quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:12 schreef TLC het volgende:
Europameister in Deutschland met de Koemannetjes aan het roer
https://nos.nl/artikel/24(...)ipe-terug-naar-4-3-3
![]()
Godsallejezus wat een zeikerdsquote:Koeman heeft zijn broer Erwin, Sipke Hulshoff en Patrick Lodewijks als assistenten meegenomen. Daar zit niemand van kleur tussen, werd op de persconferentie opgemerkt. Moest daarmee geen rekening worden gehouden in de samenstelling van de staf?
Koegodquote:"Wat ik probeer is de beste staf creren", zegt Koeman erover. "Dan kijk ik niet naar kleur of geen kleur; ik kijk naar kwaliteit. We denken binnen de KNVB allemaal na over zaken als vrouw- of van kleur-zijn binnen het voetbal, hoewel ik ook vind dat dit item in Nederland soms een tikkeltje wordt overdreven."
Zuurkoolquote:Op maandag 23 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Cannelloni met spinazie en ricotta.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig chinees nieuwjaar trouwens nog skedquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
Ik heb een zwak voor goede Italiaanse gerechten.
Ben ook dol op macaroniquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
Ik heb een zwak voor goede Italiaanse gerechten.
Is Sked een Chinees?quote:Op maandag 23 januari 2023 18:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig chinees nieuwjaar trouwens nog sked
Heetquote:
Simpele goeie macaroni met geraspte kaas, als je na een lange dag thuiskomt.quote:
Wat toevallig. Ik ook!quote:Op maandag 23 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is correctquote:Op maandag 23 januari 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het bah is kan je wellicht gewoon niet koken
Geen plakje?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Simpele goeie macaroni met geraspte kaas, als je na een lange dag thuiskomt.
Je eet maar gewoon je bord leeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |