er geen enkele druk op zowel trainer als bestuur is. Dit is toch een Ajax onwaardig seizoen? De 1-6 tegen Napoli lijkt wel vergeten. Deze vreselijke reeks lijkt wel alsof het gewoon normaal is. Erg merkwaardig om mee te maken.
Het debiele is dat uitgerekend dit seizoen de concurrenten in tegenstelling tot de laatste jaren waarschijnlijk ook bij lange na niet de 80 punten gaan aantikken. (PSV haalde dat vaak wel)quote:Op zondag 22 januari 2023 19:43 schreef Scorpie het volgende:
“ Wij zijn groeiende, maar misschien ben ik de enige die dat ziet", zei Schreuder na het gelijkspel in De Kuip. "Ja, ik hoor en lees ook veel. Maar als ik ons vandaag zie spelen tegen Feyenoord dan zie ik de potentie. En dat geeft vertrouwen. Het gaat de goede kant op."
Ik kan echt kwaad worden om deze vent.
Heeft met de zwakke concurrentie te maken. Schreuder haalt De Boer-resultaten (vergelijk de punten maar eens) maar zoals je weet was de concurrentie toen ook brandhout. Dat scheelt een hoop.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat komt ook omdat de schade gering is en er bij de concurrenten ook niemand bovenuit steekt, Twente en AZ tel ik dan niet mee maar het feit dat die bovenin meedoen zegt genoeg over de 3 topclubs.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net als tegen NEC, Emmen en Vitesse bedoel je?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:21 schreef Tarado het volgende:
Nu 4 relatief makkelijke tegenstanders dus dat moeten 12 punten worden en dan eens zien waar je staat.
Dit lezen we met een Raymond van Barneveld-stemmetje;quote:Op zondag 22 januari 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
“ Schreuder beseft wel dat Ajax vijfde staat en na de 1-1 tegen Feyenoord voor het eerst deze eeuw zes wedstrijden op rij niet gewonnen heeft.
"Dat is gewoon niet goed. Maar we hebben weer een goede trainingsweek gehad en kwamen hier in De Kuip na rust goed terug. Het was een goede teamprestatie. Vorige week tegen FC Twente waren de eerste twintig minuten niet goed, maar verder doen we het prima na de winterstop."
En dan ook weer over dat trainen beginnen. Echt hoor, we hebben mensen om minder ontslagen.
Ja, maar jullie kwamen wel terug tegen Feyenoord in de tweede helft #vooruitgang #schreuderinquote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
W (tegen Volendam, omdat de 3-3 werd afgekeurd)
V
V
W (tegen Excelsior)
W (tegen RKC, met een boze Blind de rust)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
4 overwinningen in 17 wedstrijden (tegen Volendan, Excelsior, RKC en Rangers). Slechtste reeks ooit? En de Telegraaf maar positief blijven, echt schandalig en lachwekkend.
Clubs als Volendam en Excelsior zijn gematigd tevreden na een reeks als deze .quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
4 overwinningen in 17 wedstrijden (tegen Volendan, Excelsior, RKC en Rangers). Slechtste reeks ooit? En de Telegraaf maar positief blijven, echt schandalig en lachwekkend.
Ja als je het zo ziet.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |