Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 22 januari 2023 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Viel ook weinig over te zeggen. Hoe hij deze week is doorgekomen was relevanter.
Ja maar de bal werd eerst geraakt.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Recht op z'n enkel, PSV kreeg gisteren een penalty voor minder.
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
Ok.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon met gestrekt been op z'n enkel, al moet ik het nog even terugzien.
"Taylor deed goed drukzetten in de 2e helft"quote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Taylor was weer walgelijk slecht vandaag
Volgende wedstrijd weer in de basis dus.
Echt hè.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ja dat begreep ik ook niet, die had ik in de rust wel gewisseld.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Taylor deed goed drukzetten in de 2e helft"
Koekoek
Waarschijnlijk is dit Schreuder z'n reactie op de kritiek op zijn gebrek aan people skills.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet, die had ik in de rust wel gewisseld.
quote:Op zondag 22 januari 2023 09:35 schreef Marsenal het volgende:
Gelijkspel met mager voetbal en Schreuder blijft nog even.
Gözübüyük was sowieso wel een beetje aan het overcompenseren om maar niet als 'pro-Ajax' gezien te worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas is geen één tegenstander op dit moment makkelijk voor Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Alvarez linie terug kan wel eens de sleutel zijn. Nu ook drie makkelijke tegenstanders, dus wellicht wat vertrouwen en vastigheden in het team daarna. Hoop in bange dagen..
Directie gaat denk ik toch niet ingrijpen nu.
In Rotterdam zijn ze alles behalve tevredenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gelijkspel met perspectief.
Graag gedaan.
Lijkt me prima om wat vastigheden in team te krijgen. We hebben geen alternatief. Schreuder moet stoppen om elke week een fantasieopstelling te verzinnenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
We zijn wel eens terug gekomen van de 12e plek meen ik.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is 5 punten om ehhh...... in deze competitie.
Alvarez als cv is geen slechte oplossing verdedigend gezien, alleen helpt het je niet met het voetballen van achteruit, dat was echt matig de 1e helft.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me prima om wat vastigheden in team te krijgen. We hebben geen alternatief. Schreuder moet stoppen om elke week een fantasieopstelling te verzinnen
Die speelt bij Groningen over twee jaarquote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hè.
Maar volgens Schreuder deed Taylor het geweldig tweede helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |