Hier ben ik het op zich mee eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit een beetje bijzonder eerlijk gezegd. Je wil emigreren naar Varmland maar je weet eigenlijk niet hoe het daar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Ik zit niet in Värmland.quote:
Maar dat is ook nuttig om mee te maken toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:27 schreef ReindsGoesToSweden het volgende:
We willen in Februari gaan kijken hoe het is in Varmland vandaar de vraag of er veel sneeuw is anders zien we eigenlijk alleen maar dat alles besneeuwd is.
Jazeker! Wij zijn er ons van bewust dat er veel sneeuw is in de winter, maar zouden graag meer willen zien voor onze vakantie snap je?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar dat is ook nuttig om mee te maken toch?
Dit is voor mijn ouders. Ze zijn met pensioen en weten opzich al veel over Zweden, maar willen het graag eerst opzoeken in Februari maar dan willen ze graag weten of er sneeuw ligt of niet anders zie je niet veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Dit is een goede aflevering van Ik Vertrek in de maak![]()
Wat is je plan TS? Heb je er werk? Wil je een camping beginnen? ..
Als ze met pensioen zijn, waarom zitten ze dan aan februari vast voor een bezoek aan Zweden? Want je hebt inderdaad kans dat er dan sneeuw ligt. In maart ook nog wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:35 schreef ReindsGoesToSweden het volgende:
[..]
Dit is voor mijn ouders. Ze zijn met pensioen en weten opzich al veel over Zweden, maar willen het graag eerst opzoeken in Februari maar dan willen ze graag weten of er sneeuw ligt of niet anders zie je niet veel.
als je een sneeuwmachine hebt ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Als ze met pensioen zijn, waarom zitten ze dan aan februari vast voor een bezoek aan Zweden? Want je hebt inderdaad kans dat er dan sneeuw ligt. In maart ook nog wel.
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
als je een sneeuwmachine hebt ook
Volgens mij bedoelt hij een regulier huurhuis, geen vakantiehuis:quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:23 schreef maily het volgende:
https://www.booking.com/h(...)EAAYAiAAEgL9f_D_BwE&
268 vakantiehuizen binnen handbereik in Värmland
(Zoals wij nu ook in een huurappartement wonen terwijl we een koopwoning zoeken.quote:Weet iemand ook of je huizen kan huren in Varmland? Of zijn het allemaal koophuizen/vakantiehuizen.
Zijn ze ook al eens in Zweden geweest?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:35 schreef ReindsGoesToSweden het volgende:
[..]
Dit is voor mijn ouders. Ze zijn met pensioen en weten opzich al veel over Zweden, maar willen het graag eerst opzoeken in Februari maar dan willen ze graag weten of er sneeuw ligt of niet anders zie je niet veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |